Zig Zag

9:41 Daniela P 19 Comments

7

Ahoj!
Nálada se mi už zlepšila, takže jsem se konečně dokopala k napsání článku. Tyhle fotky jsme fotili asi před 14 dny a vše, co mám na sobě je nové. Šaty jsem ulovila na eshopu H&M, kabelka je z Deichmanna a boty ze stránky Answear.cz. Ze všech kousků jsem úplně nadšená! Šaty jsem měla na sobě jen jednou a od té doby je nosí mamka, která je má snad obden. Zrovna teď v nich odjela do práce. Mám trochu strach, že už se v mojí skříni neohřejou :D
Moc mě zajímá, jaký máte názor na tyhle boty. Mě se zpočátku vůbec nelíbily. Taková slátanina nemocničních bot a gumy od traktoru na podpatku. Ale když jsem je viděla u někoho v outfitu, tak jsem si řekla, že je prostě musím mít! Najít nějaké levnější není zrovna sranda (a ani tyhle zrovna levné nebyly), ale koupě nelituji.
Ani kabelka nebyla nejlevnější, ale na první pohled mě úplně uchvátila. Je děsně roztomilá, přední kapsička je dělaná akorát na Ajfíčka a konečně vás tu nebudu pořád otravovat s mojí starou od Bati.
Mějte se krásně, užívejte si srpen a dejte mi vědět, jak se vám outfit líbí. Mám v hlavě ještě spoustu letních outfitů, takže se musím pustit do jejich nafocení!

Daniela

6 1 3 8 9

19 komentářů:

  1. Ta kabelka je krásná! Zrovna se mi začíná trochu ničit moje oblíbená menší černo-zlatá, tak pokukuji po nové :-). A tenhle typ bot se mi nelíbí :-/.

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jsem počítala, že se nebudou líbit každému. Mně se zpočátku vůbec nelíbily, ale tohle mi přijde jako taková lepší varianta, nejsou takové až moc pozornostpoutající :D

      Vymazat
  2. Pěkný kousek :) Moc se mi líbí také kabelka, je to přesně to co se hodí ke všemu prostě takový základ šatníku :) Jo a líbí se mi že ti nejdou ukládat fotky, to chci taky :D Musím otravovat svého ajťáka no :D Měj se krásně !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče fotek, tak se mi zdá, že jsou v hrozný kvalitě. Ať už je nahraju přes flickr nebo z počítače, furt je to děs a hrůza :/

      Vymazat
  3. Boty jsou skvely! :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  4. šaty skvelé, topánky skvelé, všetko skvelé! :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a za pochvalu :)

      Vymazat
  5. pekné šaty aj kabelka :) topánky nie sú môj vkus, ale každému sa páči niečo iné :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle botky opravdu nejsou něco, co by se líbilo každému :)

      Vymazat
  6. Skvělý outfit, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné kousky, mně se obzvlášť líbí šaty a kabelka :) hlavně si je nenech ukrást od maminky, byla by to škoda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mi je akorát přinesla s vypraným prádlem, tak nechat si je asi neplánuje :D Díky za komentář :)

      Vymazat
  8. Mne sa tieto "boty" veľmi páčia :)) a sama si ich plánujem kúpiť :) Pekný outfit sa mi takisto páči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cely outfit je nádherny. Taky si myslím že na léte je nejlepší zmrzlina!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný outfit, moc sa mi páčia tvoje šaty :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne šaty aj kabelka! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou super šaty! Nemůžu z toho úžasného vzoru.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší :) Ty botky jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!