Hat

19:13 Daniela P 19 Comments

Konečně jsem se dokopala k nafocení dalšího outfitu. S kvalitou fotek stále nejsem spokojená, tak nevím, jestli za to může program, ve kterém je upravuji, blogger, fotograf a nebo foťák. S takovým Olympusem PEN by ty fotky byly určitě hned úplně o něčem jiném :D 
Tohle sáčko se mi děsně líbilo, nosím ho celkem ráda, ale ještě jste ho tu neviděli. Klobouk mám nový a doufám, že na podzim ho pořádně využiju. Na blozích jsem ho vždycky obdivovala a konečně jsem našla nějaký, který byl cenově přijatelný a slušel mi. Nosíte klobouky?
Pomalu se začínám těšit na podzim a to za 1. díky klobouku, za 2. na výrazné rtěnky a za 3. jsem si koupila trenchcoat! Nikdy jsem nenašla žádný, který by na mě vypadal dobře, vždycky jsem si v něm připadala tak jako divně, ale tenhle mi tak sednul, že jsem si ho i za tu ne zrovna nízkou částku musela pořídit!
Taky se těšíte na podzim? Už jste vybavení nebo nakupujete spíš až v průběhu? :)

Užívejte poslední sluníčko
Daniela







19 komentářů:

  1. Přesně můj styl! sáčko, klobouk, černá, bílá :) jako bych se na sebe podívala :D Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Super klobouk i heels :) Pro me jsou klobouky i trenche naprosty must-have a zaklad podzimniho/jarniho satniku :)

    xxx

    Cury in the City
    Bloglovin
    Instagram

    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je o tobě známo, už se těším na tvoje podzimní looky :)

      Vymazat
  3. taky přesně můj styl! hrozně se mi líbí ten tvůj klobouk, taky chci takový :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni do Pimkie, tam mají hezké a za celkem fajnovou cenu ;)

      Vymazat
  4. Já klobouky nenosím, ale přiznám se, hned bych si nějaký na focení vyzkoušela :) Jinak máš úžasný outfit, moc se mi líbí, jak jsi ho zkombinovala :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě právě tobě musí klobouky děsně slušet! :) Děkuju ;)

      Vymazat
  5. Ten klobouk ti moc sluší :) Já furt nevím, když se mi líbí tak mám moc velkou hlavu nebo za něj nechci dát tisícovku :/ Měj se krásně !
    LENNY MALI
    i DANMARK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky většinou nacházím dost drahé, ale tenhle jsem objevila v Pimkie za krásný 400,- :)

      Vymazat
  6. Miluju klobouky!!!! :)) A výrazné rtěnky taky, ale jen si musím nechat vybělit zuby a budu je milovat i na sobě :D A Dančo, božííí boty!!! :) Jsi kóča :)) A Omlympus by se mi také líbil :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tvůj komentář vždycky potěší! :)

      Vymazat
  7. Super šik! Vyzerá to skvele a páčia sa mi k tomu tie sandále. V klobúku si veľmi zlatá. Ja už pozerám po nejakom novom čiernom, ale tiež sivom, bordovom a vo farbe ťavej srsti. Som to ja ale skromná, že? :-D
    Za tento look máš u mňa jednotku s hviezdičkou. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší :) klobouky miluju, takže mě nikdy s nimi nezklameš :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý outfit, mám ráda tyhle celkem jednoduché ale přitom stylové kombinace! A ty boty!!! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit je super, veľmi ti svedčí klobúk ... a topánky sú nádherné ... Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne ti to pristane!:) ... milujem tento štýl!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. jé, tak tenhle outfit Ti úžasně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super outfit, opravdu ti moc sluší a skvěle se k tobě hodí :)

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit. Kombinaci bílé a černé prostě miluji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!