My favourite Instagram accounts

9:41 Daniela P 6 Comments


Protože už víte, jaké mám ráda blogerky, představím vám i mé nejoblíbenější instagramové profily. Sleduju kolem 250 profilů a když jsem to tak postupně promazávala, tak jsem si zapisovala, ty co mám nejradši, abych se o ně s vámi mohla podělit. 
Mezi moje nejoblíbenější profily patří ty, kde jsou hlavně kvalitní fotky a takové ty typicky instagramové koláže. Co mi k srdci moc nepřiroslo, jsou fotky jiného formátu než čtverce, pro mě je instagram prostě čtvercová záležitost :D
Mně můžete sledovat pod @ladyell007. A teď koukněte na to, co jsem pro vás vybrala :)

@thepinkdiary


Pro mě neskutečná pastva pro oči. Přesně ty koláže, který
 miluju. Sem tam jídlo, kosmetika i outfity a hlavně spoustu růžové. Tenhle profil je pro mě top!

@modavitae


Tohle je profil dvou blogerek z Holandska, které jsou sestry, ale žádnou podobnost mezi nimi nevidím. To ale nemění nic na tom, že není fotka, která by se mi nelíbila. Na jejich profilu najdete outfity, koláže a občas i nějaký trefný citát.

@eewrika


Tenhle profil je super ve chvíli, kdy vám dojde inspirace, jaké si udělat nehty. Tahle slečna z Finska vám té inspirace dodá až až. 

@leahliyah


Když kouknete na její profil, začnete trochu vřít závistí. A taky vás bude trochu zajímat, jak bohaté rodiče asi má, když ve svých 21 letech procestovala půlku světa. A nestačíte se divit, jak někdo s klidem v duši může napsat, že na dvouměsíční cestě po Evropě (dárek k narozeninám) ztratil 2 iphony a rozbil 3 kamery. Ale fotky z cest má teda nádherný. 

@balletbeautiful


Pokud máte rádi balet, tak si určitě zamilujete tenhle profil. S každou novou fotkou je mi trochu víc líto, že období baletu už je dávno za mnou.

@linda_lomelino


A pokud máte na něco chuť, tak rozhodně nekoukejte na tenhle profil! Koukli jste se? Já vás varovala!

@d.bartova


S Domčou už se znám nějaký ten pátek, ale viděli jsme se zatím jen párkrát. Je to moc fajn holka a navíc snídaňový typ stejně jako já. S jídlem si kvůli focení vážně vyhraje a má krásnýho psa! 

@zava.zan


Další češka :) Ani nevím, kde jsem na tuhle slečnu narazila, ale její fotky se mi líbí, což znamená, že u ní najdete jídlo, kosmetiku, něco ze šatníku a to vše doplněné květinami.

Tak a teď je řada na vás. Jaké profily nejradši sledujete vy? :)

6 komentářů:

  1. Já instagram miluju, hlavně kvůli té neuvěřitelné inspiraci a ai jeden účet neznám, ale přesně tohle je můj vkus, jdu ihned všechny sledovat! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Instagram je naprosto nejlepší, když nemůžu usnout :D

      Vymazat
  2. Super tipy, niektoré kontá sledujem aj ja, ale pozriem si určite aj ostatné :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy! Na instagramu je tolik úžasných profilů, že snad skoro ani nejde sledovat všechny. Ale je krásný, jak si lidé dokáží se vším vyhrát. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  5. Super tipy, vďaka :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!