Sunset

0:00 Daniela P 18 Comments

5

Hrozně mě baví plánovat, co budu dělat o prázdninách. I letos jsem si to naplánovala skvěle, ALE! Chtěli jsme jet s přítelem na dovolenou, nejlépe do Řecka. Láká mě ta krásná příroda a nádherně modré moře, ale všechny zájezdy, které jsme našli a byly podle mých představ, byly celkem drahé, takže jsme se nakonec rozhodli, že našetříme a pojedeme příští rok. Takže krásný opálení letos padá. Místo toho jsme objednali u cestovky eurotrips.cz výlet do Londýna. Včera mi napsali mail, že se náš zájezd z technických důvodů ruší. Taky se podle vás stane vždycky to, co nejmíň čekáte? Protože tohle jsem vážně nečekala!
Pak máme v plánu jet na víkend na Moravu, pokud seženem nějaký pěkný hotel přes Slevomat, a výlet na Českou Ameriku. Znáte to tam? Snad nám vyjde aspoň tohle, protože strávit celé prázdniny v práci, to vážně nechci. 
Za co jsem ale ráda, tak mě kámoši přijali do svý klučičí party a vezmou mě s sebou na vodu. Prázdniny bez sjíždění Vltavy snad ani nemůžou být!
Kam se chystáte vy? Jezdíte k moři nebo se rádi podíváte po ČR? :)
Tak a teď už koukněte a tu záplavu fotek a dejte mi vědět, jak se vám líbí outfit a co na fotky říkáte. Tentokrát jsem měla vážně problém vybrat jen pár fotek.

2

6 7 8 9 10


18 komentářů:

  1. Super boty a kratasky :)
    Ja se vracim v lete zpet do Cech a uz se nemuzu dockat :D Jeste to ale prolozim Italii :)

    OdpovědětVymazat
  2. pekne sacko:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak to mě mrzí, že ani jedno nedopadlo, to je škoda :(... Nám to takhle jedna cestovka udělala 3x, že nám zrušili dovolenou, až jsme nakonec letěli s jinou. Ale věřím, že to na Moravě bude fajn! :) A do české Ameriky, bych se jednou moc ráda podívala, tak doufám, že se tu potom také pochlubíš s fotkama :)) Jinak my poletíme příští týden, jen ještě nejsme definitivně rozhodnutí kam :D.. Jinak ouftit opět super, nezklamala jsi :) jsi úplná kočka a ty boty jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už hledáme u jiné, protože někam jet vážně chceme. Fotky určitě budou, to slibuju ;) Tak to dej určitě vědět, pro co se rozhodnete :D Minulý rok jsme se s kamarádkou taky rozhodovali celkem na rychlo, chtěly jsme Djerbu a před placením jsem zjistila, že mi pas končí v září a musím ho mít platný ještě půl roku po příjezdu :D Takže z toho bylo Bulharsko :D

      Vymazat
  4. Tie topánky vypadajú super asi by som si ich vedela predstaviť aj na mne :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Díky za nabídku, budu to zvažovat, jestli nic jinýho nevyjde :D

      Vymazat
  6. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Farba tych topánok je uplne úžasná! ❤️ A krásne ti ladí s topom! Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělý :) Navíc jsou úžasně pohodlný :)

      Vymazat
  8. Ahoj. Máš nádherné topánky i celkový outfit je neodolateľný. Ale tie topánky? jednoducho TOP :)

    To najlepšie pre ženy tu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám je ráda, mají skvělou barvu a jsou krásně měkkoučké, takže se v nich dá běhat celý den ;)

      Vymazat
  9. Já letos jedu jen na takovou menší dovolenou do Chorvatska :-). Někam dál snad taky za rok a Řecko by se mi taky líbilo, ještě jsem tam nebyla :-).

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chorvatsko miluju, takže i menší dovolená vždycky stojí za to :) Užij si to :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  10. Nesmierne krásne fotky a musím uznať, že máš super blog. Keep going! :)

    Môj BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pochvalu, děsně mě to potěšilo :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!