Co miluju na létě!

18:26 Daniela P 15 Comments

8

- Sluníčko a opalování! Naštěstí mám to štěstí, že se opaluju celkem dobře, takže nevypadám jak ředitelka vápenky. A jako bonus tu máme kopici pih.

- Že jsem #breakfastlover to už dávno víte, ale snídat na zahradě posunuje snídani na úplně jinej level!

- Co bytostně nesnášim, je být navlečená v riflích, triku, svetru, kabátu a furt klepat kosu. Jsem celkem šatová, takže léto je prostě supr, supr, supr!

- Na každým rohu zmrzlina! A co je ještě lepší, na každým druhým rohu ledová tříšť! Ta by se měla podle mě prodávat celoročně.

- Skoro v každý restauraci točí malinovku!



- Dovolená u moře = ještě víc opálení a rauty plný jídla! To prostě žeru. Jako servírka si tohle náležitě užívám. Zkrátka dovolená bez polopenze, není dovolená!

- Každou chvíli někde hraje vaše oblíbená kapela. Fesťáky k létu patří a jsem kvůli tomu ochotná strávit dvě noci pod stanem.

- Stejně tak dobrý jako snídaně na zahradě je grilování! Krkovička a kámoši, to je vždycky dobrá kombinace.

- Ovoce! Z čehož nejlepší jsou nektarinky, švestky a vodní meloun!

- Západy Slunce. To je prostě pastva pro oči.


A co máte na létě rádi vy? Letos je sice horka trochu víc, ale pořád mě léto baví. Chystáte se ještě někam? Já musela zrušit svoje jediný dva plány na srpen, což mě mrzí, protože jak na sázavafest, tak na výlet do Brna jsem se fakt těšila, ale co se dá dělat. Občas prostě věci nevychází tak, jak si to představujete. V době volna si alespoň konečně zjistím nějaké info o dopisování s vězni a třeba ještě o prázdninách odešlu svůj první dopis!

Mějte se krásně
Daniela




15 komentářů:

  1. Malinovku teda moc nemusím ( většinou to má k malinám hodně daleko :D) ale zmrzka ta nesmí chybět !
    Lenny Mali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maliny kolem ní nejeli ani v rychlíku, ale kdykoli jí někde maj, tak si jí neodpustím :D :)

      Vymazat
  2. Jeej! Krásne fotky! Mám veľmi podobný zoznam, teda ak nie úplne rovnaký :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  3. Plne souhlasim, ja bych ostatni rocni obdobi klidne vyradila :)

    xxx

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  4. Festivaly ♥ a ovoce, sice je i přes zimu, ale léto, je prostě léto :3
    Ta poslední fotka je úplně skvělá, Dani :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky! Moc ti to na nich sluší!:))
    Já na létě nejvíce miluju to, že si mohu konečně zajít zaběhat a nemusím se doma potit nad učebnicemi. Také konečně mohu být v bazéně a číst si na zahradě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čteí na zahradě je taky supr, to máš pravdu :) A vůbec v létě je na čtení víc času :)

      Vymazat
  6. Léto mám sice ráda, ale tyhle vedra úplně maximálně nesnáším. Dva, tři dny joo to je super, ale takhle dlouho? Neee. Ale jinak na létu miluji ty dlouhý večery a každý víkend nějakou tu vesnickou zábavu. Nemám ráda kluby takže vesnický "diskotéky" jsou pro mě jasná jednička a vždycky jdeme parta skvělých lidí takže to je prostě nejlepší. Jinak mám v létě taky moc ráda ten volný čas na sport, ale v tomhle navíc nehnu ani prstem:(.

    OdpovědětVymazat
  7. Opalování, fesťáky a grilování! To je pro mě to nej, co jsi napsala :-). Já jedu ještě na konci srpna do Chorvatska, dřív to bohužel nevyšlo..Ale i tak se těším! :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, užij si to :) Já bych jela hned :)

      Vymazat
  8. You look so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky! Jinak na létě miluju, když i večer na sobě můžu mít jenom lehké šatičky a stejně mi není zima ^-^ http://capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně to je taky super! Nemusíš s sebou tahat bundu nebo něco na sebe, kdyby se ochladilo :) Akorát občas toho dost využívaj komáři :D

      Vymazat
  10. Noo, já jsem ředitelka vápenky.. Neopálím se nikdy a nikde. Letos v Řecku jsem chytla akorát takovou světle béžovou barvu, což se mi snad nikdy ještě nepovedlo! :D
    Grilovačky mám na létě ráda! A moře taky. A ty západy slunce! ♥ Sice teď na ty horka nadávám, ale jak přijdou mrazy, tak mi budou chybět.. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  11. áno to ovocie a tie grilovačky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!