Goodbye June

15:57 Daniela P 13 Comments


Červen jsem strávila víceméně učením. Pořád mi nejde do hlavy, jak někdo může už v půlce června říct, že má zkoušky hotové? Letos jsem měla 7 zkoušek a mořím se s posledními dvěma (vlastně třema, protože nějaký inteligent rozdělil zoologii na dvě části a z každé zavedl poznávačku, zápočet a zkoušku) ještě teď.
Jak jsem slíbila, tak jsme udělaly. Natočily jsme nákupový haul z Primarku. A tím to skončilo. U jeho úprav jsem se tak navztekala, že už se k tomu neplánuju vracet. Když chci vystřihnout kus toho, co říkám já, tak do toho zrovna Adéla kecá něco důležitýho a obráceně :D Takže se vám to v nejbližší době pokusím vynahradit nějakými aktuálnějšími nákupy.



Určitě víte, že jsem byla na Votvíráku, protože vám to tady troubím každou chvíli. Bylo to super, až na tu sobotní bouřku. A na lidi. Lidi vás prostě dokáží vytočit vždycky ze všeho nejvíc.
Je to sice zvláštní, ale nejvíc ze všeho jsem se těšila na malinovku. A kromě lidí mě nejvíc naštvalo, když v sobotu v noci došla!

O tom, že jsem byla na Utuberingu nejspíš víte taky. To jsem si ve čtvrtek večer pustila video u Peti a tak nějak jsem se pro to nadchla, že jsem během pár minut měla objednané vstupenky.
Nakonec to pro mě bylo ale spíše zklamání. Všude kvanta lidí a pokud jste ve frontě nechtěli strávit mládí, tak jste youtubery viděli jen ze zdálky, když vystupovali na stage. Bylo tam spousta mladších dětí, který při svý výšce viděli prd nejspíš i zdálky.
Některé youtuberky z fashion zóny jsem ani neviděla, viděla jsem Teri při Čaji s Teri, Gabču, když zpívala jednu písničku asi 3x odznova, protože jí to nešlo, GetTheLouk a Peťu. Peťa s Mírou se mi i na dálku líbili nejvíc. Peťa je strašně krásná, mnohem hezčí než ve videích a Míra je taky fešák.
Když pak začlo víc pršet, sebrali jsme se a jeli jsme na Smíchov na Miniony :D


S tím, že nechodíte do školy, souvisí i to, že máte víc času na snídani. A na její focení. Což musí každý  #breakfastlover ocenit.

A co vy? Kam jste se podívali? Byli jste na Utuberingu a jaký z něj máte pocit? A pokud jste stejní milovníci snídaní, hoďte mi sem váš instagramový profil! ;)




13 komentářů:

  1. Super fotky! Na snídani nemám bohužel poslední dobou čas.. Ale jak vidím ty fotky..mmm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Snad se to zlepší! Znáš to, snídaně je základ dne! :D

      Vymazat
  2. Fotky jsou krásné :) jsem už strašně ráda, že jsou prázdniny

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
  3. Ono taky záleží, kdy má vaše škola zkouškové. U nás to navíc většinou všechno nacpou do první poloviny, aby se to stihlo ještě před termíny státnic. O Utuberingu jsem celkem uvažovala, dokud jsem žila v přesvědčení, že to bude poměrně komorní. Byla jsem zvědavá jak na živo působí Gogo a Expl0ited. Potom mi začalo docházet, že to tam asi bude spíš jako "dětský den," takže mě nadšení přešlo. Nepotřebuji se přetahovat s bláznivými třináctkami a jejich rodiči o minutu v něčí společnosti a poslouchat u toho Johnyho Machettu. Nic proti jeho fanouškům, ale tahle hudba jde mimo mě. Podle videí jsem to velmi dobře odhadla. Myslím, že ten koncept a prezentace byly trochu nedomyšlené. :D Schválně jsem potom psala Expl0itedovi, jestli mu tam přišli i starší fanoušci, že mě to věkové složení návštěvníků docela odradilo. Odepsal, že jich tam pár bylo a měla jsem přijít. Při pohledu na ty davy s ním moc nesouhlasím... jsem na to asi už stará. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu tě ujistit, že jsi o nic nepřišla :) No věkový průměr tam zvyšovali hlavně rodiče :D Určitě je musím ocenit, že to vymysleli a šli do toho, dali si s tím nejspíš hodně práce, ale pro příště by to chtělo pár chyb ještě vychytat. Ale příště už nepojedu, jak píšeš, taky jsem na to stará :D

      Vymazat
  4. Nesnídám, co jsem přešla na gympl.. hm, takže 10 let? Docela špatný. Asi na tom zkusím aspoň v létě zapracovat. až si pořídím taky takhle boží srdíčkovou mističku!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Scontu jí maj za 49 ;) Já z ní snídanám hrozně ráda :D Co jí mám, tak mám tak obden jogurt s ovocem a musli :D

      Vymazat
  5. Ty chodíš na Obecnou biologii (podle té zoologie)? Příští rok tam jdu do prvního ročníku. :) Jinak i přes zkouškové to vypadá, že sis červen náležitě užila.

    OdpovědětVymazat
  6. parádní fotečky:)) moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  7. pááááni, ty snídaně! kde se dá koupit taková mistička? a jinak - taky nechápu, jak může být někdo tak brzo hotový, mě občas přijde, že se školím školou i o prázdninách :D
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí koupila ve Scontu za 49 :) Určitě je tam ještě mají. Přesně tak, já byla ještě v úterý na zkoušce a ještě v srpnu na dvě jdu :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!