holychic!

21:47 Daniela P 10 Comments


Nevím, jestli vás mám zase zahlcovat svými pocity a nebo vám jen napsat o tom, jak jsem tuhle mikinu v H&M nemohla nechat. 
Právě prožívám hodně náročný období. Nejnáročnější, jaký jsem kdy zažívala. Jde o člověka, kterýho miluju a který miluje mně. Opravdu nepatřím k holkám, který se zamilujou po týdnu a kluky střídaj jak ponožky. Bojuju o člověka, který byl jediný, kterýmu jsem to kdy řekla. Se kterým jsem prožila nejkrásnější rok mýho života. Pro kterýho bych udělala cokoli, co by bylo v mých silách. 
Nechci se rozepisovat, je to opravdu osobní, hodně složité a na blogu to nemůžu moc zveřejňovat. Jen vám chci říct, že jestli máte někoho, za koho stojí bojovat, tak to udělejte. Neztrácejte lidi, na kterých vám záleží jen proto, že právě teď máte pocit, že je toho na vás moc nebo protože se vám to zdá jako komplikovaná situace a nejste si jistý, jestli jí zvládnete ustát. 

Mějte se krásně
Daniela







10 komentářů:

  1. Dani, drž se bojuj a nevzdávej to! Bývá o těžké vím to, sama jsem si tím před rokem prošla a stálo to dost sil, ale lepší si to opravdu nechat pro sebe, dělat jako že se nic neděje a bojovat. Chvíli to trvá, ale tvrdá práce se vyplatí. Aspoň mě to pomohlo. Držím palce a ať vše dobře dopadne :)))
    Jinak super mikča, kéž by mi taky někdo vymyslel tu pro mě s mojím názvem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domí, tvuj komentář mi vždycky zvedne náladu :)

      Vymazat
  2. Mikina je naozaj parádna!! Držím palce v súkromnom živote :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší.
    Pokud miluješ, tak ten boj úplně chápu.. ale také věřím, že je to dost náročné.. každopádně přeji, at vše dopadne tak, jak si přeješ!:)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu, je to od vás hrozně milé, holky :)

      Vymazat
  4. Skvělý pohodový outfit, mikča je skvělá:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. No kdo může říct, že vlastní mikinu s názvem blogu? :D I když chápu, že to bylo asi opačně, že nápis na mikině tě inspiroval k názvu blogu, ale nevadí .. blogová mikina je lepší příběh :D
    Ať se ti daří :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  6. podla mna je to uplne super! krasna mikina :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta bundička je naozaj krásna ♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!