Avon | laky na nehty Magic Effects

9:24 Daniela P 13 Comments


Holky, představte si, poprvý v životě jsem vyhrála nějakou soutěž na internetu! Na portálu blogerky.cz jsem napsala někde nějaký komentář a pak na mě čekal mail, ať jim zašlu adresu, že jsem vyhrála tři laky.
Laky mi přišly asi do týdne a jsem z nich úplně odvařená, takže jsem vám je musela nafotit!

Inky blue
V lahvičce je krásná třpytivá fialová a na nehtech už se objeví ta slibovaná Inky blue. Pořád je mi záhadou, že během lakování vidíte spíš fialovou, ale jakmile lak začne schnout postupně modrá! Lakuje se s ním skvěle, ale schnutí probíhá rychlostí blesku, takže žádný piplání! Jedna vrstva postačí, ale druhou to dotáhnete k dokonalosti. Co mě trochu vyvedlo z nadšení je výdrž. S podlakem jeden den až dva dny - bída bídoucí.


Diamond
Hezky kryje už v první vrstvě. Já pískové laky raději moc nevrstvím, protože známe to odlakovávání, že jo. Tenhle mě ale překvapil, protože jsem ho odlakovala celkem snadno bez jakékoli speciální metody.
Pískové laky mám ráda spíš na zimu, třeba na plesy, ale tenhle jsem musela vyzkoušet hned. Vydžel dýl než předchozí lak, asi 3 dny, ale to mi stejně nepřijde jako žádný hit.


Fringe effect
Z tohohle laku jsem byla nadšená nejmíň, protože podobný už doma mám. Když jsem ho kupovala, byla jsem z něj naopak hodně nadšená, což opadlo hned, jak jsem doma najednou nevěděla, s jakým lakem ho kombinovat. Jediná přijatelná barva mi přijde béžová, jinak se mi na žádné moc nelíbí. Nějaký nápad? :)











Dejte mi vědět, jak se vám líbí. Já byla z počátku hrozně nadšená a už jsem plánovala, jak si koupím nějaké dle vlastního výběru, ale nakonec mě trochu zklamaly, takže jsem zkusila objednat dva laky z řady Gel Finish, tak uvidíme :)

13 komentářů:

  1. Ten první se mi líbí nejvíc :3 Je nádherně matný ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbil nejvíc, proto jsem ho lakovala jako první. Ale ta výdrž je vážně tragická :D

      Vymazat
  2. Taktiež sa mi najviac páči ten prvý, je úplne dokonalý! ♥
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  3. Můj jasný favorit je ten druhý, po tom bych sáhla hned, jinak ještě jednou gratuluji!! :) Já jsem včera vyhrála zase další ga, takže dost silně uvažuji o té sportce.. :D :D :D :D Už jsem si i říkala, že už si asi nebudu kupovat žádnou kosmetiku, když takhle dostávám pořád zásoby :) Ale laky jsem ještě teda nevyhrála nikde :D.. Jinak nějaké laky doma od Avonu mám, ale já musím mít jenom ty rychleschnoucí, jinak se mohu zbláznit tím čekáním :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda tak to gratuluju!! Mas vazne stesti :D Taky mam radsi rychleschnouci, kolikrat si lakuju nehty treba 3 hodiny nez jdu spat a rano se stejne probudim s obtisklym polstarem na nehtech. To me dokaze vzdycky vytocit :D

      Vymazat
  4. Já se budu opakovat, ale ten první vypadá opravdu skvěle! :) Ta výdrž mě ale nijak nezaráží.. jelikož pracuju hodně rukama, lak na nehtech mi klasicky vydrží maximálně dva dny. :/ pomalu mě to odrazuje od toho o ně vůbec nějak pečovat.
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypada krasne, ale hned druhy den se mi odlouply konce nehtu a treti den uz sel dolu. Jinak je to vazne nadherna barva :)

      Vymazat
  5. Už zítra budeš moct zkoušet nový láčky :D pokud si je teda večer přijdeš vyzvednout :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijdu si pro ně nejspíš až v úterý :/

      Vymazat
  6. Mně se nejvíc líbí ten třpytivý teda :))

    OdpovědětVymazat
  7. ten matný vyzerá super, škoda tej výdrže :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Ten prvni matnej je fakt skvelej :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!