Ivy Backround

17:21 Daniela P 24 Comments

4  
Sice jsem měla v hlavě spoustu letních outfitů, ale poslední dobou to na léto už moc nevypadá. Dokonce jsem u někoho na blogu viděla i čepici! To mi ale přijde trochu moc drastický, přece jen pořád je srpen, takže já s čepicí (pokud vůbec) přijdu nejdřív v listopadu.
Fotky vznikly tak na rychlovku u nás na zahradě, abych pro vás mohla vůbec nějaký post připravit. Vlastně žádný příspěvek být neměl, protože jsem měla jít do práce na ranní, ale od tří hodin jsem zvracela, do práce mě musel odvést přítel a nakonec jsem stejně jela domu, protože to nebylo k tomu. Tatarák už si budu dělat zásadně jen doma, protože takhle zle mi dlouho nebylo. 
Na sobě mám pár nových kousků. Nové tílko, na kterém ale nic zajímavého není, cardigan mám už asi čtvrt roku, ale na blogu ještě nebyl, rifle jsou taky nové, ale zase nic zajímavého, jen obyčené tmavě modré. Nové jsou i botky, které mi koupil přítel ve slevách v F&F, když jsem dělala smutňáka, že už nemám penízky a tak moc se mi líbí. Určitě tuhle taktiku znáte, co? :D

P.S. Dnes jsem konečně natočila nákupový haul! Tak držte palce, ať se mi to povede dát nějak do kupy, a snad do 14 dnů by mohl vidět světlo světa :)

Mějte se fajnově
Daniela

5 2 3 6 7

24 komentářů:

  1. No tak tuhle taktiku jsem ještě nezkoušela, ale rozhodně ji musím vyzkoušet!!! Díky za tip :D Jinak doufám, že už ti je lépe :) a máš moc krásné vlasy na první fotce :))

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký look a zaujaly mne tvé boty!

    OdpovědětVymazat
  3. máš krásný tvar obličeje :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten cardigan ti z celého srdce závidím! Je úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho z eshopu H&M, nejdřív se mi moc nezdál, protože je hrozně tenoučký, ale nakonec jsem s ním spokojená, dá se nosit asi na 3 způsoby a barevně se dá skvěle kombinovat :)

      Vymazat
  5. Outfit je sice jednoduchý, ale moc pěkný ^-^ a ten cardigan je prostě parádní (y) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi strašně moc hezká a ten náramek je prostě boží! Připomínáš mi Ellie Goulding. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to slyším podruhé, asi na tom vážně něco bude :D :)

      Vymazat
  7. moc ti to sluší, máš krásné vlasy :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoduchý outfit, ale velmi efektivní:) mám dost podobný cardigan!
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  9. Ten outfit je vážně skvělý, ono teď toto počasí dovoluje daleko více nosit zajímavější věci od různých overalů, svetříků apod :D :) Ten vrchní top se mi moc líbí, sama jsem teď koukala na nějaký podobný v Orey, dá se to vzít ke všemu a vypadá to úžasně. Jeany k tomu a paráda je hotová :)! Hezké :)

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, v těch horkách se snažíš navléknout něco lehkého, hlavně ať toho moc není a to žádné extra zajímavé outfity nevymyslíš :D

      Vymazat
  10. Ten cardigan se mi moc líbí :)

    Zvu tě na svoji giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem si tě s dovolením přidala do sledovaných blogů :)! Máš krásný blog taky :)! Já děkuji, teprve začínám, tak snad se bude i můj blog líbit :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já tě budu ráda sledovat, jsi zajímavá hezká slečna :)

      Vymazat
  12. Takové jednoduché outfity mám stejně nejraději. Sluší ti to :).

    Dream for Elizabeth

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) krásny blog!:)♥
    Chceš vzájomne sledovať cez GFC? Daj mi vedieť, budem rada :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Já tuhle taktiku používám velmi často... :-D Jinak super cardigan!
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já už jsem teda docela na podzim naladěná:) I když, dneka je venku teplo dost :))
    Přesně takové pohodlné outfity mám ráda:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se léta eště nevzdávám :) dokud bude svítit sluníčko, tak se kraťasů nevzdám! :D

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!