Stórky z práce

22:34 Daniela P 9 Comments


Loni v červnu jsem rozjela kariéru servírky ve čtyřhvězdě. Kecám, je to normální brigáda, placená stejně (možná i hůř) jako kdekoli jinde. V tomto článku se s vámi chci podělit o to, co v hotelu jako servírka dělám a doplním to nějakými vtipnými stórkami se zákazníky.

Snídaně
Snídaně začínají v sedm hodin. To znamená, že musíte přijet v šest a vše připravit. Asi si dovedete představit, v kolik musím vstávat. Od sedmi do deseti pak sledujete, jak se kdo více či méně chutně láduje. 
Češi jsou v pohodě. Akorát mají rozeřvané děti a požadavky jako kakajíčko apod. Takže z jednoho kakajíčka jich je nakonec 5, protože když to má jeden, musí to mít všichni. 
I Němci jsou celkem koukatelný národ. Žádné zvláštní požadavky nemají. Naběhnou v sedm, vypijí 10-15 litrů kafe a zdejchnou se na výlet. Jakmile ale není nakapané kafe, nastává problém - ťukání na hodinky, nepříjemné pohledy, obtěžování všeho personálu, který se mihne přes snídaňovou místnost. Nejhorší je to s "šikmýma". Na to se, přátelé, nedá koukat. Neumí s příborem, bojí se všech různých nemocí, takže tím nejnechutnějším způsobem loupají i nektarinku (zubama) za plivání slupky po stole, rajče ze slupky vycucávají.


Snídaně ukončím tím, že vám uvedu seznam největších šikmých delikates: 
kečup s medem
musli s kávou a jogurtem
párek s jogurtem
vajíčka s paštikou
...a nakonec si udělají tu svojí kudrnatou polívku

Večeře
Večeře se skládají z balíčků, což jsou hoteloví hosté, a ze zájezdů. Ze zájezdů jsou opět nejlepší Němci, pak udrobení Francouzi, dále Poláci, kteří sní, co můžou a ukradnou, co se jim do kapes vejde a nejhůř jsou na tom opět "šikmí". Cestovka jim objednává jen typická česká jídla, takže nejčastěji svíčkovou nebo půlku kuřete se dvěma druhy knedlíků. Nikdy se mi nestalo, že by to někdo dojedl. 
Knedlíky nacházím různě po stole, občas po zemi. Maso z talířů utíká stejně snadno jako knedlíky. Snaží se vám pomoci tím, že příbory vracejí zpět na své místo - špinavé od svíčkové, na čistý bílý ubrus. To vše probíhá za neustálého focení, sebe, vás a jídla. Poslední zážitek s šikmýma byl, když plivali kosti z kachny na stůl.

- Za ten rok jsem nerozbila žádný talíř. Za to jsem rozsekala nespočet skleniček. Takže pst!
- Nikdy jsem na nikoho nevylila žádné jídlo. Jednou se mi povedlo rozlít kaldoun na stůl, přímo před pani. Nezlobila se, za to můj nadřízený by se zlobit mohl, takže jsme to spolu pečlivě zakryly.
- Díky mým prsou se mi zhruba jednou do měsíce podaří zvrhnout pití z tácu. Při nejlepším poleju sebe, v horším případě se mi už povedlo nalít slečně tonic do kabelky.
- Jednou byl naším hostem Domenico Martucci. Popravdě jsem vůbec netušila, kdo to je, takže mě to příliš netankovalo. Netankovalo mě to až natolik, že jsem mu odnesla úplně jiné jídlo. Díky mě měl večeři o 5ti chodech.
- U německých zájezdů je běžné, že vám nadiktují x nápojů a když je přinesete, tak dodají, nein nein, ich möchte zahlen!
- Pan ředitel mě přímo miluje, takže mě neustále bozeruje poznámkami typu: Lezou ti záda, k té myčce se neshýbej.
- O malých dětech se mluví jako o dětech, nikde ne jako o ní nebo o něm. Předejdete tak velkýmu trapasu.
- Dělala jsem kakao Daliboru Gondíkovi.

9 komentářů:

  1. Pěkný článek..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to ranní vstávání by mě asi zabilo :D

    xxx

    Cury in the City
    Bloglovin
    Instagram

    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pár dnech po sobě mě to taky slušně zabíjí:D

      Vymazat
  3. No, máš můj obdiv, já bych tuhle práci teda dělat nemohl, ale storky se šikmýma mě dostaly, chtěla bych je vidět na živo.. :D Drž se, za chvilku už končí sezóna :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělý článek :D ale já teda vidět ty švédské stoly, nevím, jestli bych se udržela jen tak dívat se na dětičky, jak se ladují :D Asi bych si k nim přisedla :D Ale musí to být mazec, sama jsem viděla, jak obsluha kmitá a chystají přípravu jídel, klobouk dolů, nachodíte víc kilometrů než si kdo myslí :))

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám nemáš to jednoduché :D Ale zase tyto věci tě neskutečně bohatí, práce s lidma je náročná.. Sama to znám :) Jsem pro více článků jako tyto ♥

    Pozdrav z Dánska,
    LENNY MALI

    OdpovědětVymazat
  6. Super skvělý článek, hodně jsem se nasmála :D Určitě musím napsat svoje zkušenosti jako průvodkyně na zámku. Taky perly, to mi věř :D
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné i na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama v dramatickém,podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě napiš, je docela zajímavý se dozvědět jak různý prace vypadají z té druhé strany :D :) Na blog ráda kouknu :)

      Vymazat
  7. No mě by zajímalo, jak by se ti tvoji "šikmí" dívali na naše knedlíky se zelím a pokusy jíst hůlkama :P Tolerance je základ :)

    www.starts-right-now.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!