Burgundy

12:17 Daniela P 18 Comments


Zrovna jsem přišla z práce a stal se mi takový trapas, že se o něj s vámi musím podělit. Pracuju brigádně jako servírka v hotelu. Dnes jsem měla snídaně a než jsem šla domů, tak přišel mladý pár s dvěma dětmi na oběd. Řekla jsem si, že než odejdu, tak je ještě objednám. K jídlu si objednali jen dvě jídla a polévku, tak jsem se zeptala, jestli ta polévka je pro holčičky, abych kdyžtak nechala vydat všechno najednou. Ten mladý pán se na mě podíval a oznámil mi, že to blonďaté s vlásky po ramena, kudrnami konkurující pudlovi není žádná holčička!!!

Co se týče outfitu, tak je to zase jednodušší outfit poskládaný z mých oblíbených kousků. Doplnila jsem ho kabelkou a botami v burgundy barvě, která je má oblíbená. Nad botami jsem se dlouho rozmýšlela, jestli koupit nebo nekoupit. Byly sice v docela velké slevě, ale bot mám, že bych s přehledem obula stonožku. Nakonec jsem je přeci jen koupila, protože v téhle barvě žádné nemám a podobného stylu také ne. Dejte mi do komentářů vědět, jaká je vaše oblíbená barva? :)

Užijte si víkend
Daniela






18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Růžová je supr, tu mám ráda hlavně na doplňcích a takových těch kravinkách :D Když si mám koupit třeba propisku, tak růžovou :D

      Vymazat
  2. Já miluju světle modrou, ale burgundy je také moje hodně oblíbená:) S tím trapasem si nedělej těžkou hlavu, mně se poslední dobou stávají skoro pořád:D Krásný outfit, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň v tom nejsem sama :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší:-) Jinak s tím trapasem... budou i horší věci:-D
    Miluju bordó barvu♥
    Dříve jsem působila na blogu www.passengersmaniac.blogspot.cz ale založila jsem si nový blog www.cathyvita.blogspot.cz kde momentálně probíhá giveaway:-)
    Začala jsem sledovat tvůj blog a Byla bych moc ráda, kdyby ses stala mým pravidelným čtenářem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu :D Tvůj blog je sice hezký, ale zatím tam bohužel není nic, co bych vyhledávala, možná později :)

      Vymazat
  4. No jo to se stane, ono někdy to u těch dětí není vážně poznat, jestli se jedná o holku nebo kluka, kolikrát ani v dospělosti :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dospělosti to je kolikrát dost těžký rozeznat :D To asi nikdy nepochopim, jestli si na tom ten člověk snad zakládá nebo proč to nedá najevo :D

      Vymazat
  5. Krásný outfit :-) Trapas neřeš.. :-) takových bylo a bude.. :-)

    Nejvíce se mi líbí kabelka :-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovědětVymazat
  6. Tá burgundy pekne ozvláštni celý outfit :) Obľúbenú farbu asi nemám, ale nemám rada žltú a oranžovú :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, máš krásné oči a boty!:D:)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Bundicka je super, do ty bych sla hned :)
    Moje nejoblibenejsi barva je cerna uz od mala. I kdyz mam rada i jiny, tak cerna vzdy vyhraje.

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak černá, to je klasika. Když nevím co na sebe, obvykle to nakonec bude celé černé :D

      Vymazat
  9. Skvelé topánky a bundička je fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vybrala si moc hezké zátiší na focení! A jinak ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná kabelka moc se mi líbí! :) Četla jsem tvůj komentář na jednom blogu a tam píšeš, že nakupuješ v ČB, stejně jako já. Konečně blogerka z mého bydliště :) !! YES!! :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Jsem ráda, že jsou i blogerky z jižních čech a natož přímo z Budějc! :) Hned jsi mi sympatičtější :D

      Vymazat
  12. Skvělý outfit! Závidím Ti ty boty, ty jsou krásné, moc :) Já vždycky sklouznu k černé, ale burgundy barvičky zbožňuju :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!