Overal

10:11 Daniela P 16 Comments

4
Miluju overaly! A přesto mám jen jeden. Problém je v tom, že mojí postavě příliš nelichotí (nebo alespoň mi nepřijde, že jsem v nich kdoví jaká kočka!). Co na nich ale mám ráda, je to, že ho stačí doladit nějakým náhrdelníkem nebo náramkem, natáhnete nějaké botky a je hotovo! 
Tenhle se mi moc líbí díky svým barvám a aztéckému (?) vzoru. Asi po roce jsem k němu vytáhla černé páskované sandálky na podpatku, které jsem vyhlížela na vinted vážně dlouho a pak z toho byla láska na první a v podstatě i na každé další obutí. O pohodlnosti pomlčím, ale nevypadají na noze úplně úžasně? 
Mějte se o víkedu krásně, já razím do práce, dneska máme svatbu, takže to bude na dlouho. Přejte mi příjemné a nevybíravé hosty :D Přemýšlím, že bych začla shromažďovat nějaké vtipné situace z práce do článku, měli byste zájem? 
Zítra jedu s babičkou a s mamkou na nějakou jednodenní poznávačku do Rakouska na vyhlídku zvanou Pět prstů, takže se moc těším. Jezdíte ještě na poznávačky nebo už je to pro vás totálně out? 
Moje babička vždycky jezdila na takový ty akce, kde se ukazovaly různé kuchyňské spotřebiče, tomu se teda říkalo předváděčka, a pokaždý si přivezla x nožů, nějaký mixér a alespoň jeden hrnec. Teď se to válí všechno pod postelí. Pamatujete na to? :D
Jako vždy mi dejte vědět, jak se vám outfit líbí a jestli vás overaly taky baví. Klidně mi i dejte vědět, odkud je máte! :)
Užijte si pohodvý víkend
Daniela

5 1 3 7 6 8

16 komentářů:

  1. Ten overal je naprosto boží, MOC ti sluší, a ty botky mě nadchly, jsou krásné. Snad to v práci přežiješ ve zdraví, můj taťka je šéfkuchař a vím, jakou honičku tam vždycky při svatbách měl. Takže fingerscrossed, a ten overal nos častěji, jsi krásná!
    Ježkovy voči | Dede =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to děsná honička, všechno připravit a nanosit. Nejhorší pro naše kuchaře vždycky je jít krájet dort :D To se nikomu nechce :D Děkuji :)

      Vymazat
  2. Krásny overal... ja ich mám tiež moc rada. Sú voľné a jednoduché. Jediný problém, čo je, že keď chcem ísť na wc musím sa celá vyzliecť ale inak ich zbožňujem. Tie boty sú dokonalé a naozaj pekné fotky. :) a uži si to v Rakúsku ...
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je jediná nevýhoda :D Děkuju :)

      Vymazat
  3. Ten overal ti moc sluší a ty botky jsou úplně dokonalé!:))

    Natálie
    http:/natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Overaly se mi strašně líbí ale s mojí postavou je nemůžu moc nosit. :) Máš hodně zajímavý blog a já bych tě ráda pozvala na svůj. Budu ráda když se podíváš a napíšeš co mám zlepšit. Teprve začínám :) Nechci moc otravovat. Děkuji :) http://myfashionstory-wendy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Overal je super. Mne se taky moc libej, ale vetsina mi vubec nesedi, vsechno je mi kratky :D

    http://curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný overal moc ti sluší :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/must-havecerven.html

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný overal, určitě si jich pořid víc! Sluší ti! A ty boty!!♥ vau :D Přeji hodně štěstí v práci :D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  8. Overal je super!! škoda že mě by spadl :-D
    a boty to samé ..za jedna! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. ten overal je opravdu krásný! taky bych si hrozně ráda nějaký pořídila ,ale jak jsem malá, tak na mě prostě vypadají divně :/ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší, Dani :) A ty boty jsou úžasnééé! :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ja overaly veľmi nenosím, ale tento má fakt krásny motív :) A článok o vtipných situáciach z práce by bol určite super :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  12. I like very much your post and the outfit you choose! Is perfect for a hot summer day!
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-midi-dantela-top-produse-miss-grey/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!