White Shirt

18:25 Daniela P 15 Comments

white_shirt

Tenhle týden byl asi tak o 100% úspěšnější než ten minulý. Dobře, na zkoušce ze statistiky jsem příliš nezazářila (popravdě jsem nezářila vůbec), ale konečně (na třetí pokus) jsem napsala zápočet z geologie, ze zkoušky z botaniky jsem dostala 1 (yes, moje první jednička na vejšce!!) a zkoušku z chemie jsem k velkému překvapení napsala celkem slušně. Z čehož jsem byla celkem na nervy, protože opravný pokus je v pondělí a to už mám skoro 2 měsíce domluvenou kadeřnici! Podle toho, jak vypadá moje hříva, určitě chápete moje nervení. Navíc už konečně můžu strhnout ty karboxylový kyseliny, co mám přilený u záchodu.
Na základě těchto fotek... Ale fuj, ta zaběhlá věta ze statistiky "na základě zadaných dat, na zvolené hladině významnosti se nám podařilo zamítnout nulovou hypotézu..." mě bude provázet nejspíš až do konce srpna. Zkrátka - tyhle fotky se Jarušince (čti přítelovi) celkem povedly a musím ho proto veřejně pochválit.
Dejte mi vědět, jak se máte vy a jak si užíváte tyhle slunečný dny ;)

P.S. Nákupový HAUL je natočený, takže zbývá nainstalovat CD s programem do notebooku. Který mimochodem nemá CD-romku.

Mějte krásný den užívejte sluníčko
Daniela


white_shirt_ootd white_ootd girl_outfit white_simple_shirt white_shirt_outfit white_shirt_sunglasses

15 komentářů:

  1. Krásný outfit! Moc se mi líbí tvoje sluneční brýle :) Měla jsem stříbrné pilotky, které mi jednou v životě, konečně slušely. A moje sestra mi je ztratila a do dneška jsem nezjistila, kam zmizely. :( Samozřejmě podobný nemůžu už sehnat, proto jsem to riskla a objednala je z eBay :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naštve. Dneska jsme byli s přítelem fotit a doma po dvou hodinách hledám brýle a nikde. Vraceli jsme se tam a naštěstí tam byly. Ale naprosto ti rozumim, protože to dokáže pěkně naštvat :/

      Vymazat
  2. Tak s nulovou hypotézou neboli H0 se budu prát ve středu :D Takže tě úplně chápu... Každopádně gratuluji :)) Kéž bych také měla za jedna :))
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti budu držet palce, ať se s tim popereš líp než já!

      Vymazat
  3. Jsem nadšena tvými brýlemi ♥ :D Moc pěkně do outfitu zapadají. :)
    Jinak týden začal slibně, ale nějak se celý hroutí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kolem nich chodila vždycky obloukem a teď už nejsou přítelovo, ale moje :D Dodaj outfitu uplně jinej rozměr :D :)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, ty brýle jsou top :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-samponu-klorane.html

    OdpovědětVymazat
  5. No, tak gratuluji k dalším školním úspěchům :). Opět ti to jako vždy moc sluší. Tyhle brýle se mi teď moc líbí, ale už se mi teda tolik nelíbí na mě :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky nikdy na mě nelíbily, ale dej tomu čas a třeba změníš názor :) Děkuju :)

      Vymazat
  6. Super outfit :) Brýle bomba- pilotky se mi poslední dobou začaly hodně líbít a tak jsem si jedny koupila a doma jsem zjístila že mám doma uplně do detailu ty samé ale asi tak 2 roky staré :D

    OdpovědětVymazat
  7. jsi fakt zlatá :). gratuluju k jedničce!

    OdpovědětVymazat
  8. Blahoželám k úspešným skúškam , len tak ďalej a super outfit, tá košeľa je hrozne pekná :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  9. Máš skvělý články! :)) Ráda jsem se stala pravidelnou čtenářkou a budu se těšit na další články :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě hrozně těší :) Určitě kouknu k tobě na blog ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!