Goodbye July

9:00 Daniela P 8 Comments


Článek už jsem chtěla napsat a publikovat včera, ale posledních pár dní jsem neměla úpně veselých. Jsem úplně bez nálady, nemám na nic chuť a na psaní článku o měsíci, který byl zatím kandidátem na nejlepší prázdniny v mým životě, jsem vážně neměla náladu. Dneska jsem se k tomu ale dokopala a snad mi vzpomínky na to, co jsem zažila, náladu trochu zlepší.

Hned začátkem prázdnin jsme byli na vodě. Bohuže nemám žádnou slušnou a publikovatelnou fotku. Nejdřív jsem chtěla jet sama, protože Jára na vodu už letos jel, ale nevyšlo jim počasí, takže jel ještě jednou se mnou. A myslím, že mu můžu jedině poděkovat, protože jet s bandou těch prasátek sama holka, to bych vážně nezvládla. Celý víkend jsme měli krásné počasí a skvěle jsme si to spolu užili. Hned první den jsme sice měli menší komlikace, ale naštěstí máme hodné kámoše, kteří nám rádi pomohli.



Další víkend jsme pak byli na poznávacím zájezdu v Rakousku s mamkou a babičkou. Tyhle dámský jízdy mě děsně baví a vždycky je to děsná sranda. Kdykoli jedeme, tak babička na záchodech v cizině bojuje s dávkovačem mýdla. Většinou pod něj strčí ruce a čeká, až jí to osuší :D


Ani další víkend jsme neseděli doma. Články z Paříže už jste četli, takže to nebudu moc rozebírat. Přesto, že nás s těmi penězmi agentura pěkně nakrkla a ani v Paříži se nás štěstí příliš nedrželo, tak jsme si to s Járou užili. Mám pocit, že pokud něco dělám s člověkem, kterého miluju, baví mě snad všechno na světě. 
Pokud vás zajímá, jak jsme dopadli ohledně peněz s Eurotrips, tak přeplatek nám konečně vrátili. Pak jsme ale dostali mail, že nám zpátky zaslali všechny peníze a my jeli do Paříže zadarmo a ať jim urychleně do pěti dnů laskavě zájezd zaplatíme. To mě pobavilo nejvíc. My čekali na platbu přes měsíc, ale oni to po nás chtějí do pěti dnů :D Nakonec se nám omluvili, že udělali chybu.

Poslední víkend byl pro mě pracovní. Opravdu hodně pracovní. Od šesti do dvanácti jsem byla v jedné práci a hned jsem jela do druhé, kde jsem byla do desíti. Takhle mě nohy ještě nebolely. V neděli večer už mě samou bolestí dokonce přestaly bolet!

Doufám, že i vy jste si červenec užili. Napište mi, co jste dělali, kam jste se podívali a co jste zažili :) 

Užijte si srpen
Daniela

8 komentářů:

  1. Nádherné fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/kosmeticke-peklo-nebe-po-druhe.html

    OdpovědětVymazat
  2. pro mě jsou července skoro většinou nejlepší měsíce, vždycky mám radost ze začínajících prázdnin a odpočinku :) v Rakousku to muselo být fajn, zvlášť když jste tam měli dámskou jízdu! :D :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je červenec taky vždycky lepší, jakmile je srpen, tak už to prostě značí, že prázdniny už jsou skoro u konce :( :D

      Vymazat
  3. Lidé s pomalejším vedením jako já mají zase raději srpen, jelikož to je teprve ta doba, kdy mi dojde, že už skutečně jsou prázdniny a je čas žít. :D
    Každopádně z tvých vzpomínek (a především fotek) sálá užasná pohodová atmosféra plná bezvadného optimismu. Paráda. Nebudu ti psát, jak jsem ráda, že jsi si to užlila, protože je jasné, že mě, naprosto cizímu člověku, to musí být jedno, ale jakožto čtenář jsem ráda, že je co číst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, to je škoda, že ti to dojde až v srpnu :D to je skoro na poslední chvíli :D děkuju za komentář ;)

      Vymazat
  4. Aj ja by som raz chcela ísť do Paríža :) a môže c pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Paříž ani na podruhé moc nenadchla :) Děkuju .)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!