Hunter

13:26 Daniela P 18 Comments

Taky u vás celý den prší? Tak to je nevhodnější čas publikovat tenhle článek! Od tý doby, co jsem si pořídila Hunterky, se na deštivý počasí dokonce i těším! Nebyla to sice levná záležitost a měla jsem z toho trochu obavy, ale teď jsem ráda, že jsem si je nakonec koupila. Občas mě teda trochu dostává, jak se na vás kolemjdoucí dokážou dívat jakože co? ona nosí v dešti holinky? Vážně je tak divný nosit v dešti holinky?


Mý spolužáci tomu taky na chuť nepřišli, dělali si ze mě srandu, že na žádnej výlov nejdem, tak proč mám holinky? Spolužačky zase nedokázaly přenest přes srdce, co na nich je tak drahé a jak jsem si je za tu cenu mohla pořídit.

Jaký je váš názor na holinky? Nosíte/nenosíte? Je to pro vás obuv vhodná leda tak na houby nebo na ně v dešti nedáte dopustit? Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů, jaký na to máte názor a jak se vám líbí ty moje :) Určitě mi dejte vědět i pokud vlastníte nějakou levnější variantu.



18 komentářů:

  1. Tak ty jsou dokonalé, takový typ botiček moc nemusím, ale už kvůli té barvě bych udělala vyjímku :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hunterky som vždy chcela ale vždy ma to potom nejako opustí :-) Tvoj výber je krásny <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ještě lákají červené, ale o těch si zatím nechám zdát :) Já ti je můžu jen doporučit :) Do deštivého počasí to nejlepší, co můžeš obout ;)

      Vymazat
  3. Skvělý outfit, vypadá to, že máme stejnou šálu :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ji v CA :) Ta barva mě hrozně baví, nosila jsem ji skoro celou zimu :)

      Vymazat
  4. Ty jsou super!:-D Moc ti to sluší:-)
    Jinak jsem si založila nový blog a na www.passengersmaniac.blogspot.cz se dozvíš víc a můžeš se zapojit do Giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už fakt nevim, co sem to psala, myslim, že o tom, jak mě tvuj komentář potěšil a že si jedinej pravidelnej čtenář :D Z fashion nevzdělanců od nás ze školy si nic nedělej (tam je vrchol luxusu Deichmann, né, že bych tam nenakupovala, ale nemam pak na tebe stupidní dotazy jako, kolikže si to ochotná dát za takový obyčejný holínky?? POZOR, POZOR nová czech fashionista se zrodila! Držte si klobouky, dámy a pánové, bude to jízda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš mít někoho do základu :D Tak naše fakulta zrovna neoplývá lidmi, kteří se zajímají o to, co maji na sobě, hlavně když je to pohodlný a daji se v tom chytat ryby :D případně se to nezničí po cestě z hospody :D

      Vymazat
  6. Ty holínky vypadají na tobě moc hezky:) celkově outfit vypadá moc hezky:))

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé holínky, snad se jich jednou také dočkám ! :))

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  8. Češi reptají pořád a na všechno...
    Já říkám: ano, i když bych osobně asi volila černou klasiku. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  9. Čižmy od Huntera som vždy chcela, no nikdy som sa k nim nejak nedostala (myslím ku kúpe nich). Sedí ti to!
    Bola by som rada, ak by si sa ty a tvoji čitatelia zapojili do mojej giveaway. Nájdete ju tu: http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html

    OdpovědětVymazat
  10. Holinky se mi nikdy moc nelíbily a nemám je ráda. Ale pokud si někdo sežene a vezme takhle stylové do sychravého počasí,sladí je s šálou a celým outfitem, vypadá to rozhodně skvěle a kreativně!
    http://teriblossom.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. so beautiful..

    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpovědětVymazat
  12. Podla mňa vyzerajú super, ja tiež nosím gumáky, na mojom blogu môžeš nájsť lacnejšiu ale super verziu, mne sa teda veľmi páčia a mám ich aj v čiernej farbe a sú z Lidl. Dávam sem odkaz na ten článok :) theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!