Feather

11:05 Daniela P 12 Comments


Přítel mi odjel na týden pryč, takže jsme nafotili asi 4 outfity, abych měla něco do zásoby. V počítači pak zjišťuju, že je to děs a hrůza. Holt každý den není posvícení. Nějaké fotky bych možná s těží vybrala, ale nechci vám sem dávat něco, s čím nejsem spokojená. I když co si budem povídat, spokojená jsem ohledně fotek málo s čím, na každé fotce se mi něco nezdá. Ani tyhle nejsou žádným hitem, ale nechci vás zanedbávat.
Na sobě nemám nic zvláštního až na tílko. Poslala mi ho Anetka z blogu http://aniesonge.com/. Určitě jí znáte, dokonce jsem ji tu i zmiňovala v článku o mých nejoblíbenějších blogerkách. Anetka si v Thajsku užívá svůj sen už skoro půl roku a je inspirací pro mnoho čtenářek. Koupí tílka jsem jí chtěla tak trochu podpořit v tom, co dělá, a hlavně se mi děsně zalíbila představa, že mi tílko přijde až Thajska! Já vím, téměř všechno co mám teď kolem sebe, je vyrobeno v Číně a nějak se to ke mně taky dopravilo, ale tohle mi přišlo prostě poštou až Thajska! Miluju dostávat dopisy, navíc z čím větší dálky ten dopis je, tím větší je to vzrůšo! Kdo je taky milovník dopisů, určitě chápete, o čem mluvím.
Co se dopisů týče, asi před rokem jsem zjistila, že si můžete psát dopisy s americkými vězni. Hrozně se mi ten nápad líbí, ale nevím, jestli by ten vězeň byl zrovna štěstím bez sebe mi psát, proč sedí a co provedl, protože to mě děsně zajímá :D Nemáte s tím někdo zkušenost?

P.S. V Rakousku jsme se měli krásně, sice vstávání v pět na bus pro mě bylo celkem krušný, když jsem v práci byla do jedný, ale i tak jsem si to užila. Jak jste se o víkendu měli vy?

Přeju krásný začátek týdne
Daniela







12 komentářů:

  1. Krásné tílko. :) O to víc, když je až z Thajska! :D
    S tím dopisováním s vězni.. už jsem o tom taky slyšela, ale zkušenost s tím nemám. Jednou jsem ale četla v nějaké diskuzi na vinted, že si s nima holčina píše skoro pořád.. Že jim nevadí, rozpovídat se o tom, co provedli atd.. Je to pro ně aspoň takové zpestření v tom vězení.. :D
    Ale já bych se jim asi bála napsat.. :D
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si najdu čas a zjistím si o tom víc :) Hrozně mě to láká, ale ještě úplě nevím, co bych jim psala :D

      Vymazat
  2. Souhlasím s Michelle B, opravdu krásné tílko máš! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne fotky :) To tieklo je naozaj nádherné!

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi zlatá! Moc se mi líbí, když někdo podporuje něčí tvorbu. Minimálně, že utratí peníze za něco jiného, než za "hadry" v běžné konfekci. Tričko se mi moc líbí, asi o něm budu taky přemýšlet :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě k Anetce koukni, má tam na výběr i spoustu jiných :) je z fajn materiálu, vzdušné, na léto supr :) Akorát je to všechno jedna velikost, já už začínám být spíš L než M, takže bych snesla větší, ale jinak je supr :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Už jí tu mám asi po stý, začínám se bát, že vás s ní unudím, ale jako kabelka, do který dáš peněženku, mobil a klíče poslouží skvěle, takze se po jiné nesháním :) I když nějakou na obměnu by to asi chtělo :)

      Vymazat
  6. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé na tomhle mostě jsem si kdysi jednou jako menší fotila, když jsme jeli na červenou lhotu :)) a nevšřím, že ty ouftity jsou tak hrozné jak říkáš :))) určitě tam skrýváš nějaké poklady :). Dopisy miluju, jen mě nikdo nepíše :(.. Američtí vězni, jako fakt? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem tam byla po dloooouhý době :) Jsi dobrá, že jsi poznala, kde to je ;D No proč ne :D Nikdo mi nepíše, takže moje láska k dostávání dopisů je neukojena a oni by třeba ocenili se trochu rozptýlit a jednou za měsíc odepsat na dopis :D Až budu mít trochu času a chuť si info o tom překládat z aj, tak si o tom zjistím víc a jdu do toho :D

      Vymazat
  8. Já si s vězni píšu už asi rok, takže jestli máš nějaké otázky, tak se klidně ptej. Něco málo sem k tomu psala a ještě budu psát i u sebe na blogu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!