Denim N Leather

10:32 Daniela P 14 Comments

1
Poslední dobou už mě to zkouškové období vážně ubíjí a už se nemůžu dočkat, až to bude všechno za mnou. Mám pocit, že učením trávím hrozně času, ale pořád to nikdo neoceňuje. Je konec května a já mám zatím 5 kreditů! Zápočet z angličtiny byl asi to jediný, co pro mě bylo tak nějak na jistotu a bez větší přípravy a ejhle! Nenapsal ho nikdo, protože naše drahá lektorka se rozhodla tu samo o sobě dost těžkou písemku opravovat velmi přísně. Jako by to byly testy FCE. 
Zápočet z geologie nedopadl ani na podruhé o mnoho lépe. Tipování v testech není moje nejsilnější stránka a tohle byl hodně tipovací test. Zkrátka štěstí se mě teď vážně nedrží.
Doufám, že se máte líp a zkouškové vás psychicky nevyčerpává tak jako mě.

Daniela

5 3 2 7

14 komentářů:

  1. Krásný outfit, jen mi trošku chybí třeba šperk na košilu :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-sedm-smrtelnych-hrichu-krasy.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. No, to se ti ani nedivím, že už to chceš mít za sebou, já teď dělala maturitu, tak už jsem se taky nemohla dočkat, až to bude za mnou a přede mnou jsou ještě přijímačky na styl FCE, tak už to chci mít taky za sebou :-). Jinak outfit super, moc se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduché a pekné ale ja by som zvolila asi iné boty, inak super :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Super simple look :) S tim neudela clovek nikdy krok vedle :)

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že kabelka od Baťě je oblíbence na všech frontách :) Denimová košile je vždycky sázka na jistotu, i u mě, když nevím, co na sebe, beru ji :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si toho všimla :D Já už ji mám do vánoc, kdy byla ve slevě a je super :) Dobře kombinovatelná a akorát na peněženku a mobil.

      Vymazat
  6. Miluju jednoduché outfity, přesně jak je ten tvůj! :)

    marisnovotna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. nejvíc se mi líbí boty, mají moc pěknou texturu :)! hezky sladěné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárek od přítele :) Určitě ho potěší, že vybral dobře i podle čtenářek :D :)

      Vymazat
  8. Chápu, mám za sebou dnes první zkoušku semestru a jsem z toho dost rozpačitá, výsledek snad ani nechci vidět. :D A ještě si mi dnes ulomil kus zubu... za co mě kdo trestá? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně tenhle pocit znám :D Ale znáš to, každý den není posvícení. Každopádně ti teda přeju, ať se příště zadaří líp ;)

      Vymazat
  9. Až príliž basic outfit, trebalo by ho niečim oživiť, napríklad nejakou farebnou kabelkou alebbo výraznejším šperkom :) inač držím palce pri tých skúškach a nech to už máš za sebou :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!