Black&Burgundy

19:25 Daniela P 23 Comments

3 I dnes se vám hlásím s outfitem a to v mých nejoblíbenejších barvách. Tuhle sukni jsem si koupila minulý týden a nebýt kamarádky Adély, tak jí vůbec nemám. Nebyla zrovna nejlevnější, takže jsem se vážně rozmýšlela, ale byl to nejlepší kup za poslední dobu. Fotky jsou na sluníčku, takže sukně vypadá skvětlejší než ve skutečnosti je, jinak je temně vínová a má úplně stejnou barvu jako kabelka, kterou jsem si k ní vzala. Rtěnka (nebo spíše lipbutter od Astoru) má také téměř stejnou barvu, akorát si občas nejsem jistá, jestli i tahle tmavá vínová k mojí blonďaté jde, co myslíte?
Stejně jako minule jsem i dneska s fotkama děsně spokojená. Pokud mám dostatek času si outfit promyslet, většinou se fotky vydaří. Když na poslední chvílí běhám po pokoji a honím ve skříni, co bych si tak vzala na sebe, stojí to vždycky za prd a nemá cenu se ani o něco pokoušet. Máte to taky tak?

Napište mi, jaká je vaše nejoblíbenější barva na podzim a jestli nosíte výrazné rtěnky víc než jindy ;)

Mějte se úplně nejlíp
Daniela

5 6 2 7 1

23 komentářů:

  1. Máš krásné botky! :) U mě na podzim frčí vínově červená barva, khaki zelená a samozřejmě černá. :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená se mi taky děsně líbí, ale v šatníku toho mám v zelené děsně málo :/ :) Určitě kouknu :)

      Vymazat
  2. No ještě, že tu kamarádku máš, jinak by byla velká škoda tam tu sukni nechat :) A člověk by si měl dělat radosti, tak se na tu cenu vyprdni, hlavně, že z ní máš radost a jsi spokojená :). A tahle barva rtěnky ti moc sluší a k blonďaté ti jde :))) Jinak já to mám jak kdy.. Třeba přes léto nosím výrazně růžovou rtěnku a přes zimu a podzim zase ty ostatní výrazně, ale teď už je moc nenosím, protože akorát vyniknou moje žluté zuby :(

    Jinak ráda bych nějaký oufit vyfotila, i na knížky jsem chtěla natočit video, ale potom, co jsem se na všech fotkách i videích viděla se svými žlutými zuby, tak jsem rezignovala, že to bude až potom, až si je nechám vybělit :D A ouftity pro změnu budou, ale až zhubnu přes stehna, jsem v tomhle šílený perfekcionista :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prd, nikdy jsem si u tebe nevšimla, že bys měla žluté zuby! Já taky nemám žádný perličky, ale zdá se mi, že s tou červenou rtěnkou to docela zanikne právě :D
      Určitě nafoť a video natoč! Jsi moc sebekritická a nás zajímá hlavně, jaký máš ráda knížky, věř, že na zuby nikdo koukat nebude a začni fotit hned! Na nějaký stehna se vyprdni, taky nejsem žádná modelka, ale čekat až zhubnu? To bych se nedočkala :D

      Vymazat
    2. No jooo, to je jasný, že sis toho nevšimla, když vysmátý fotky na blog nedávám a nebo je retušuju :D

      Vymazat
  3. Mi se na blondýnkách vínová moc líbí :) je to super kontrast ! sama ji taky někdy nosím , ale lépe se cítím v patelových barvách :) mám ale jedny vínové slimky, které nosím poměrně často , protože se dobře kombinují :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vínová jde blondýnkám nejlépe :) Ta sukně je opravdu parádní. Škoda jen, že nemáš fotku v té bundičce zepředu, docela by mě zajímalo jak to vypadá? Ale věřím, že určitě dobře :)

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se takový fotky dočkáš, nosím jí hodně často, takže outfitů s ní tu bude ještě dost :)

      Vymazat
  5. Naprosto boží outfit! Vínovou přímo miluji (ale to už sis možná všimla:-P). A také si rozhodně myslím, že blondýnkám výrazné rty sluší a více jim to zvýrazní rysy v obličeji :-) Dříve jsem se té tmavší a výrazné také bála, ale teď jí nosím ráda a cítím se v ní skvěle!
    Jinak moje oblíbené barvy podzimu je: vínová, hořčičná, tmavě zelená! Tyto u mě prostě vedou! ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si tedy všimla, to máš pravdu :D Tmavě zelenou mám taky ráda, musím letos něco v týhle barvě nakoupit, mám asi jen jedny šaty a kostkatou zeleno červenou šálu. Hořčičná je taky parádní, máš super vkus! :)

      Vymazat
  6. Ta sukně je vážně pěkná a mám stejný lip butter, zbožňuju ho! :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) sukně vypadá vážně skvěle :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně je úžasná! A moc ti to na fotkách sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta sukně je super! Je to moje nejoblíbenější barva hned po černé takže palec hore :-)
    http://bvilain.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že tento outfit už nevyužiješ.. Ta sukně je moc hezká, dokáži si jí představit i v nějakém podzimním či zimním outfitu :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  11. Burgundy prostě frčí :) Moc hezké a ty boty... Ach :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný outfit, ta sukně je pecka :) Jinak, moc pěkný blog :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Krásny outfit! A ta suknička :)))

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkný outfit :) kombinaci burgundy a černé mám moc ráda :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ta sukně má krásnou barvu a tenhle outfit ti moc sluší :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!