TRAVEL | Paříž s Eurotrips

15:29 Daniela P 8 Comments

Dám vám trochu oddych od outfitových článků a mám tu pro vás pár fotek z Paříže, kde jsme byli s přítelem na víkend. Jeli jsme s asi všemi známou cestovkou Eurotrips. Pokud vás zajímá moje zkušenost s cestovkou, čtěte dál, jinak následující odstavec přeskočte :)

Jak jsem vám tu už psala, náš původní plán bylo jet do Londýna, ale tento zájezd zrušili (patrně z důvodu, že ho prodávali příliš levně, teď je asi o tisícovku dražší). Londýn stál více než Paříž a můžu vám říct, že už asi měsíc čekám, až mi vrátí přeplatek. Psala jsem jim asi 3 maily, že bych ráda věděla, kdy mi peníze pošlou a že už mi je trapné to neustále připomínat. Odpověděli mi pouze na první mail, že už peníze poslali před týdnem a patrně kvůli začínajícím prázdninám to může trvat déle. To bylo před měsícem. 
Dál mě celkem odrovnalo, když mi v den odjezdu přišel mail, že jsem jim neposlala potrzenou smlouvu o zájezdu. 

Jak zájezd probíhal: Odjížděli jsme po 21. hodině z Prahy a do Paříže jsme dorazili někdy před polednem. Pak jsme měli okružní jízdu s komentářem. Ve dvě hodiny jsme se ubytovali na hotelu a následoval volný čas. Než jsme se opravdu dostali na pokoj a trochu se hodili do kupy byly čtyři hodiny. Z místa, kde jsme byli ubytovaní jsme se metrem měli snadno dostat do centra. Jaká to náhoda, že zrovna tenhle víkend naše linka nejezdila! Tudíž jsme museli využít náhradní dopravu, kde jsme se zhruba 40 minut vařili v narvaným autobusu bez klimatizace. Následovalo hledání jiné linky metra, přestupování a před šestou jsme konečně byli v centru. Jako první jsme měli namířeno na střechu obchodního domu Printemps, odkud měla být nádherná vyhlídka na Paříž. Byla samozřejmě dočasně zavřená. Dalším plánem bylo pujčit si kolo a dojet si k Louvru, k Vítěznému oblouku, dál k Notre Dame a k Eiffelovce. Automat nechtěl přijmout moji kartu, takže i tento plán selhal. Pěšky jsme došli k Louvru a busem jsme pak dojeli pod Eiffelovku. To bylo už skoro půl desáté, takže čas jet zpátky. Měli jsme trochu obavy, že náhradní doprava nebude jezdit stejně jako metro do půl třetí, proto ten brzký návrat na hotel. Na hotel jsme se dostali asi v jedenáct. A to jsme měli štěstí, že jsme vůbec náhradní zastávku našli. Hned, jak jsme vylezli z autobusu, začalo celkem dost pršet. 





Chtěla jsem udělat i samostatné outfitové články z obou dnů, ale nakonec to nechám takhle. Na prohlídku Paříže jsem zvolila jednoduchý outfit, bílé tílko, kraťasy a kostkovanou košili, kdyby se ochladilo. A moje adidasí lásky. 
P.S. Obecně nechápu, jak někdo může být zastáncem jak Adidasu tak Nike. Ale nějak jsem to neodhadla s ponožkama, takže jsem si musela pujčit přítelovo.


Tohle je asi největší nutnost, když jste v Paříži se svojí lásečkou. Pařížané už sice některé převěšené zábradlí mostů vyměňují za plastové, ale i tak si své místečko pro zvěčnění vaší nehynoucí lásky najdete.


Co se Paříže týče, tam jsem byla naposledy :D Zkrátka a dobře ani na podruhé mě příliš neokouzlila. 
Dejte mi vědět, jak se Paříž líbila vám, jestli i vaše láska je zvěčněná na některém z mostů nebo cokoli vás k Paříži napadne :) Příště se můžete těšit na post z Disneylandu! Juhúúú!

Ne že se mi v tom horku upečete!
Daniela

8 komentářů:

  1. Skvělý článek! Doufám, že jste si to s přítelem i přes všechnu tu smůlu zájezd užili:) Fotky jsou krásné a outfit ti moc sluší!:))
    The Lizz/ rainbow-bookshelf.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pariz neni pro kazdyho. Mne uz tam taky spousta veci vadila, ale porad se tam chci na druhou stranu vratit... jsem rozvracena :D

    http://www.curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš asi pravdu a ty o tom musíš něco vědět :D

      Vymazat
  3. Tolik smůly najednou, to by z toho byl jeden pěkně otrávenej :-/ Já jsme v Paříži ještě nebyla, pořád mám o ní takovou tu romantickou představu, ale na druhou stranu si uvědomuji, že musí být nehorázně přecpaná lidmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přecpaná to teda je. A na to kolik tam je turistů, tak nikde nejsou záchody :D

      Vymazat
  4. boží fotky :) můžu se tě zeptat odkud máš design? napišeš mi to prosím na blog? :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taktiež sa s priateľom/snúbencom chystáme v auguste do Paríža. Dúfam, že nám to vyjde a trip si užijeme. Rada by som sa ťa spýtala akú kartu si mala, že vám nešli požičať bicykle, lebo si ich chceme aj my požičať. Škoda, že ste Vám to nevyšlo ako ste si želali, ale zas niekedy nabudúce (alebo iná destinácia). Krásny deň.
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám mastercard a v disneylandu jsem s ní v pohodě zaplatila, nevím, proč ty kola zaplatit nešly. Vlastně vůbec nechápu, proč ty automaty nejsou na mince, když tam maximální částka byla asi 2,5 eura.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!