Essence | the gel nail polish without lamp

19:16 Daniela 12 Comments



Ahoj,
dneska jsem si pro vás připravila článek o gel laku od EssenceK lakování potřebujete base coat a top coat, který se prodává každý zvlášť. Base coatem si na nehty nanesete takovou vrstvičkou, která má podle mě nehty zpevnit, trochu zesílit a vytvořit právě ten gelový efekt. Potom nanesete libovolný lak a ten přetřete top coatem, který dodá nehtům lesk. Nehty odlakovávám běžným způsobem, tamponkem a odlakovačem, nepoužívám žádnou speciální metodu.



Essence má i nové laky. Musím říct, že laky, které jsem si koupila z téhle nové řady, nádherně kryjí už v první vrstvě a mají super plochý štěteček, kterým se lak dobře nanáší. I konzistence se mi moc líbí.


Normální lak mi na nehtech nevydržííliš dlouho, maximálně 2-3 dny. Většinou ho sloupu hned, jak se mi někde odloupne. Tenhle gel lak slibuje až o 60% delší výdrž, mně vydrží většinou 5-6 dní a pak ho sama odlakuji. Já na delší výdrž tolik nehraji, protože mít třeba 14 dní stejnou barvu na nehtech - to není nic pro mě. Pokud ale máte silnější nehty a normální lak vám vydrží déle než mně, delší výdrž očekávejte i u tohoto gel laku. 
Co se mi moc líbí je lesk. Nehty se nádherně lesknou po celou dobu, jako kdyby jste je zrovna nalakovali.
Essence mě tedy íjemně překvapila, protože normálně se mi jejich laky moc nezamlouvají a preferuji spíše jiné značky. 

+ dobrá cena (v drogerii asi za 74,90,-)
+ delší výdrž
+ bez lampy
+ vysoký lesk
+ snadné odlakování
+ možnost pořídit jen jeden z dvojice

Už jste vyzkoušeli tyto nové laky? Co na ně říkáte? :)
Přeju vám krásný začátek týdne
Daniela

12 komentářů:

  1. Ten lak ti vydrží aj bez topcoatu dlhšie? Ja som mala zatiaľ horšie skúsenosti s lakmi od Essence, čo sa týka staršej rady, tak som zvedáva, či tieto majú o čosi lepšiu výdrž. :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky laky Essence moc oblíbené nemám, ale tahle řada se mi zdá celkem vydařená, hlavně ten top coat je vážně pecka :) Jestli samotný lak vydrží bez top coatu déle, to nevím, samotný lak už téměř nepoužívám, vždy s base coatem i top coatem.

      Vymazat
  2. Essence laky jsou skvělé, taky je mám ráda :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/muj-prvni-bronzer.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle řada se vážně povedla, mají pěkné odstíny a zatím jsem slyšela samé celkem dobré reakce :)

      Vymazat
  3. Tyto 2 laky se jim opravdu povedly :) Díky tomu top coatu mi lak na nehtech vydrží týden bez problému a i po 14 dnech (když není čas si nehty znovu nalakovat) se na ně dá ještě dívat! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mne tieto laky nevydrzia ani den bez odlupnutia :(
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, mě s base coatem a top coatem vydrží relativně dlouho. Ale teďka mám podezření, že jsem si na jednu ruku zapomněla nanést base coat a lak se mi na ní odlupuje mnohem víc než na druhé. Takže samotný lak stojí asi za prd.

      Vymazat
  5. Mám podobný a je super :)
    http://dreammorebabe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě by se hodilo, ale já momentalně na VŠ (sic přijáta) ale nejdu :) jedu na rok-2 do ameriky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, aupair? :) Těším se na články :)

      Vymazat
  7. Pekné :)
    Vďaka za tip :)
    Pozývam na môj blog:
    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ten plochý štěteček je fakt super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!