Spring

14:34 Daniela P 13 Comments


Dneska pro vás nemám ani tak outfit, jako spíš jen pár fotek k textu. Tyhle šaty jsem koupila na Vinted ani ne za stovku a podle mě je to pěkný originální kousek. Navíc vypadají tak trochu retro a to mě na nich baví. Máte taky z Vinted nějaké pěkné kousky za naprosto parádní cenu? 

Strašně moc bych vám chtěla poděkovat za milé komentáře k mému prvnímu článku! Máte taky hned lepší den, když vidíte nový komentář? Navíc mi na obličejí vyraší takový to divný culení jako, juhúú, někomu se to líbilo, jééj! Ani ve snu by mě nenapadlo, že hned první článek bude mít 100 shlédnutí a hned takhle ze začátku mi přibyde 6 čtenářů, mám z toho obrovskou radost a těším se na vaše další reakce. 
Nějak se mi zdá, že moje stará zrcadlovka už není co bývala. A nebo přítel prostě neumí fotit. Co myslíte, čí je to vina? :D

Přeji vám krásný zbytek víkendu
Daniela









13 komentářů:

  1. Šaty jsou super originální kousek :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ;) Nie som moc šatový typ, ale raz za čas vytiahnem aj také kúsky :D a takéto by sa mi hodili do šatníka :D

    www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Šatky jsou nádherné, strašně ti sluší!:)))

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné šatky, taky na Vinted nakupuji ;-)

    SHICOOLCA

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju :) Já s nimi tak spokojená nejsem, ještě před rokem jsem měla dlouhé skoro do pasu a pak mě napad ten nejhorší nápad ever. Obarvit si to černý podbarvení na blond.

      Vymazat
  6. skvělé šaty, a sluší ti :-)

    Zvu tě na můj blog
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/cerne-tecky-jdu-na-vas.html

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší:-) Právě jsem si založila nový blog a molhy bychom se stát vzájemnými čtenáři:-)
    www.cathyvita.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím, jak se tvůj blog vyvine dál, jestli budeš přidávat články, které mě budou zajímat :) Každopádně komentář jsem napsala :)

      Vymazat
  8. Chci ti popřát, aby se s blogem dařilo ( a vidím, že máš hezky našlápnuto :) Fotky moc pěkné, design blogu super a sluší ti to. :) Těším se na další příspěvky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to je od tebe hezké :) Design mi dal opravdu zabrat :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!