TRAVEL | Disneyland

9:46 Daniela P 6 Comments

Konečně přišel na řadu slibovaný článek z Disneylandu! Přátelé, to byla pecka! 
Pokud parkujete hafo daleko od vstupu, téměř až ke vstupní bráně vás odveze eskalátor. Večer se pak jeho směr otočí a odveze vás zase zpátky. Hned za vstupní bránou je obrovský obchůdek, takže s ušima můžete chodit hned od začátku. My měli 20 euro a fakt naivně jsme si mysleli, že si za to koupim uši a ještě se během dne najíme. Když jsem viděla, že moje vysněný uši stojí 14 euro, musela jsem zavolat mamce, jestli můžu v cizině platit kartou, protože chodit po disneylandu bez uší?! To neexistuje! I úplně zahalený muslimky, od hlavy po paty v černým, měly uši a já bych je mít neměla?
Disneyland je rozdělen na dvě části a to na Walt Disney Studios park a na Disneyland park. My měli koupený lístek do obou částí a nejdřív jsme navštívili Studia. 
Docela jsem se bála, že se bude platit vstup na jednotlivé atrakce, ale hodina čekání ve frontě je podle mě dost vysoká cena :D Jako první jsme šli na Aragedon (cože, Armagedon je od Disneyho?). Vlezli jsme tam do rakety, kde byl nasimulovaný náraz meteoritu. Na obrazovkách jsme viděli vesmír kolem nás a když do "rakety" narazil meteorit část rakety se propadla dovnitř, všechno se začlo třást, začalo tam hořet a pak se to uhasilo. Fakt jsme nestačili zírat. 
Potom jsem se hrozně chtěla jít svést na želvím krunýři (Hledá se Nemo). Vystáli jsme si hodinu frontu! A když už jsme se dostali do cílové rovinky, byly oznámeny technické problémy. 
Druhý park se mi líbil víc. Všechny domečky tam byli jak z pohádky a ve všech se prodávali hračky a oblečky a různý blbiny. Nejpopulárnější byly uši a princeznovský šatičky, který měla každá druhá holčička. Jedny stáli okolo 70-80 euro.
Přítel šel jednou jedinkrát za celý den na záchod a zrovna jela královna Elsa v kočáře a já jí neviděla! 
Tady jsme vyzkoušeli mnohem víc atrakcí, třeba horskou dráhu, kam jsem Jarušníka dotáhla násilím a když viděl, že tam je taková ta klička, kdy jedete hlavou dolu, málem mi strachy utek. Dál jsme byli v labyrintu (Alenka v říši divů), pluli v podzemí na lodičkách (Piráti z Karibiku) nebo jsme byli v podzemí strašidelnýho domu.
Za celý den jsme všechno nestihli! Za ty peníze už se tam asi nevydám, ale byl to skvělý zážitek.







Dejte mi vědět, jestli jste v Disneylandu byli nebo byste se tam chtěli podívat :)


6 komentářů:

  1. Krasny :) V Disney se vyblbne fakt kazdej :) Jela bych tam zas hned :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé ♥ ♥ ♥ Viděla jsem nějaký fotky na insta a moc jsem se těšila na článek :)) Úplně vám to závidím :), já tam nikdy nebyla, ale jednou bych se tam ráda podívala, ale asi bych si koupila to drazší vstupný, abych nemusela čekat ty fronty, i když jednou tam byla moje kámoška s rodičema a její táta začal hrát, že pajdá a že je jako invalida :D :D :D :D tak mohli chodit tím speciálním vstupem, aby nemuseli čekat na těch frontách, tak to možná taky takhle provedu :D.

    Muslimky s ušima, to si neumím vůbec představit, to jsi měl taky vyfotit! Jinak ty jo, docela pálka, tolik peněz za uši :O. Ale tak je to zase památka na celej život :). A škoda, že jsi neviděla Elsu :(, tu já moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i tak je to vstupný dost vysoký. Nás stály oba parky 65 euro, což byla ale sleva pro náš zájezd, jinak by to stálo snad 88 :D Jako fronty jsou tam pořádný, ale pak k večeru už se to lepší :D

      Vymazat
  3. super post! vidieť, že ste si to užili :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. V disneylandu jsem byla, ale v Orlandu :) ale koukám, že to vypadá dost podobně :) moc se mi tam líbilo :) a Ty uši mám doma taky :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!