Red lips & Leather

11:05 Daniela P 19 Comments

4

Děsně moc jste mě potěšili u minulého článku. Takovou podporu od lidí, se kterými se ani neznám, bych nikdy nečekala a chci vám za to poděkovat.
Tenhle outfit už mám vyfocený delší dobu a konečně s novými vlasy! Ke kadeřnici jsem byla objednaná přes měsíc a možná jste si sami všimli, že už to fakt chtělo. 


Po dost dlouhý době jsem našla kadeřnici, se kterou jsem opravdu spokojená. Sice je krapátko dražší (tedy na mé poměry, ve větších městech asi běžná cena), ale rozhodně to za to stojí. Adéle je děsně šikovná, je vidět, že jí práce baví a s vlasy dokáže opravdu zázraky, na to se můžete podívat na jejím facebooku. Pokud jste z okolí Českých Budějovic, určitě vám její salón můžu doporučit.
Když jsem k ní přišla poprvé, měla jsem hodně zničené vlasy. Loni po vánocích jsem se rozhodla, že si svoje dlouhý černě podbarvený vlasy nechám obarvit na blond. A dopadlo to tak, že jsem skoro rok chodila se zrzavými a děsně poničenými vlasy. Adél mi hned při první návštěvě řekla, že moje bývalá kadeřnice postupovala úplně špatně, a už při první návštěvě mi dala vlasy celkem viditelně do kupy. Podle čeho si vybíráte kadeřnici vy a jak často chodíte? Nebo barvíte doma? :) 

P.S. Včera jsem se z ničeho nic rozhodla, že bych hrozně ráda jela na Utubering, takže jsem ještě na rychlo kupovala lístky. Jdete někdo? A chtěli byste případně nějaký článek? :)

Přeju vám krásný víkend
Daniela

1 10 9 7 8

19 komentářů:

  1. Jéé Dančo, tobě to zase tak sekne, ty máš každý outfit úplně nádherný :))) Já jsem si svoji kadeřnici vybrala podle jejích fotek na fb stránce. Hondě jsem koukala na fotky její práce, protože jsme potřebovala mít jistotu, že ví, co a jak a že její výsledky jsou úžasné. Je sice hodně dost drahá, ale už bych jinam nešla a navíc se z nás staly i skvělé kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobně, taky na mě "vybafla" na facebooku, zkoukla jsem všechny její fotky a hned jsem jí psala, jestli by i s mými vlasy něco svedla. K jiné už jít nechci :) Ke kadeřnici chodím zhruba 3x do roka, takže mi nevadí si připlatit. Navíc vím, že používá kvalitní barvy a vlasy mám od ní čím dál lepší.

      Vymazat
  2. Hezký outfit :) moc se mi líbí, jak ladí kabelka k botům.
    Jinak ke kadeřnici chodím většinou po 6-7 týdnech, sama si nenabarvím vlasy, tak, jak bych to chtěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho bych se taky bála, ale od toho tu naštěstí ty kadeřnice máme :)

      Vymazat
  3. Krásný outfit:) Strašně ti sekne! Vlasy jsou taky parádní:)) Skvělý článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné fotky a samozřejmě tobě to na nich moc sluší, jsi kočka. ;)
    Já teď byla u kadeřnice po dvou letech, protože jsem se bála tam chodit po poslední špatný zkušenosti, ale šla jsem na doporučení kamarádek jinam a jsem moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to celkem běh na dlouhou trať, najít kadeřnici, která je šikovná :)

      Vymazat
  5. Super slip-ony!

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj outfit je uplně parádní!:) A ne jen tento, rozklikla sem si pár předešlých outfitů a všechny mě zaujaly takže sem bez váhání dala sledovat tento blog":). Na utubering sem nejela, i když sem opravdu chtěla, nějak mi to nevyšlo no:D. Jinak já a kadeřnice, no co si budeme povídat:D. Teď už radši chodím k tetě, i když té se poslední ostříhání "konečků" taky moc nevydařilo:D. Ale je to pořád lepší než mé předchozí kadeřnice, ve vesnicích a v okolí je to dost děs no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě hrozně těší :) Nelituj, že jsi nejela, pro mě to bylo spíš trochu zklamání, čekala jsem od toho víc než nekonečný fronty. Pokud jsi nechtěla strávit mládí ve frontě, tak jsi nic neviděla. Já viděla všechny jen zdálky :D

      Vymazat
  7. Moc pěkný outfit, ty černé kalhoty mám úplně stejné. Kadeřnici si já vybírám podle toho jak má ona sama upravené vlasy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je i u mě dost důležitý :) U kadeřnice by zrovna nemělo platit, že kovářova kobyla chodí bosa :D

      Vymazat
  8. Vypadá to krásne, takúto kockovanú košeľu resp. farbu tejto košele som ešte nevidela, super! :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  9. ty slipony jsou boží :) a celkově ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  10. páni, ta rtěnka je dokonalá! :O co je to zač?
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kdybych si vzpomněla.. :D Nejspíš 04 od Essence On the catwalk :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!