Goodbye September

20:50 Daniela P 14 Comments

Jako klasicky koncem měsíce jsem tu s pár fotkama a nějakým povídáním k tomu. Září nebylo zrovna nejbohatší na články, co si budeme povídat. Zkrátka na to nějak nebyl čas. Dost času jsem strávila s mojí Jarušnicí v dílně a pomahála jsem mu dát do kupy to ošklivácký auto, co si koupil, a kvůli tomu zrovna nemáte chuť se malovat, jen abyste pak šli něco vyfotit. Každopádně našeho oškliváka jsme tak nějak vylepšili, takže když se krapet přemůžu, sednu si i za volant a není mi tolik proti srsti v něm jet :D


Jak už asi víte, "oslavila" jsem svoje 21. narozeniny. Jojo, je to tak, už jsem stará bréca. Dostala jsem úža dárky, o kterých jsem psala tady.


Po dloooouhé době jsme s přítelem vyrazili na výlet. Jeli jsme na Kleť a kvůli nějakýmu lenošníkovi (výjimečně jsem to z nás dvou nebyla já) jsme jeli lanovkou. Na Kleť jsem se vždycky štrachala pěšky, ale řeknu vám, lanovkou je to mnohem pohodlnější :D


Jedna z mých snídaněk. Maliny a banán, to je prostě žůžo labůžo. Pod tím nanásem ovoce by nejspíš měla být ovesná kaše, kterou poslední dobou dost zanedbávám.


Zkouška nových láčků z Primarku. Za těch pár korun celkem dobrý výsledek. Jinak už dávám dohromady článek o mých oblíbených láčcích na podzim, takže se těšte! :)


Poslední víkend jsme si s Jaruškou užili v Brně. Po cestě tam nám na dálnici upadlo kolo, kvůli tomu jsme museli jet mimo dálnici. Několikrát jsme museli jet objížďkama kvůli rozkopaný silnici, takže cesta nám tak trvala asi 5 hodin. Hotel vypadal jak za koministů, jako vlastně většina Brna, k večeři jsme dostali jídlo a lá školní jídelna, ale všechno jsme brali s klidem. Hlavní přeci je, že se máme rádi, že jo.

To by bylo pro dnešek vše, Jarušník už na mě hází smutný očka z postele, takže se s vámi musím rozloučit. Dejte mi vědět, jaké bylo vaše září, jaký byl pro vás návrat do školy a jak se pořád máte! :)

Mějte se krásně
Daniela

14 komentářů:

  1. Všechno nejlepší :-) A božské fotky.. :-)


    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky:) S přítelem vám to neskutečně sluší!^^

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš, já se na tebe nemůžu vynadívat. Obecně se mi blondýnky moc nelíbí, ale ty jsi prostě ta výjimka, co potvrzuje pravidlo! Jsi strašně krásná, takže určitě přidávej víc a víc a ještě víc (pro jistotu) svých fotek:)). Jsem ráda, že jste si výlet užili, z tý fotky s malinama a banánama se mi normálně sbíhaj sliny a asi si zítra skočím pro maliny nebo borůvky a udělám si taky takovou vitamínovou bombu :). Jak vůbec chutná to Pumpkin kafe ze Starbucksu? Strašně se mi líbí ty kelímky, ach jo, ten marketing :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář, udělala jsi mi velkou radost :) Ty kelímky jsou boží, to máš pravdu! Ohledně pumpkin kafe ti neporadím, přítel je ujetej na bílou čokoládu, takže si dával bílou čokoládu.

      Vymazat
  4. Veľmi pekné fotky!♥

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem vám to moc sluší!:) Ten hrníček je opravdu nádherný, úplně ti ho závidím!:D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi strašně zajímavý typ. Neuvěřitelně pěkná svým způsobem. Žádná tuctová krása :3 A s přítelem vám to vážně sluší! :)
    Příjemný článek doplněný skvělými fotkami (ten hrníček a to ovoce bych brala :D ) :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mám moc ráda tyhle random shrnující fotky. Jsou pro blog osvěžením :). A na té poslední fotce Ti to moc sluší!
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek! Září pro mě bylo opravdu hektické, s nástupem do školy je to znát :) Na moje fotky ze září můžeš kouknout u mě na blogu ;)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  9. skvely random fotek:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepší k narozeninám. Povedené fotky :-)
    Jsi krasna Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. skvelý random post! tie raňajky a tá rúžová krabička :) všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!