My favourite summer nail polishes

20:28 Daniela P 27 Comments


Od začátku prázdnin mám naplánováno, že pro vás chci napsat tenhle článek a v půlce srpna jsem zjistila, že si nehty o prázdninách skoro nelakuju. Připadá mi totiž, že v tom vedru se mi lak na nehtech roztýká, takže většinu léta mám buď nějaký bezbarvý a nebo žádný. Občas jsem si nehty ale přeci jen nalakovala, tak pojďme na to!

Celoročně nosím nejradši růžové odstíny. Přijde mi, že mým nehtům nejvíc sluší a rozhodně se na růžovou dokážu dívat dýl než třeba na zelenou nebo na modrou. V létě mám nejradši tuhle výraznou růžovou od Maybelline. Laky od nich mám celkem ráda, s výdrží jsou na tom tak akorát a lakuje se s nimi taky pěkně.

Tahle barva se mi děsně líbí, ale nevím, nevím, jestli lak ještě někdy využiju. Nehty jsem si nalakovala, jela jsem ke kamarádovi a pomáhala jsem mu mýt nádobí. Když jsem ruce vytáhla z mycáku (mycák, miluju slovo mycák, je to naprosto boží uskupení písmen) bylo po laku. Ale třpytí se pěkně a vypadá na nehtech ještě pěknějc. 

Barva, kterou můžu taky celoročně, je levandulová. Na nehtech vypadá hrozně hezky a tak jakoby něžně. Tady ji mám ještě přelakovanou matným lakem, kterým teď přelakovávám skoro všechny barvy. Asi nějaké matné období.
Tahle řada od AVONu se mi šikuje mnohem víc (hlavně kvůli výdrži!) než ta Magic Effects, kterou jsem vám tady už ukazovala. 

Jasným letním favoritem je tahle žlutá. Jen tak jsem jí zkusila a ono to vypadalo vážně dobře! Dokonce mi jí chválili i holky v práci. Je to ale barva, na kterou se vydržím koukat dva tři dny a musí dolu. Teď mám na nehtech zelenou, která vypadá taky skvěle (ale nějak se mi nehty poničily dřív, než jsem je stačila vyfotit), ale s tou koukatelností je na tom stejně. 
Miss Sporty jako značku moc nemusím, ale laky dělá peckový! Mají široký štěteček, barva docela hezky kryje a celkem i vydrží a lakuje se s nimi skvěle.


Tenhle lak je asi můj nejnovější přírůstek a i když letní vyloženě není, po takové žluté je to fajn změna. Nebije do očí a hezky se na něj kouká. Laky Flormar mám ráda, lakuje se s nimi fajnově, hezky drží, akorát jsem u tohohle jsem podle názvu čekala, že bude matný. 

Ode mě to je dnes vše. Napište mi do komentáře, jaká je vaše oblíbená barva na léto, jakou značku máte nejradši, jestli si nehty lakujete samy nebo chodíte na umělé. A nebo jestli vám nehty stejně jako mě lakuje přítel. Ne, nekecám, je to velkej lakýrník a děsně ho to baví. Akorát je u toho trošku nerváček, minule mi vysypal celou krabici s lakama!

P.S. Už se nemůžu dočkat podzimu, na ty odstíny červené a hnědé, takže zase očekávejte nějaký lakovací článek :)

Užívejte zbytek prázdnin
Daniela



27 komentářů:

  1. en druhý lak je úplne nádherný! <3 inak ja si práve cez leto lakujem nechty častejšie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. kúpila som si lak od L'OREÁL - J.Lo a zamilovala som sa doň! má takú šedú-zemitú farbu a výborne drží na nechtoch! inak, krásny článok :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loreal má krásný laky :) Já mám 3, jeden červený, ten je úplně úžasný, na podzim nebo na nějaké plesy bude skvělý, pak takový bledý s voskovým efektem a pak ještě jeden, který by byl pěkný, kdyby vypadal na nehtech stejně jako v lahvičce. Kupuji je většinou ve slevě, na mě už jsou celkem drahé :)

      Vymazat
  3. Ten žlutý vypadá luxusněě!:)

    OdpovědětVymazat
  4. asi se mi nejvíc líbí avon gel lak, ale jinak jsou samozřejmě všechny krásné.. já si celé léto nehty nelakovala, nebyl čas a hlavně bych si je na brigádě zničila, tak to nemělo cenu
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si je většinou zničím v práci. Nebo si je tam z nudy oloupu :D

      Vymazat
  5. tak do té fialkové Sally Hansen jdu! No a žlutý od Miss Sporty jsem si koupila, tak uvidím, jak bude krýt :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fialkový byl skvělý kup :) Krásná barva a navíc se s laky od SH skvěle pracuje :)

      Vymazat
  6. Krásný článek :)! Je to vždycky sranda se dokopat, si ty nehty fakt nalakovat :D, ale potom to stojí za to :D! Červené jsou krásné, to máš pravdu, já je nosím i v létě :D, i když jak píšeš, na podzim se hodí více! Strašně se mi líbí ale ten od Avonu, to je příjemná barva :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já červenou nosím spíš na podzim a přes zimu, třeba do divadla nebo na plesy :)

      Vymazat
  7. Tak to já lakuju přes léto pořád, vlastně celoročně jedu pořád :D. Jen jsme nedávno zjistila, že si vlastně celý léto lakuju nehty buď jenom růžovou a nebo zase jen červenou a ostatní mi doma jen tak leží.. :D Ale nejhorší na tom je, že bydlím na vesnici a pořád se rýpu v zahrádce a nebo zase pro změnu něco kuchtím v kuchyni, takže si je dost snadno zníčím nebo nedej bože uříznu a pak jsem z toho zase akorát na nervy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ty ostatní barvy lakuju jen proto, abych je taky někdy vytáhla :D Jo, to dokáže pěkně naštvat, když se s tím hodinu děláš a pak si je hned poničíš :D

      Vymazat
  8. Lak od Avonu vyzerá vážne skvelo!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbí ten levandulový :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten první lak je skvělý :) já jsem si přes léto oblíbila matné laky od gabriele salvette :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jeden odstín se mi od nich zvlášť líbí, ale ještě jsem se nějak nedostala k tomu si ho koupit :)

      Vymazat
  11. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný článek :) Já už si nějakou dobu lakuji nehty vždy v pondělí :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hezká tradice :) Já si je lakuju najradši a taky nejpečlivějí, když se mám učit :D

      Vymazat
  13. Hi dear! You have a fantastic blog, I really like it:)
    Follow each other?
    Happy week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi pekné farby. Zaujal ma ten z Avonu. Škoda len, že všetky, ktoré som od nich mala boli vodové a aj keď som si dala niekoľko vrstiev, presvital dosť.
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne farby lakou :) .. veľmi sa mi páči ten posledny :)


    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí ten z Avonu, ikdyž ty laky mi moc nesedí a volím jinou značku.. barva je to ale úžasná! :)

    Zvu tě k sobě na blog, kde probíhá giveaway a budu ráda, když se zúčastníš :) http://everythin-kate.blogspot.cz/2015/08/velka-borotalco-recenze-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek! Absolutně souhlasím s Miss Sporty, 90% laků mám od téhle značky, jinak chci se zeptat, ten zmatňovač máš jakou značku? A vydrží? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!