Summer

3:00 Daniela P 10 Comments

1
Dneska pro vás nemám outfit, ale jen pár letních fotek a nějaký ten řádek k tomu. Pokud si někdo vzpomínáte na jeden z mých prvních článků s názvem Spring, tak tenhle článek se ponese v podobném duchu a nejspíš z toho udělám tradici, takže každé roční období můžete očekávat nějaké tématické fotky.
Dneska jsou to přesně 3 měsíce, co tady s vámi sdílím své outfity a něco ze svého života. A i za tu krátkou dobu mě to hrozně moc baví. A co mě na tom baví nejvíc? Vaše reakce! Nikdy bych nevěřila, že mě bude tolik zajímat, co jste dělali o víkendu, kam jedete k moři nebo jak se vám líbí to či ono. A ono mě to vážně zajímá! Hrozně si vážím toho, že se sem rádi vracíte a občas mi i někdo z vás napíše, že už jste se těšili na další článek.

Ačkoli jsem myslela, že celý červenec nebudu mít do čeho píchnout, tak jsem pořád v práci a když nejsem v práci, tak dospávám brzké vstávání. Srpen už budu mít snad volnější, takže si chci konečně něco přečíst a kouknout na nějaký film. A hlavně dokoukat Hru o trůny! Je tady nějaký fanoušek? Pokud máte tip na nějakou dobrou knížku nebo dobrý film, napište mi do komentářů. Určitě mi taky dejte vědět, jak se máte vy, jak si užíváte prázdniny a tak :)

P.S. Příště se těšte na zážitky z Disneylandu!!
Mějte se krásně
Daniela
2 4 6

10 komentářů:

  1. Krásné tematické fotky, jaký máš ty foťáku? :) a doporučuji film The Maze Runner, pecka! :)
    Chica loca ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky!Já doporučuju spíš tu knížku Maze Runner a pak od Dana Browna - Inferno :)

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zkusím sehnat i knížku, ale moc té naší městské knihovně nefandím :D

      Vymazat
  3. Krasne fotky se super letnim feelingem :)


    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám tyhle letní fotky strašně moc ráda, to zatíší na poli je děsně romantické! Jsi nádherná, Dany!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, děkuji, to je od tebe hrozně hezké :)

      Vymazat
  6. Jé, moc ti to sluší ! :)
    Za poslední dobu mě z knih nejvíc zaujal Mechanický pomeranč, Rosemary má děťátko a Argo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy :) Mechanický pomeranč jsem viděla jako film a byla jsem z toho, nevím proč, hrozně zhnusená :D takže jsem viděla asi jen 15 minut, pak jsem to musela vypnout.

      Vymazat
  7. nice photos and amazing blog. have a nice week

    cassiannamaria.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!