Goodbye May

20:47 Daniela P 16 Comments


Asi bych se měla učit na zítřejší zkoušku ze statistiky, ale zrovna mě popadla chuť napsat takový trochu random-diary článek za měsíc květen. Každý měsíc bych shrnula, co jsem dělala a zažila (to hlavně, protože pak mám ještě větší radost z toho, že se držim svýho předsevzetí neutrácet za kraviny, ale za zážitky!) Fotky v těhle článcích budou většinou z Iphonu, přece jen zrcadlovku netahám všude. Pokud vás tedy zajímá, jak jsem si užila květen, čtěte dál a dejte mi vědět, jestli i váš květen stál za to :)

Přesto, že začalo zkouškové, jsem celkem dost času strávila v práci. Pokud už můj blog čtete déle, tak víte, že pracuji brigádně jako servírka a jednu takovou stórku z práce už jste si přečíst mohli. Dneska mám pro vás další, kterou si nemůžu nechat pro sebe. Včera jsem měla snídaně a v podstatě se stalo to nejhorší, co mohlo. A to: den předem se dozvíte, že snídaně začínají už v 6:30. To znamená být v práci už v 5:30, což znamená vstávat ve 4:45! Další nemilou věcí je, že si naivně myslíte, že bude nějakých 100 snídaní, takže pohodička, ale čeká tam na vás menší překvápko, je jich totiž 148. To nejhorší na tom je, že zhruba 70 z toho jsou "šikmý". Nikdy mi tyhle "šikmý národy" moc nevadily, ale teď na ně mám vážně alergii. Co oni dokážou sníst a vydávat u toho za zvuky, to by jeden nevěřil. Jako takovou nejzajímavější kombinaci vám můžu uvést například pomerančový džus s medem, bílý jogurt s bavorskou klobásou a něco sladkého navrch - vločky s jogurtem, doplněné ovocem a zalité kávou. 


Každoročně se u nás ve městě v květnu pořádají slavnosti. Letos byli na programu Chinaski, což je jedna z mých oblíbených kapel (už od nich mám vybranou i písničku na svatbu!). 
I k tomuhle se váže taková stórka. Měli jsme jet s přítelem a s mojí mamkou do Osvětimi. Nějakým záhadným způsobem jsem si myslela, že je to právě tenhle víkend, takže Chinaski zmeškám. Vyřešila jsem to velice elegantně a koupila jsem lístky na Chinaski do Jindřichova Hradce. O pár dní později jsem zjistila, že Osvětim je týden před slavnostmi, takže Chinaski uvidím. Dvakrát.


Aby tý kulturní vložky za květen nebylo málo, byli jsme ještě na koncertě skupiny Kabát. Byla jsem na nich s rodiči, když mi bylo asi 10, ale protože za plotem je taky slyšet, moc jsem z toho tehdy neměla. Tentokrát jsme si to tedy užili už v areálu a byla to pecka! O mých dvojčatech už jste taky četli (Největší perly o mně).



Focení jídla, který si ukuchtim je poslední dobou moje hodně velká záliba. Nejlepší část dne je zaručeně snídaně, takže pokud jste snídaňovej typ jako já, můžeme si podat ruku. Jediná nevýhoda snídaňovýho člověka, kterej je navíc závislej na instagramu je to, že vám to jídlo pomalu ale jistě stydne, zatímco vy si aranžujete pozadí a kytičky a hledáte kdesi cosi, co by se mohlo hodit k vašemu kulinářskýmu výkonu.



No konci května jsme ještě vyrazily s Adél do Primarku. Něco jsme nakoupily, a tak se vás chci zeptat, jestli by vás třeba zajímalo co? Až budeme mít volnějc ve škole, pokusily bychom se pro vás něco natočit, tak mi dejte vědět do komentářů, jestli byste o haul měli zájem :)

A aby té kultury nebylo málo ani v červnu, koupili jsme konečně vstupenky na Votvírák! Ouu jéé! Kdo se těší, tak jako já a kdo z vás taky jede? :)


16 komentářů:

  1. Určitě haul natoč nebo udělej článek :) Na Votvírák nejedu, minulý rok jsem měla jet na festival České hrady společně s holkama. Ale nakonec z toho sešlo a byla jsem nucena lístek prodat. Naštěstí s prodejem zas takový problém nebyl :D!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hrady jsem taky jezdila, ale lístek mi přijde celkem drahý, na to kolik tam mají kapel. Votvírák můžu jedině doporučit, pokud budeš mít někdy šanci ject, jeď! :D

      Vymazat
  2. Jůůů ty snídaně vypadají úžasně! Já snídam často nějaké kaše - ovesné, pohankové ale ráda se inspiruji a vyzkouším něco nového:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kaše jsem se taky naučila, nejradši mám ovesnou s banánem posypanou čokoládou nebo zalitou javorovým sirupem :) Už plánuju, že bych třeba jednou natáčela na YT, co si dělám k snídani, takové tipy a tak :)

      Vymazat
  3. Oni Asiaté jí celkem jako prasátka, protože jim to povoluje etiketa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš jako pořádný prasata :D Teď jsem si vzpomněla, že jsem odnášela i talíř, kde byl v kečupu zamíchaný med. Rozhodně mají zvláštní chutě.

      Vymazat
  4. Určitě chci haul :-) Mám ráda jak články tak videa :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  5. To jídlo vypadá bezvadně, hned bych si něco dala, jsi šikovná :). Jelikož mám také zkouškové, tak se bohužel na nic moc nezmůžu :( :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky je to u mě se zkouškovým slabší, ale díky za pochvalu. Dřív jsem uměla čajdu a toustíky, takže mě fakt těší když někdo řekne, že jsem šikovná :D

      Vymazat
  6. To se těšim, jak budeme natáčet :D z toho taky určitě budou supr stórky :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Jasne jen do toho! (do Haulu) :D ja si minulej tejden koupila v Primarku celkem uchazejici kufr za 26 euro, tak jsem byla taky spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaach, Chinaski :) To byla má velká srdcovka. Měla jsem speciální sešit, který začínal fotkou Malátného orámovaného srdíčky a následovaly ručně psané texty snad všech písniček. :D No byla jsem do nich blázen. Někdy bych je určitě zas ráda viděla na nějakém koncertě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť bydlíš kousek od nás, měla jsi přijet! :) Byla to pecka :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!