Story of my jacket

10:31 Daniela P 19 Comments


Stalo se to, čeho jsem se nejvíc obávala! Žádný nápad na inteligentní název článku. Občas mě něco napadne, ale když si to nezapíšu, je to, jakoby mě vlastně nic nenapadlo. Podle čeho výmýšlíte názvy vy? 

Tahle džínová vestička souvisí s parádní storkou, kterou si nemůžu nechat pro sebe. To jsme se jednou rozhodli (na něčí doporučení), že pojedeme do Zlatníků do sekáče, kde mělo být strašně moc oblečení za parádní ceny, takové ty typicky sekáčové - 10, 20, maximálně 50 korun. Tak se tedy táhneme z Budějc na Tour de sekáč až do Prahy, což je krásných 2,5 hodiny v autobuse, pak jsme přejížděli metrem, jeli tramvají a dalším autobusem až do zmíněných Zlatníků.
Samozřejmě jsme nevěděli, kde ten sekáč je, takže jsme se na cestu ptali řidiče autobusu a pak i místních ve Zlatníkách. 
Když jsme plni nadšení vlezli do haly s nápisem hrabárna, nestačili jsme zírat. Tu halu jsme prošli jen z principu. Poté už plni zklamání jsme šli do druhé haly, kde byla situace o trochu lepší, ale žádné typicky sekáčové slevy se rozhodně nekonaly. Z nouze jsem si koupila šaty, které už jsem prodala na Votoči a tuhle džísku. Ani se neptejte, kolik mě to stálo.





19 komentářů:

  1. Inteligentní název, koukám že nejsem sama :D Jinak vínová ti moc sluší !
    LENNY MALI in Denmark

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý outfit :-) Já mám malý deníček, kam si píšu svoje nápady :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si většinou všechno zapíšu do mobilu, nápad na outfit nebo na článek, ale někdy si fandim, že si to budu pamatovat :D

      Vymazat
  3. Názvy vymýšlím podle toho, o čem je článek, takže celkem random :D Ta bunda je ale hezká a v kombinaci s červenými šaty vypadá božsky :) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Tie šaty ti robia peknú postavu! :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mně se na fotkách zdá, že mi dělají dost široké boky :) Ale asi jsem příliš sebekritická :D :)

      Vymazat
  5. Ty šaty jsou strašně super! :)
    Já nákup v sekáči mám ráda, když to oblečení za to stojí :) Čas od času si tam jdu koupit pánskou flanelovou XXL košili abych měla v čem spát. Poslední dobou je to mé nejoblíbenější pyžamo. Ale z takového výstřelku, jako se stal vám bych asi také nadšená nebyla :(
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit a nádherné fotky.... Úplně z nich volá jaro :)

    OdpovědětVymazat
  7. great post :) have a nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Já vymýšlím názvy článků podle písniček, které při psaní posloucham :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky napadlo, ale pak člověk vůbec neví, o čem ten článek má být :)

      Vymazat
  9. That jacket is stunning, and I love your nail color!

    May x • The MaydenBloglovin'

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful jacket love the outfit!

    www.susannahzabelle.com

    OdpovědětVymazat
  11. Very nice!
    Love, Annluck
    http://blackrosebyannluck.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  12. Love this jacket. xx
    http://www.ninasstyleblog.com

    OdpovědětVymazat
  13. krásne šaty a fotky su fakt vydarene :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. jéééé to je škoda! já jsem čekala, že napíšeš koho jsi v ní třeba potkala nebo co skvělého zažila...:))))) ale aspon, že ji máš, sluší ti a třeba ti na oplátku ještě něco super přinese, co víš! ;)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!