Holiday!

19:24 Daniela P 14 Comments

3Ahoj!
Omlouvám se, že jsem vám sem týden nenapsala ani čárku, ale celý týden jsem měla dost nabitý. První tři dny prázdnin jsem strávila v práci, hned z práce jsem jela na vodu a hned z vody jsem jela zase do práce. Dneska jsem byla na zkoušce a ještě jsem si jela k tetě narychlo domluvit brigádu, z čehož nakonec byla čtyřhodinová návštěva.


Na vodě jsme se měli skvěle, bylo krásný počasí a s naší partou jsme si to pořádně užili. Jsem ráda, že se mnou nakonec jel Jarušník, protože sama bych tu bandu kluků (čti čuňátek) nezvládla. S krásným počasím souvisí taky spoustu lidí. Piva jsme kupovali rovnou pro každýho dvě, aby jsme ve frontě nestrávili mládí! :D

Co se týče outfitu, tak tohle je takový outfit na pohodu. Obyčejné černé tríčalo z Primarku a kraťásky z H&M. Z těch mám radost, stály jen 249 korun, což je podle mě dobrej kup. Trochu jsem to oživila meruňkovýma Lacostkama, který by mohli bejt stejně tak pohodlný jako krásný. A kabelku už znáte, nejsem s ní už trapná? Přiznejte se, kolik z vás jí má a koho už štve jí vídat na x blozích? :D 

Napište mi, jaký byl váš začátek prázdnin a jak jste přežili ty vedýrka? Já tu při psaní článku pomalu ale jistě vypouštím duši!

P.S. Od teď vás zahrnu spoustou letních outfitů, slibuju!

Mějte se krásně a neumřete mi na přehřátí!!!
Daniela

1 4 5 6

14 komentářů:

  1. Ty tenisky jsou dokonalé :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, po těhle fotkách se mi doslova stýskalo!! :))) ten outfit je prostě nejvíc ❤ a ty kraťásky za tu cenu, to je pecka!! Jinak kdepak jste byli na vodě? :) Já jsme ráda, že jsem ty vedra nějak přežila... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe hezký :) Já se těším, až přidáš na blog fotky z dovolené, jen z toho videa to vypadalo, že jste se měli úžasně! :)
      Byli jsme na Vltavě, z Vyšáku do Zlatky :) Máme to kousek, hrozně se mi líbí, jak někteří sem jedou třeba až z Brna a my to máme hoďku cesty od baráku :D

      Vymazat
  3. Tvůj blog je taky úplně boží! Moc se mi líbí tvůj styl. Kraťasy a botasky jsou super ;)

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tvůj blog po pár článcích úplně zamilovala, navíc máš vyvedený design :) Vážně se tam ráda budu vracet :)

      Vymazat
  4. Tak tohle je úžasnej outfit třeba jen tak do města! Mimochodem, co máš za zaměstnání? :)
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já v něm jela jen na zmrzku :) Dělám servírku :) Ve 4* hotelu a nově tak trochu i v obyč restauraci ;)

      Vymazat
  5. Sama na vode s bandou typku, to bych asi neustala :D Super boty! :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  6. Ty botičky jsou nádherný, moc se mi líbí jejich barva :) <3 V jednoduchosti je krása ;)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já na pole dance taky stavěná nejsem, ale jak jsem napsala. Tenhle sport může dělat každý, se mnou chodí jedna silnější holčina jde jí to skvěle :)) Lucku, kterou sleduješ na fb jsem 2x potkala u nás ve studiu. Je strašně milá, poprvé co jsem tam přišla se na mě hned usmála a Ahoj holky! Hned si s náma povídala :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. boží tenisky!:O
    byla bych ráda, kdyby jsi se koukla na můj blog a pokud se byla třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Hezká kabelka:) a ty boty mají moc hezkou letní barvičku.))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je moc pěkná, taktéž kraťasy :)
    http://kniholicka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!