Největší perly o mně!

16:46 Daniela P 20 Comments



Tenhle článek už mám připravený docela dlouho, ještě když jsem vymýšlela název blogu. Jsou to takové top vlastnosti, které nenajdete u každého a třeba se tomu i zasmějete. Tyhle perly mě u ostatních hrozně baví, třeba včera jsem viděla tag 15 Weird Facts About Me u Lenky a hrozně mě pobavilo, že všechno očichává a jak umí udělat takový ksichtík, kdy její rty vypadají, jako by je měla napíchané botoxem! :D Koukněte na to a řekněte mi, jestli vás to taky rozesmálo. Najde se nějaká taková vlastnost i u vás? :)


  • Studuju Jihočeskou univerzitu. Nikdy jsem se s tím nechtěla moc chlubit, protože v původním plánu bylo studovat psychologii na UK, což teda vůbec nevyšlo a studuju úplně něco jiného. A vsadím se, že nikdo neuhodne co!

  • Od mala mám takovou úchylku. A to jsou cedulky u oblečení, neobroubená strana ubrusu, nemocniční prostěradla a povlečení a celkově všechen šňůrovací materiál. Trochu raritní zlozvyk, ale ráda vám to vysvětlím. To prostě vezmete třeba kapesník mezi palec a ukazováček a tu látku ukazováčkem rolujete na bříšku palce. Bez toho zkrátka nemůžu žít.

  • Miluju boty. Jak si jednou za měsíc nekoupím aspoň jeden pár, jsem z toho dost nesvá. Nejhorší na tom je, že mi sednou většinou 36, 37 i 38. Máma mě chce pomalu vydědit, protože boty mám všude. Na parapetu, na poličce, na topení, na skříni, v garáži, v předsíni a pod schody…

  • Můj přítel je z jednovaječných dvojčat. Můj nejlepší kámoš je to druhý dvojče. Neříkám, že si je občas nespletu.


  • Před dlouhými časy, když jsem ještě byla malá Daninka s kleopatří ofinou, jsem tancovala balet. Opravdický balet, na špičkách.

  • Mám dost zajímavý slovník, který musí trpět hlavně můj přítel.
    Mám žížalu. = Mám žízeň.
    Nedám ti pusíka. = Pusu prostě nedostaneš.
    Přivezeš mi nějaký ňamíky? = Přivez mi něco dobrýho na zub.
    Auuukyyyy! = Au, to bolí.


  • Když jsme byli s bráchou malí, hráli jsme si na Piráty z Karibiku. Uměli jsme skoro všechny scény. Já jsem byla samozřejmě Jack. Brácha všechny role okolo.

  • V zimě nesnáším, když jsou pod stromem ve sněhu dírky po kapkách. Strašně mě to deptá a musím to nekompromisně rozkopat.

  • Nejsem žádný češtinářský maniak, ale pravopis je prostě pravopis a nechápu, jak někoho můžou pustit ze základky, aniž by ho uměl! To mě přímo deprimuje. Víc než díry ve sněhu. (A teď si asi říkáte, že tu mám x nespisovných výrazů. Ale to je rámci toho, aby se to dobře četlo, moji milí)


  • Když spím, mám asi na 2 mm otevřený oči. Někdy i víc. A šňůruju.

  • Nevypiju panáka na ex. Minimálně na 3x. Což mě v současný době moc netrápí, protože zhruba od 20. narozenin nějak výrazně nepiju, můj žaludek se totiž rozhodl, že mu nebude dobře už po dvou skleničkách.

20 komentářů:

  1. Já uhodnu, co studuješ! :D (to je div, viď, když studuju s tebou) :D

    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
  2. Zapomněla jsi zmínit, že máš šílenou averzi vůči slovu lambáda a jiným! Ale plusko za zmínku tvýho psycho spaní, který mě děsí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle slova se prostě nemaj vyskytovat :D A už vůbec ne na mým blogu! :D

      Vymazat
  3. No tak to je dokonalé, hlavně ten čtvrtý fakt o Tobě. Můj přítel je taky z jednovaječných dvojčat, občas si je spletu a jeho brácha je můj nejlepší kamarád :D. Jinak, jsi strašně moc sympatická a máš krásný úsměv. Je hezké se o Tobě něco dozvědět, i když jsem zavítala na Tvůj blog poprvé (a rozhodně ne naposledy) a přečíst si i něco o autorovi. Něco podobného chystám taky, snad se nezlobíš.

    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec ne! Budu ráda, když něco podobnýho napíšeš, podle mě je to mnohem lepší a autora ti to přiblíží víc než, když si o něm přečteš, že se narodil ve znamení vah a má doma dvě kočky. Až budeš mít článek hotový, určitě mi sem hoď odkaz, ráda kouknu :)

      Vymazat
  4. Tyjo! Já spím úplně stejně! :D Jinak hezký článek a fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky roluju, když mi trčí nějaká nitka ze svetru nebo mám po kapsách nějaký papírky, třeba když stojím na zastávce a čekám na autobus. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ne, tak to jsi druhej člověk, který ho znám, že to dělá. Ten první byla nějaká slečna ve Faktoru strachu, doteď si pamatuju, jakou jsem měla radost, že nejsem sama, když zběsile šňůrovala kapesník, než měla dělat nějaký úkol :D

      Vymazat
  6. Haha, tak to jsem se pobavila! Kazdej ma to svoje :D
    Btw nedokazu si predstavit, ze by muj bf mel jednovajecny dvojce, to by me asi desilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykneš si :D Občas si připadám divně, protože než jsem začla chodit s přítelem, lidi mě všude potkávali s tím druhým, takže pak to vypadalo, že jsem s oběma :D Teda aspoň já měla takovej blbej pocit :D

      Vymazat
  7. No tak tenhle článek je moooc povedený, opravdu jsem se bavila :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, takové mě opravdu baví! :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně máš přítele s jednovaječných dvojčat? Tak to je mazec! :D To nevím, jak bych s tím naložila čeče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, akorát jeden je trochu silnější, jinak mezi nimi žádný velký rozdíl neni :D Po tmě je opravdu někdy problém je rozeznat :D

      Vymazat
  10. Tak s tím pravopisem to máme úplně stejně! Taky někdy žasnu, co dokáží lidé vyplodit a prostě nepochopím, že tu chybu v tom slově nevidí.

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně pecka! :D 4. fakt je opravdu skvělý. To se jen tak nevidí :). A speciální slovník naprosto chápu. S přítelem je u nás běžná situace, když zrovna řídí: "Pusík" "Teď nedostaneš pusíka, ten pás mě za tebou nepustí"..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mu musím příště říct, vždycky se cítí hrozně dotčenej, když mu ho nechci dát :D A tohle je vážně rozumnej důvod ;D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!