Festival outfits

16:30 Daniela P 6 Comments


Blíží se nám léto a s ním i co? Fesťáky! Najde se tu nějaká festivalová duše? Moje fesťákový nadšení začalo před čtyřmi lety, kdy jsme jeli na České Hrady. Další rok jsme jeli opět na České Hrady, další léto pak na Footfest, což asi nikomu z vás nic neříká, je to spíš menší festival na jihu Čech. Loni jsme jeli na Votvírák, kam se tedy chystáme i letos. Právě tam jsou podle mě ty nejlepší kapely a za tu cenu? Tam prostě nesmim chybět. Máme v plánu Sázavafest, takže pokud jste tam byli, dejte mi vědět, jestli to tam stojí za to!
Určitě mi i napište, jestli jste stejný nadšenci jako já a kam se letos chystáte vy. Dneska se na to chci ale podívat spíše z té fashion stránky :) Taky si občas z nudy vytváříte koláže? Já si pro vás připravila dva festivalové outfity. Všechny kousky najdete na stránkách Espritu.
Kraťásky a tílko by asi neměly chybět. Kraťasy jsou pro mě určitě pohodlnější než sukně, protože si nemusíte pořád kontrolavat, aby vám někde nevykouklo, co nemá. A tílko je jasná volba.

Když se trochu ochladí určitě to chce nějaký "přehoz". Mně se moc líbí tenhle cardigan, snadno si ho omotáte kolem pasu a s vyhrnutými rukávy bude vypadat určitě skvěle :)

Na fesťáky je pro mě určitě must have kloubouk a sluneční brýle! Pokud vlastníte nějaké dražší, nechte je raději doma, ať vám mohou dělat parádu ještě dlouhou dobu po fesťáku. Ten by to totiž nemusely přežít! Kloubouk už jsem sehnala taky a přesto, že stál asi 4 eura, doufám, že ho domu dovezu k nějakém ještě nositelném stavu.


Super kouskem na fesival je určitě overal. V podstatě je to 2v1, takže to v báglíku zabírá míň místa než kraťasy a tílko. Výhoda je také v tom, že pokud je fakt vedýrko, vždycky si ho můžete stáhnout na boky a chodit jen v plavkách a v "kraťasech".

Džínová bundička je podle mě taky super kousek. Je skvěle kombinovatelná, takže jí můžete vzít téměř ke všemu. Tahle m navíc super barvu.

Malá batožnice nebo kabelka přes rameno jsou taky dost důležité kousky. Nějak ten alkohol do areálu propašovat přece musíte ;)

Pohodlné botky jsou celkem důležitá volba. Tyhle sandálky asi nebudou na dlouhé postávání a skákání pod pódiem, ale vypadají skvěle ne? Navíc všechno s třásněma je letos in!


Vše z http://www.esprit.cz/


Který z outfitů se vám líbí víc a v čem jezdíte na fesťáky vy? :)

6 komentářů:

  1. Zajímavé outfity :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-oranzova.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já to poslední dobou s fesťáky nemám moc slavné. Byla jsem jen na Majálesu a chystám se na Highjump (což není úplně festival). Většinou vsadím na tílko, kraťasy,kecky a nějaký svetřík na večer. Všimla jsem si, že letos hodně holek nosí květinové čelenky. Hrozně se mi to líbí, ale jak to má už skoro každá druhá... asi si počkám, až to zase vyjde z módy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Highjump mě jednu dobu taky dost lákal, ale nějak jsem neměla s kym jet a letos mě to vůbec nenapadlo. Ty čelenky jsou moc hezký, vypadá to skvěle, ale já na to vůbec nemám vlasy :D A jak říkáš, maj je všichni :D

      Vymazat
  3. Festivaly jsou parádní :) teď se mi tyhle tipy skvěle hodí, zítra se chystám na Votvírák :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se hrozně těším :) Doufám, že vyjde počasí a nikdo mi nenakadí do stanu nebo něco podobnýho :D

      Vymazat
  4. Taky miluju fesťáky! A dokonce mám pocit, že můj první fesťák byl také Hrady :-)). Letos jdu konečně poprvé na Colours of Ostrava, tak se těším :-)
    A klobouk nesmí nikdy chybět! :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!