No more shoes

2:00 Daniela P 10 Comments

Tyhle fotky jsme fotili na třech místech, protože na prvním hned po pár fotkách někdo přišel a sedl si na vedlejší lavičku. A foťte si outfit před lidmi, které přece jen znáte alespoň od vidění, a na malém městě! Z druhého místa se mi žádná fotka nelíbila a ze třetího jsem nakonec použila jen fotku bot.
Tyhle lodičky mají taky svojí story. Ve druháku na gymplu jsme jeli do Chorvatska na rafty. Při odjezdu všechny maminy mávají svým ratolestem, jen moje máti vyhrožuje, běda, jak přivezu domu nějaký boty. Jedu tam na rafty ne? Kde bych tam asi tak sháněla boty. Ale za 5 euro? Nekup to! Co na tom, že jsou to 36 a na pravý noze je ta menší velikost dost znát.
Taky občas trochu oželíte pohodlnost, když za tu cenu by byl hřích to tam nechat? Dejte mi vědět, jak se vám outfit líbí :)

P.S. Právě si s přítelem užíváme poslední den v Paříži, takže téma dalšího článku je jasné! :)

Přeju krásnou neděli
Daniela




10 komentářů:

  1. Tá taška je parádna! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně tě chápu, taky nemám ráda, když někdo prochází kolem, když fotíme na nějakým odlehlým místě.. :D A tvoje mamka je super, úplně mě dostala :d A náhodou ty boty jsou úžasnýýý ♥ to bych je brala taky, ale já teda potom brečím, jak to bolí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou pěkný :) Ale moc často je nenosim, jak je mi jedna menší. Ale vždycky si to za tu cenu musim koupit, i když vim, že je stejně moc neužiju, když mi nesedí :D

      Vymazat
  3. tie topánočky vyzerajú super a maminka je šikuľa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Levá ano, ale pravá je mi menší (nebo mám pravou nohu maličko větší) :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekný outfit! :) tiež neznášam, keď pri fotení ide niekto okolo (a zvyčajne divne zazerá) :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  7. To znám až moc dobře, to s tím okukováním při focení
    Terez

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!