Welcome!

13:42 Daniela 25 Comments


Už delší dobu (zhruba 4 měsíce!) mám v plánu se pokoušet o jakýsi blog. Největší problém bylo vymyslet název. Co kdybych se náhodou proslavila a někde se to říkalo veřejně? To musí znít, světácky a opravdu populárně! Dělám si srandu! :) Chtěla jsem, aby mě vystihoval a zároveň trochu napověděl, o čem blog je. 
A jak jsem k tomu názvu nakonec došla -  byl pěkný jarní den, středa odpoledne, před cvičením z angličtiny. No a určitě znáte ten nechcus, kdy máte chuť dělat cokoli jinýho než sedět ve škole. Tak jsme se šly s kamarádkou kouknout po obchodech. Hned v Nanu Nana jsem si všimla hrnečku s nápisem #goodvibes a říkám si, že to zní jako supr název. Bohužel ale ne pro mě. V Lindexu jsem pak narazila na pěknou mikinu s nápisem HollyChic. Bingo! Boucháme šáňo, to je můj název. Menší zádrhel přišel ve chvíli, kdy adresa hollychic.blospot nebyla dostupná, ale hlavu jsem nevěšela a mírně název doladila. Dobrých vln se nakonec ujala kamarádka, se kterou se takhle v začátcích dost podporujem. 

Co se týká outfitu, chtěla jsem na poprvé zvolit něco jednoduchého, kde není co zkazit. Outfit je víceméně ze samých basic kousků, které jsou pro mě must have. Podle mě je tento outfit ideální do práce nebo na schůzku a v kombinaci třeba s converskami, super do školy nebo na běhání po městě.

P.S. Mikinu jsem bohužel neulovila, než jsem bouchla to šáňo, už jí neměli.



25 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ten náhrdelník :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je v ebay :) Určitě ho tam ještě najdeš, neby ani moc drahý, kolem 60,- :)

      Vymazat
  2. Ten náhrdelník je skvělej, mám ho v zelené :-)


    Budu ráda, když se mrkneš na blog a staneš se pravidelným čtenářem :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-tip-c11.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se na něm hrozně líbí jako by ten provázek :) Hned je ten náhrdelník zajímavější :) Na blog se ráda kouknu a děkuju ti za komentář :)

      Vymazat
  3. Outfit se mi moc líbí. :) I přesto, že je jednoduchý, působí opravdu dobře. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, udělal mi radost :) Taky si myslím, že kolikrát méně, je více :) Navíc se takhle jednoduché outfity dají oživit větším náhrdelníkem nebo zajímavými botami :)

      Vymazat
  4. Nech sa ti teda v blogovani dari :D A strasne pekny outfit :)

    www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit se mi moc líbí:) Jednoduchý a přitom nádherný:)) Přeji hodně štěstí v blogování!!:)

    rainbow-bookshelf.blgospot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu, holky, je to od vás moc milé :)

      Vymazat
  6. V jednoduchosti je krasa :) Preji stesti do zacatku :)


    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  7. Jasne, proc ne, diky :) Tak uz Te sleduji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem pochopila, tak vás je na blogu víc, takže už se těším na vaše nové články :)

      Vymazat
  8. jednoduché a elegantní = super :) ;) a hodně štěstí při tvém blogování

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Už Tě sleduji! Těším se jak se tvůj blog bude dál vyvíjet, hodně štěstí :)
    http://kniholicka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkný outfit :) jak říkáš, dalo by se to zkombinovat i s teniskami, ale právě se mi líbí, jak máš na sobě podpatky, přijde mi, že je outfit o to elegantnější a zajímavější :) A ten náhrdelník je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor :) Náhrdelníky nakupuji většinou na ebay, v obchodě se mi zdají hrozně přemrštěné ceny :)

      Vymazat
  11. Super :-). S názvem blogu jsem měla taky dlouho dilema :-). A máš hodně dobrý design! :-)

    http://myhumblejournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, s designem jsem si dost vyhrála, ty HTML kódy jsou zlo :D :)

      Vymazat
  12. Vítej ve světě blogerů a taktéž ti přeju, ať se blogu daří. Jinak jsi kočka, moc ti to sluší :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, moc jsi mě potěšila :) Vůbec jsem nečekala, že se u prvního příspěvku budu mít tolik milých reakcí!

      Vymazat
  13. Krásný outfit, hlavně se mi líbí kabelka a náhrdelník

    OdpovědětVymazat
  14. Vitaj vo svete blogovania :) a prajem veľa úspechov, hlavne, nech ťa to baví :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  15. čierno-biela kombinácia jednoducho nikdy nesklame :) musím pochváliť lodičky sú naozaj veľmi pekné :) len tak ďalej a nech sa ti darí :)

    icanwearmyconverse.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Připomínáš mi Ellie Goulding :) jsi moc hezká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych úplně neřekla, ale děkuji :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!