Chci prázdniny!

19:56 Daniela P 18 Comments

V rámci prokrastinace jsem zasedla k notebooku, že napíšu článek o tom, kdy je na vás toho zkouškového už prostě moc. Nepište mi sem, že už to máte dávno za sebou a užíváte si prázdniny, protože budu-li upřímná, pocit naštvanosti dost překypujete ten, že vám to přeju :D

A jak poznáte, že už je na vás toho učení příliš?

Jedete si takhle autem do práce, pozorujete přírodu a... bříza bělokorá - betula pendula, javor klen - acer platanoides, pelyněk černobýl - artemisia vulgaris, brukev řepka olejka, heh, kdo by řek, že je to brukev co.., no nic, šeřík! Sakra, jak se řekne šeřík?!


Kámošů, kteří mají nějaké písemky z předešlých zkoušek či zápočtů si teď vážíte asi tak 3560179x víc než normálně a stejně tak jsou na tom i ti, kteří jsou nápomocni od rána do večera a ještě navíc mají v rukávu nějaké tipy, na co si dát bacha.

Jdete s přítelem na procházku a nejoblíbenější činnost je, ptát se ho, jestli náhodou neví, co je tohle za kytku. Jasně, že to neví, kdo by taky znal janovec metlatý! Ale vy to přece víte, takže ho o tom musíte okamžitě poučit, protože janovec metlatý musí znát každý!



Vaše nástěnka, kde visely fotky s kámoškama a vašich mazličků, je nyní okupována funkčními skupinami, příklady terpenů a taxonomií paprskoploutvých ryb.

Sehnali jste si obří plakát s obrázky českých ryb. Co na tom, že to nemáte kam dát, je skvělý studijní materiál!

Vymejšlení různých říkaček na zákldní karboxylové kyseliny máte v malíku - Mravenec octový prosí o malého zavalitého kapra. Lauru myslivec pod palmou slíká, achjo.

Ty nejhorší sloučeniny máte vyvěšené všude, na nástěnce, na ledničce a vůbec ty nejhorší číhají na záchodě, to abyste je měli neustále na očích!


Ve vašem diáři se to hemží v podstatě jen zápočty, zkouškami a občas nějakým doučkem.

A to nejsmutnější, přibrali jste z toho věčnýho sezení v poznámkách nějaká ta deka, ne-li kila. A je to vidět.

Jste na tom podobně nebo zkouškové prožíváte jinak? :)

18 komentářů:

  1. Ještě, že už do školy nechodím.. :D, ale neboj brzo budou :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi stačilo na gymplu, šla mi z toho vždycky hlava kolem...ketony, aldehydy,... to ti vůbec nezávidím :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už se tak strašně těším na prázdniny a doufám, že se jich dočkám :). Čeká mě už jen poslední zkouška (ostatní už asi teď nezvládnu) a to anorganika. A vím jaké to je..jedu si takto v šalině a vidím poznávací značku, která v sobě ukrývá CO a já hned valím..oxid uhelnatý a blábláblá.. :D Vidím to už všude :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky dobrý :D Tak jsem ráda, že nejsem sama, kdo prostě neni schopnej zvládnout všechny zkoušky za jeden semestr. Já mám tenhle týden dvě poslední, o prázdninách se ještě pokusim naučit na dvě zkoušky ze zoologie a statistika holt bude muset počkat do příštího roku :(

      Vymazat
  4. moc ti držím palce, všechno to zvládni! A ta říkanka je... zajímavá :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí být zajímavá, jinak si je všechny nezapamatuješ :D

      Vymazat
  5. Už ti tenhle komentář píšu podruhé (Mimochodem, nestalo se ti někdy, že se ti přestali zobrazovat tvoje vlastní komentáře? Nevím co s tím. :D ) Já mám sice hotovo, ale zase jsem se dozvěděla rozvrh na příští semestr a teď jsem zmatená a sháním obraceč času z Bradavic, protože bych podle všeho měla být ve čtvrtek na třech přednáškách v jeden moment. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to se mi zatím díky bohu nestalo. S šablonou jsem docela bojovala, takže snad se mi nic takovýho ani nestane :D Ale zkus se zeptat na vinted, ty holky tam znaj všechno na světě :D
      Tak to je nemilé, snad to zvládneš ;) Zkus se kouknout na ebay, tam maj spoustu vymožeností, třeba najdeš i obraceč času :D

      Vymazat
  6. Pamatuju si, ze mi takhle hrabalo z Biologie na gymplu, kdyz jsme meli poznavacku na rostliny. Sla jsem na louku a najednou vedela, jak se vsechno jmenuje a hrozne me to psychovalo :D
    Budu drzet palce pri zkouskach. Mne po navratu do CR cekaji zkousky za zimak, letnak, diplomka a zaverecna zkouska k Mgr. To bude teprv zabava :D

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tak to budeš mít hodně perný :) Budu držet palce :)

      Vymazat
  7. Jéé, to se ještě pořád takhle musíš mučit? :( Vůbec ti to nepřeju ani nezávidím... To je hrůza... sama si pamatuju, jak jsem se ještě nedávno učila a pořád u toho prokrastinovala :D Ale ty zkratky na sloučeniny jsou nejlepší :D al mě by ta chemie zabila.... nemáme se rády :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tie fotky sú celkom výstižné! A to CHCI PRÁZDNINY je trefné až až :-) Btw mysli na súťaž, ktorá práve prebieha u mňa na blogu...budem sa tešiť, ak sa zapojíš:-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, že jsi mi dala vědět o tvé soutěži. Určitě se ráda zapojím, ceny jsou super :)

      Vymazat
  9. V pátek mám poslední zkoušku a naprosto ti rozumím... Taky už toho mám plný zuby a závidím všem, kteří už školu řešit nemusí a můžou si naplno užívat volna :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce ať to zvládneš, já už školu mám díky bohu za sebou ale ještě 3 týdny zpátky si vzpomínám na ten stres:-(

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem letos stihla zkouškové zvládnout na začátku června, ale dalo mi to celý květen neskutečně zabrat a ted jsem ráda, že žiju. Budu držet palce, at vše zvládneš a začneš užívat prázdnin :-*

    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se poučím a příště to zkusím taky udělat všechno hned ze začátku. Děkuju za podporu, až mě udivuje, kolik lidí mi tu píše, že mi drží palce a při tom se vůbec neznáme, dělá mi to obrovskou radost :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!