My favourite bloggers!

16:37 Daniela P 16 Comments

Dneska bych vám ráda ukázala své oblíbené blogerky. Blogy sleduju asi tak 2 roky, před tím to šlo nějak kolem mě a tolik blogů jako je teď, nejspíš ani nebylo. Sleduji spíše české fashion blogerky, asi jeden knižní blog a stejně jsou na tom u mě i food blogy, kde se spíš jen rozplývám nad tím, jak to jídlo někdo umí tak skvěle uvařit a vyfotit. Zahraniční blogerky moc nesleduji, protože většinou jsou to bohaté holky se samými designerskými kousky, které já si pravděpodobně nikdy nebudu moci dovolit. Možná je to závist, ale z tohoto důvodu je moc nesleduji.
Mám ráda hlavně jednoduchý design, ne přiliš barevný a přeplácaný. Důležitý je pro mě také text. Jak je to moc dlouhý, napsaný špatným písmem a zarovnaný ke všemu možnýmu jen ne do bloku, tak to většinou nečtu. Taky mi celkem vadí zvýrazněný každý druhý slovo. Co je pro mě také dost důležité je gramatika, ale to snad blogerky ovládájí, když si zakládají blog, a kvalitní velké fotky. Najít takový blog není snadné, ačkoli blogování je dnes velmi oblíbený koníček!
Samozřejmě sleduju blogerky jako A cup of style, The Blondieverse, World Needs Blondes nebo Pavlínu Jágrovou, ale ty asi všichni znáte a nic by vám tento článek nepřinesl. Mezi blogerkami nemám (kromě Adel, na jejíž blog se určitě koukněte!) žádné kamarádky, takže tu ani žádnou nepropaguji.
..je pro mě TOP! Bohužel nepřidává články příliš často, ale jak nějaký přidá, vždycky jí v bloglovin rozkliknu jako první a stojí to za to! Její styl se mi hrozně moc líbí, je originální a jejím outfitům nemám co vytknout.
Navíc je to krásná holka a slovenka! Miluju slovenštinu! :)
S čím by si šlo určitě trochu pohrát, je design, má ten nejjednodušší, co v bloggeru jde nastavit, ale pro ty outfity mi to ani nevadí. Určitě by si zasloužila víc čtenářů, protože inspirativní, Michaela, teda je!


Holky teď také měly delší dobu pauzu, ale je super, že se vrátily, protože jejich outfity by v blogosféře neměly chybět. Jejich outfity mám ráda, protože jsou mnohdy odvážné a vždy originální. Na holkách se mi líbí, že to nejsou ty typické hubené blogerky, ale pěkné holky, které se umějí obléknout tak, že se za nimi otočíte. I ony si podle mě zaslouží mnohem víc čtenářů! Určitě na ně koukněte, pokud je neznáte :)


A poslední z českých mých velmi oblíbených blogerek. První, co se mi u Martinky moc líbilo, je její motto Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss. I její styl se mi moc líbí, nosí jednoduché, ale přesto zajímavé kousky, které umí hezky kombinovat. Asi mám nějakou smůlu, ale ani ona nepřispívá příliš často, ale nikdy mě svým novým článkem nezklame.


Anetka je krásná mladá slečna, která si jde za svými sny. Nedávno bydlela se svým přítelem nějaký čas v Anglii a teď ji najdete v Thajsku! Odtud přidává celkem pravidelně příspěvky, takže se můžete kochat a představovat si, jak nádherně se tam asi žije. Anetka má spoustu dalších plánů ohledně poznávání světa, a tak se těším, kam nás ještě skrze svůj blog zavede. Těmhle lidem, kteří se nebojí někam vyjet a poznat svět, opravdu fandím. Navíc to není holka z bohaté rodiny a necestuje jen tak z nudy, protože na to má!



Jedna z mých zahraničních nejoblíbenějších blogerek. Ve složce inspiration mám nejvíc inspirace právě od ní. Jestli máte rádi elegantní módu se spoustou ženskosti, určitě na tenhle blog koukněte a třeba vás bude inspirovat tak jako mě. Pokud sledujete spíš youtube, tak i tam ji najdete.


Amber je mladá roztomilá krásná mamča. Sleduju ji od doby, kdy byla ještě těhotná a neustále jsem žasla nad tím, jak jí to slušelo. Pod těhotenstvím si představuju mastnou pleť, nepuchlé kde co, ale ona mě přesvědčila, že ne každý to tak má! Mám na ní hrozně ráda, jak si dokáže vyhrát s vlasy, snad nenajdete outfit, kde by měla rozpuštěné vlasy a nikde žádný copánek! Návody na její účesy můžete najít na jejím youtube. Často na blogu najdete rodinné fotky ještě se psem (se zlatým retrívrem! díky němu mám ten blog ještě radši), které vás prostě musí bavit.


...je ten jediný knížní blog, který sleduju. Normálně bych ani neřekla, že by mě bavilo číst knižní blog. Jany blog mě ale tak nějak zaujal a každou její recenzi si ráda přečtu. Kolikrát už jsem na jají radu dala a rozhodně to byl dobrý kup! Tak například takový Muž jménem Ove. Knížku si  přečetla mamka, prababička i její kolegyně v práci a všem se líbila! Takže pokud máte pocit, že knižní blogy jsou nudné, ale přesto vás knihy baví, zkuste alespoň tento :)

Pro dnešek už by toho bylo asi dost, třeba v budoucnu nashromáždím další blogové tipy do nového článku. Teď by mě zajímalo, jaké blogy podle VÁS stojí za shlédnutí a jestli jsem vám ukázala někoho, kdo vás zaujal? Také by mě zajímalo, jaká jsou VAŠE kritéria, podle kterých se rozhodnete zda sledovat nebo nesledovat? I vy mi zde můžete dát tip na někoho, kdo podle vás stojí za to!

Mějte krásný zbytek dne!
Daniela

16 komentářů:

  1. Skvělé, díky za tipy :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/nove-zasoby-ryoru.html

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci, poslední dobou mě nějak většina blogů přestala bavit a snažim se najít něco novýho.
    Jinak Anie Songe sleduju taky a musim říct, že je to bomba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá. Každý článek mě uplně nakopává někam vyjet a poznávat svět :)

      Vymazat
  3. Parádní článek! Musím říct, že kritéria ani moc stanovená nemám - blogger a jeho internetový prostor se mi buď líbí, nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vlastě další moje kritérium, tak nějak mě vůbec nelákají blogy na blog.cz :D

      Vymazat
  4. skvele tipy;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nepoznala som vsetky takze dakujem za tipy :)

    Pozyvam na giveaway o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. väčšinu ani nepoznám, takže vďaka za tipy!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Super blogerky, já poslední dobou ujíždím na vlogech - Zoella ♥
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  8. Znám Anie Song a je naprosto úžasná, její články hltám vždy, když přidá nový :)
    Moc mě zaujal blog Barefoot blonde, mamča je nádherná, mají super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně napsané :) Amber z BB je jako oživlá princezna z Tangled :) Hned bych brala její vlasy..
    Lenny Mali

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!