21

14:27 Daniela P 14 Comments

Narozeniny jsem měla sice už minulý týden, konkrétně 9. září, ale stejně vám chci ukázat, co jsem od mých nejmilejších dostala. Možná vám přijde, že toho je k narozkám celkem dost, ale když kouknete do kalendáře, tak v ten samý den mám i svátek! 
Pokud by vás zajímalo, jak takové 2v1 u mě probíhalo, tak pracovně. Žádné oslavy až do rána, žádné zapíjení. Celý den jsem byla v práci, jen večer mě přijel potěšit koloušek s dárkem a kytkou. Taky rádi dostáváte kytky? Já mám nejradši gerbery a nejradši bych je dostávala pořád!

Tyhle kytičkatý vansky jsem dostala od svýho nejlepšího přítele. Na officeshoes.cz jsem je sledovala snad půl roku, pořád byly drahý a jakmile byly za cenu, kterou bych byla ochotná dát, tak byly beznadějně vyprodaný. Tim větší byla moje radost, když jsem je dostala. Nejsou boží? :) Škoda, že do podzimního počasí moc pasovat nebudou.

Balíček věcí, který mě děsně potěšily, jsem dostala od nejlepší kámošky. Ta holka mě prostě zná a ví, co mi udělá radost. Nic lepšího mi ani nemohla dát a na dárek od ní jsem se děsně těšila. Lákala mě na něj totiž dobrýho půl roku! :D

A na závěr dárečky od drahé maminky. Vlastnoručně šitý penálek do školy a další boty. Jo, dostala jsem boty od mamky, která by mě s každým novým párem nejradši vydědila :D 
K tomu jsem dostala ještě červenou koženou peněženku, která mi snad vydrží déle než ta předchozí. Je krásná, ale fotogenická nikoli, tudíž si jí zkuste představit.


14 komentářů:

  1. Dodatečně vše nejlepší! :)

    Já mám nejradši klasicky růže.

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné dárečky, ty Vansky jsou úžasné :3
    Dodatečně ti přeji jen to nejlepší, co si dokážeš představit, Dani. :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Vansky jsou boží! A ano, také moc ráda dostávám pěkné květiny a také je ráda dávám, tím člověk nikdy nic nepokazí :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Aj mne sa páčia vansky. Samozrejme, milujemkvety ako každá žena. Najradšej ruže a tulipány....

    Anna
    www.newskinyme.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulipány mám děsně ráda na jaře :)

      Vymazat
  5. Krásné dárečky jsi dostala! Dodatečně přeji všechno nejlepší a těším se na outfit s Vans botičkama :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Outfit nechám asi až na jaro, do podzimního počasí se tyhle botky přece jen moc nehodí :D

      Vymazat
  6. Moc hezké dárky! :) Ty vansky jsou neskutečně originální! ^^

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné botky a s tím focením to znám :D Občas to je děs běs :)) Měj se krásně !

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to všechno nejlepší k narozeninám! :)
    Všechny dárečky jsou úplně boží, ale teda hrozně ti závidím ty Vansky. Já po nich pokukuju pořád na Zootu, ale né a né si je koupit :D Super fotky.

    theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou boží, nehodí se sice úplně ke všemu a jsou prostě supr :D Děkuju :)

      Vymazat
  9. Krásné dárky :) Opožděně přeji všechno nejlepší!! 21 je krásný věk :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásné :) Přeju ti vše nejlepší, ať se ti daří a splní všechny sny :) a v rámci blogování - hodné čtenáře, co nejvíc pravidelných čtenářů a dost nápadů na články :D Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za hezké přání :) Ráda se podívám ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!