#ViceCasuNaCteni

11:34 Daniela P 17 Comments


Na blogu StylishCoffee, který je mimochodem hrozně fajn a doporučuju vám na něj mrknout, jsem četla článek o jakémsi dni nepřečtených knih. Tenhle den je 31. srpna a je to den, kdy máte konečně dočíst tu knížku, která leží na vašem nočním stolku a záložka se nehla už dobrýho půl roku.

Mně se tenhle nápad hrozně líbí, protože číst mě baví a moc času na čtení nemám. A nebo se jen vymlouvám, protože bych klidně večer před spaním mohla místo projíždění instagramu vzít knížku a přečíst pár stránek nebo si místo sledování videí na youtube sednout na zahradu s knížkou. 

Tenhle den má i svojí vlastní stránku, kde si můžete udělat testík a zjistíte tak, kolik stránek za měsíc můžete přečíst, pokud si nějakým způsobem ušetříte #ViceCasuNaCteni. Já bych mohla přečíst 4705 stránek! To bych tedy asi nedala, ale zkusím se hecnout a každý měsíc přečtu alespoň dvě knížky! Navíc bude podzim, takže přijdou takový ty podzimní večery, kdy se vyloženě těšíte na to, až se zachumláte do deky s pěknou knížkou a horkou čokoládou nebo čajem. Jdete do toho se mnou? Kterou knížku dočtete na den nepřečtených knih? U mě to bude Hledání Aljašky :)

17 komentářů:

  1. Tiež nemám čas na čítanie, čo je dosť na škodu. Tak držím palce, že to dáš. :-) V pondelok končí moja letná súťaž, budem rada, ak sa zapojíš. Na výhercov čakajú pekné ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se stihnu zapojit, nejspíš budu muset zabrousit do nějakých už nafocených outfitů :)

      Vymazat
  2. Ja si vždy na čítanie spravím čas, lebo inak by som nečítala asi vôbec :)
    Môj blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Ja milujem knihy, aj keď to tak nebolo vždy. .. no teraz som schopná prečítať hrubú vyše 200 stranovú knihu aj za jeden deň. :) ... takže žiaľ nemám akú knihu dočítať, musím si jedine zaobstarať novu. :) .. ale to už mám z izby hotovú knižnicu takže neviem :D

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi občas stane taky (už se mi to teda dlooouho nestalo :D), že mě knížka tak zaujme, že fakt čtu pořád, i po cestě na záchod :D

      Vymazat
  4. Také zbožňuji knihy :)! Ještě aby ne, když jeden z mých vysokoškolských oborů je právě Literatura :D. Knížky jsou úžasné :)!! I to, že se může číst všude, doma, ve škole, v autobuse, prostě všude :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem byla uz od mala na knizkach a cteni zavisla, takze ctu neustale. Ale je fakt, ze obcas mam taky obdobi, kdy me to nebere. Je pravda, ze vetsinou ctu daleko vic na podzim a pres zimu :)

    xxx

    Cury in the City
    Bloglovin
    Instagram

    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, vždycky jsem si z knihovny nesla tak deset knížek :D

      Vymazat
  6. Jako menší jsem četla knížku za den, teď už, jak sama píšeš, si člověk občas nachází výmluvy O:). Ale na podzim si tu chvilku vždycky najdu, zachumlat se s dobrou knížkou a teplým nápojem po dni ve škole, v práci... lahoda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně na to se těším, snad mi to letos konečně vyjde víckrát než jednou :D :)

      Vymazat
  7. To je hezké! Určitě se zapojím. Mám takových knížek několik. :D Něco vždy rozečtu a pak mi to leží u postele. Nejaktuálnější je ale kniha Ve stínech banyánu. Tu tedy 31. dočtu. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď rozečtené asi tři. Vždycky se hrozně do nějaký knížky nadchnu, musim si jí jít koupit a pak, chuděra, jen leží v knihovně a čeká na svůj čas :D

      Vymazat
  8. Jéé, o tom jsem ještě ani neslyšela, ale zní to moc fajn :) jen já čtu pravidelně a s láskou, takže zrovna pro mě to asi moc není, ale moc ráda se k vám přidám a v pondělí si také přečtu něco nového a hezkého :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cez prázdniny som KONEČNE mala viac času na čítanie, lebo čítam veľmi rada :). Škoda, že cez školský rok sa mi čítať darí maximálne cestou autobusom . .
    a tiež mi vyšlo, že by som dokázala prečítať viac ako 4000 strán navyše, ale nevidím to ani zďaleka reálne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že 4000 stran bych mohla zvládnout za rok, kdybych se snažila, ale za měsíc určitě ne :D

      Vymazat
  10. Ja som si na tento roka dala cieľ, že každý týždeň prečítam jednu knihu, no ani neviem kedy, ale nechcene sa mi podarilo z tohto plánu skĺznuť, čo ma mrzí, ale snažím sa to dobehnúť :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na Giveaway na mojom blogu!

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se těším na tohle sychravé období. Až si vezmu knížku do ruky, zachumlám se do teplého svetru a budu jen číst :) mám to strašně ráda a dřív jsem četla každý den. Teď už není bohužel čas :/ jinak super článek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!