Granaries

20:43 Daniela P 14 Comments

2
Konečně jsem tu s dalším outfitem. Tenhle víkend jsem byla pracovně dost vytížená a to až tak, že jsem v práci musela přespávat. Abych se mezi směnami nenudila, jezdil za mnou přítel a vyfotili jsme tenhle outfit. 
Outfit jsme fotili na starých sýpkách, které teď slouží jako parkoviště pro zaměstnance. Doufám, že je to jen dočasně, protože to parkování tam bylo vážně za trest. Když jsem po třech dnech jela domů, šla jsem si pro klíče od brány a ta mi samozřejmě nešla otevřít. Sice jsem ji odemkla, ale klika byla jen zevnitř a prostě mi to nešlo. Musela jsem bránu tedy podlézt. Bránu jsem pak horkotěžko otevřela, vyjela s autem, bránu jsem zase ještě s větší obtíží zavřela, vylezla brankou a dveře nešli zavřít, protože z venku nebyla klika že jo. Takže zase podlézt, zavřít, podlézt zpátky a zamknout. Zkuste si představit tu šaškárnu, když tam v bílých krajkových šatech lezu po zemi a podlézám bránu.
Doufám, že vy jste si ty horka užili někde u vody a ne zavření v práci. Dejte mi vědět, jak jste se o víkendu měli a jestli i u vás se dneska trochu ochladilo :) 
Dál bych vás chtěla poprosit o radu. Poslední dobou se mi zdá, že kvalita fotek na blogu je úplně otřesná. Fotky nahrávám přes Flickr a už na něm se mi zdá, že ta kvalita stojí za prd. Nevíte, čím to je? Jak nahráváte fotky na blog vy?

P.S. Dělala jsem kakao Daliboru Gondíkovi!!

Přeju vám hezký začátek nového týdne
Daniela

8 PicMonkey Collage 5 4


14 komentářů:

  1. Jéé ten outfit je super, hlavně ten náhrdelník! :) No, tak já tam zápasit s tou bránou, tak to bych byla neskutečně sprostá... :D Až by to bylo hnusný, kdyby mě někdo slyšel.. :D Jik nevím, jak poradit, já většinou upravuju přes různé aplikace na mobilu a podobně a potom nahrávám :). Jinak jaký byl Dalibor? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upravuju přes picmonkey.com a nikdy jsem s tím neměla problém, až teďka se mi zdá, že ty fotky stojí za prd. Tak nevím, jestli je chyba ve flickru nebo v bloggeru, ale už mě to fakt nebaví :D
      Fajnovej milej chlapík :) Na nic si nehrál, na nic si nestěžoval, sympaťák :)

      Vymazat
  2. S kvalitou fotek snad nikdy nikdo nebude spokojený :/ sama mám stejný problém, fotka je velká rozměrově, ale co se týče kvality, tak si někdy zoufám. Možná je problém ani ne tak v Bloggeru jako přímo v nastavení a parametrech foťáku :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je upravuju na rozměry 650x433 a zdálo se mi to v pohodě, až v posledních 3-4 článcích se mi ta kvalita zdá dost hrozná. Foťák mám nastavený pořád stejně, ale na druhou stranu už je to taky celkem stařík, tak možná to je jím.

      Vymazat
  3. Skvělý outfit! moc se mi líbí kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný náhrdelník a moc pěkná kabelka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí tvůj náhrdelník a botky!

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý outfit! :) ty boty mám taky a jsou skvělé, v létě v nich hrozně ráda chodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ráda :) Byly za fajn cenu a jsou celkem pohodlné :)

      Vymazat
  7. Skvělý outfit a skvělý blog! :D :)
    novakovakristyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Koukám, že jsme obě objevily krásu tohohle tílka. Já myslím, že se dá zkombinovat úplně se vším :) a ten výrazný náhrdelník k němu skvěle jde!

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!