Moje oblíbené seriály

19:59 Daniela P 12 Comments


Poslední dobou s přítelem nějak nemáme čas na focení outfitů, takže se vám to pokusím vynahradit článkem o mých oblíbených seriálech. Abych se přiznala, tak jsem za celé léto zkoukla asi 2 díly Pretty Little Liars. Přes léto na to nějak není vhodná doba, raději koukám na podzim a v zimě, kdy je k tomu taková lepší atmosféra. Hlavně je to supr relax po tom, co přijdete ze školy.

Nikdy jsem nekoukala na ty dvacetiminutový seriály, takže nečekejte žádný Přátele, HIMYM nebo Červenýho trpaslíka. Když to vidím někde běžet, OK, kouknu se, ale nikdy mě to nějak nelákalo. Co absolutně nemůžu vystát, je Teorie velkýho třesku. A co naopak můžu sledovat od rána do večera je třeba The walking dead. Začli jsme koukat s přítelem, když zrovna běžela čtvrtá serie. Totálně jsme se do toho zbláznili, takže jsme koukali třeba do dvou do rána, i když jsme vstávali na šestou do práce.

Do toho byla i nová série American Horor story. Už se těším na pátou sérii, poserka jsem byla i při traileru, takže se na to vážně těším! Navíc jsem zvědavá na Lady Gagu.

Co teď hodně zanedbávám je Hra o trůny. Z počátku jsem nechápala ten blázinec kolem toho, ale pak mě to úplně dostalo. V době maturity nic, co byste si zrovna přáli. Abych se přiznala, z nové řady jsem viděla asi tak tři čtyři díly. Jsem ostuda a jen co začne škola, tak to určitě doženu! Kdybych se náhodou někdy dostala k přečtení všech těch bichlí, tak bych se vůbec nezlobila.

Jako každá správná holka jsem zkoukla celou Gossip Girl. Podle jedněch Sereny šatů jsem si dokonce nechala ušít šaty na maturák, její styl se mi i mimo seriál děsně líbí, je to prostě kočka :)

Pak tu máme už zmiňované Pretty Little Liars. Nekoukám moc často, takže už se v tom celkem ztrácím, ale vždycky když si najdu čas, tak mě to baví. Je to taková fajn oddychovka, kterou bych si jednou ráda přečetla i v knižní verzi.

Ani upíři mě neminuli. Koukala jsem na True Blood i na Upíří deníky, ale teď už mě neláká ani jedno. True Blood mě přestalo bavit, když se Eric zamiloval do Sookie (nutno ale podotknout, že první díly mě dokázaly fakt rozesmát a stálo to za to!), a Upíří deníky, když z Eleny udělali upírku a začala si s Damonem.

Na co koukáte vy? Pokud máte něco co mi můžete doporučit, budu ráda, když mi to napíšete do komentářů! ;)

Mějte se hezky
Daniela


12 komentářů:

  1. Tak za me vede GoT a True Blood, ktery uz mimochodem skoncilo :D Tim jsem byla uplne posedla, moc lepsich serialu jsem nevidela, hlavne i diky obsazeni nejvic hot hercu na zemi ! To bych doporucila kazdy holce :D

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což to vím, že True Blood už skončilo :) Tu poslední řadu už jsem ale neviděla a prej jsem ani o moc nepřišla :D

      Vymazat
  2. No, tak moje seriály tu nie su :-D ale v Gossip Girl sa perfektné obliekajú !!! Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  3. Až na GG jsem nikdy žádný ze seriálů nekoukala. Ostatně na Tv ani vůbec nekoukám, jen když dávají chalupáře a nebo vyprávěj, to jsou moje nejoblíbenější seriály. Ale dva týdny zpátky jsem začala koukat poprvé v životě na GG a teď sjem u druhé série a musím říci, že je to teda hrozný požírač času, protože vždycky na konci jakéhokoliv dílu to skončí tak napínavě, že si prostě musím pustit další.. Nejhorší bylo, když se řešila ta zápletka s Georginou, to jsem prostě musela shlédnout 4 díly za sebou, aby se to konečně vyřešilo.. Děs :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na TV taky nekoukám. Od tý doby, co jsem přešla na střední jsem se na ní úplně přestala dívat a fakt mi to nechybí :D Kdybych se měla stěhovat, tak vůbec neuvažuju, že bych si telku koupila. To v těch seriálech umí parádně :D Musíš prostě zapnout další díl. Prostě musíš :D

      Vymazat
  4. U mě vede Game of Thrones, Suits a House of Cards. Mám rád intriky, úderné dialogy a velké dějové zvraty :)

    V současnosti bych celkem ocenil nějaký seriál z právnického prostředí či vyšší společnoti bohatých a politiky. Z nějakého důvodu to celkem můžu :) Nejvíc bych teď ocenil nějaký dobrý seriál v němčině na cvičení jazyka, ale to bych asi chtěl moc, co? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Suits už jsem slyšela, ale House of Cards slyším poprvé. Až na to někdy narazím, kouknu alespoň na jeden díl :)
      Náhodou takový seriál by nemusel být špatný, je to zase něco nového, co tu ještě nebylo ;)

      Vymazat
  5. Teen Wolf! To je král mého srdce :) Koukávala jsem na PLL, ale ty mě přestali ve třetí sérii bavit. Také jsem koukala na TVD, ale tam jsou dobré první 4 série a dost. Co se týče True Blood... Kontroverzní seriál. Ale mě prostě baví. Koukám zrovna teď od znova, protože čekám na druhou část série Teen Wolf :D
    Na AHS a Hru o trůny se chystám. Jen nevím, kdy se k tomu tedy dokopu. :D A o Gossip Girl slyším poprvé. Určitě se kouknu minimálně na jeden díl, abych zjistila o co jde. Díky tedy za tip :)
    A jen tak mimochodem - Teorii velkýho třestu taky nemůžu vystát.
    Jinak za sebe tedy doporučuji Teen Wolf. První díl je slabší, ale pak se to rozjíždí a rozjíždí a ze Scotta i ze Stilese se stanou kluci, co by tedy rozhodně za hřích stáli! :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju, vyhráváš pomyslnou soutěž o nejdelší komentář v historii mého blogu :D
      Díky za tip, na Teen Wolf kouknu, když to tak vychvaluješ ;) Pokud máš ráda takový ty holčičí věci, tak by se ti Gossip Girl mohlo líbit, prostě samý drby, hadříky, boty a tak :D

      Vymazat
  6. Já si teď oblíbila Orange Is The New Black, kdyby někoho zajímalo, můžete kouknout :) Orange Is The New Black

    OdpovědětVymazat
  7. Já koukala n GG a na úplně celý TVD, fakt nic lepšího než deníky pro mě neexistuje :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!