Goodbye August

10:32 Daniela P 14 Comments

3, 2, 1, teď! Právě začíná nejpesimičtější článek ever. Stejně tak jak byl červenec super a bomba, byl srpen utrpení a vopruz. Nebudu tady rozebírat do detailů problémy, jaký jsem řešila, ale alespoň trochu vám nastíním situaci. 
Věc se má tak, že v našem sluníčkovým a zamilovaným životě se na chvíli zamračilo a trochu sprchlo (metafora level 19728). Tohle období sice netrvalo dlouho, ale přineslo to s sebou nějaký ty mráčky, který řešíme stále a ještě chvíli tady s náma asi budou.
Za tohle kratičký období jsem stihla ztratit dva ze svých fakt blízkých přátel, kteří mě neuvěřitelným způsobem zklamali a následně jim to ani nebylo líto. Což mě vlastně trápí víc, než to co udělali. Taky jsem ale o dost víc vděčná za těch pár přátel, kteří při mě stáli, mohla jsem jim volat v jednu ráno nebo se ke mně přišli vyspat, aby mi nebylo smutno a nebo mi jen upřímně řekli, že všechno bude zase fajn.
Vlastně si myslím, že našemu vztahu ta sprška dost pomohla, kdyby to ovšem s sebou nepřineslo všechno to ostatní (kdybych napsala ty hromady smradlavýho bahna, už by to bylo fakt moc meteorologický). Snášíte takovýhle období taky tak špatně jako já? Jako že třeba usnete asi půl hodiny před tím než jdete do práce a váš plyšák už má toho věčnýho mačkání plný zuby?

Dost smutnění, teď vám řeknu o tom, jak na hovno jsem se měla celý srpen v práci! Přátelé, děs a hrůza, co si dáte k pití, jak vám chutnalo a bylo vše v pořádku, jsou věty, který už nechci v životě ve svých ústech ani vidět. Kdo někdy alespoň zakusil práci servírky, ví, o čem mluvím a že to rozhodně není žádnej med. Jsou samozřejmě i hosté, se kterými je sranda, rádi s vámi prohodí pár slov a nečučí jak pučiny a nedělaj z vlažnýho špenátu kostku ledu (storka s tím, jak kuchařka zapomněla zapnout mikrovlnku). 

Abych vám přiblížila, co jsem dělala za celý srpen, tak z mých úžasných plánů (Sázavafest, Brno, lom Amerika,...) se nakonec událo asi toto - nula nula prd. Za to jsem strávila kopu času v práci a v druhý práci.

Toť vše o počasí v našem vztahu a o nejlepší brigádě. Příště už snad bude celý článek lazen v lepším duchu. Vy jste se, doufám, měli tak o 350% líp než já, takže mi dejte vědět, kde jste byli, co jste viděli a jestli se mezi váma najde nějaká servírka, tak mi napište, jak moc vám to leze krkem!

Mějte se co nejlíp to jde
Daniela

14 komentářů:

  1. Zkusila jsem si práci servírky na pár hodin a bohatě mi to stačilo, takže tě obdivuju! :) A co se týče ztráty těch blízkých přátel... Buď se to spraví a nebo taky ne, v takových chvílích zjistíš, jaký lidi jsou :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Práce servírky fakt není pro každýho a obdivuju lidi, který tu práci dělaj jako normální zaměstnaní. Přesně tak, máš úplnou pravdu :)

      Vymazat
  2. Danielkoo :-*! Doufám, že všechno bude brzy zase fajn. Jak píše slečna výše a i ty sama, člověk za život zjišťuje, kdo jsou opravdoví přátelé a musíme být vděční za ty, které máme. Moc si cením toho, jak upřímný článek si napsala a držím palečky, ať jsi co nejdříve šťastná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se také jednou stalo, že jsem najednou ztratila dvě kamarádky. Byla jsem z toho špatná několik měsíců. Teď se spolu bavíme, ale už to není ono. Už jsou v kategorii známí a ne přátelé :-((

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se taky postupem času hromada lidí přesouvá z kategorie kamarádi spíš do kategorie známí. Když je potkám, ráda si s nima popovídám a rozumíme si, ale pak si zas dlouho nenapíšem a až když se potkáme, tak jsme rádi, že se vidíme.

      Vymazat
  4. Servírka nejsem, ale přes rok dělám ve fastfoodu. Sice menší řetězec než třeba KFC (an ise to snad nedá nazvat řetězec) a i když máme kvalitní jídlo, stejně se některý lidi koukaj jak na póvl.. a ty se musíš usmívat. No taky už mě to nebere tolk, teď po měsíci bez práce se mi tam děsně nechce. Tak snad se v září vyjasní a přeháněk bude pomálu, abych to řekla v tvojí řeči :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidi no, co na to říct. Snad jo, děkuju :D :)

      Vymazat
  5. ani môj august nebol nič extra, stále na brigáde :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. No, ale tak aspoň už to je víceméně za tebou a všechno zlý je pro něco dobrý :)) a buď jenom ráda, že takovýhle lidi už v životě nemáš, aspoň vidíš, že za to nestojí :)) ta práce servírky ti jde! ráda ti ponechám tento flek n naší budoucí kolaudaci, když se chceš přijet podívat, haha :D :D :D, teda pokud se ti bude chtít jet 200 km :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda přijedu, Domí :D Když mi necháš jednu ložnici a pustíš mě do sauny :D Možná to tak lepší je, ale stejně tě mrzí, že tě blízký kámoši dokážou bez mrknutí oka takhle zklamat.

      Vymazat
  7. Velmi zajímavě napsaný článek. Trvalo mi než mi došlo o co pořádně jde, ale fajn :)) Každý má občas špatné období...já jich mám až moc, ale nebudu si stěžovat. Nějak to překonáš, alespoň se ukázalo, kdo je opravdu přítel...všichni potřebujeme občas přátelskou očistu :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. To muselo být strašné být pořád v práci v takovém vedru. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Snad už ted bude jen líp :-) A jak se říká na každém konci je hezké, že něco nového začíná.... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!