Burgundy obsession

18:22 Daniela P 30 Comments

2 Zase ta samá barva, přiznávám, už je to trapný a příště už se od ní snad budu držet dál. Tenhle outfit jsme fotili včera, kdy se mi zdálo, že to bez silonek a bez svetru ještě v pohodě vydržím, ale jakmile mě přítel  nechal čekat 10 minut před poštou, než si milostivě objede půl města kvůli fólii na tablet, došlo mi, že počasí už si zkrátka žádá teplejší odění.
A protože jsem klepala kosu, focení proběhlo ve stylu cvakcvak a rychle zpátky do auta. Většina fotek bylo mírně mázlých, ale ta poslední, ta se mi děsně líbí!

P.S. Kdo jste se objevil mezi nominovanými blogy v Blogerce roku, tak vám moc gratuluju a držím vám palce! :) 
Pro koho hlasujete? Já budu hlasovat asi jen pro Petrulovelyhair, je prostě skvělá, děsně správná ženská a za tu dobu, co jí sleduju mě ještě nikdy neomrzela.

Mějte se fajn a držím palce v soutěži!
Daniela

1 5 6

30 komentářů:

  1. Krásne fotky ako aj outfit :) najme ta bluzka sa mi velmi paci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit ^-^ jinak ještě vůbec netuším komu dám svůj hlas :/ určitě se zase rozhodnu poslední večer před uzavírkou :D (jako vždy) Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nehlasovala, ale taky je mi jasný, že to padne na poslední možný termín :D

      Vymazat
  3. burgundy se neomrzi.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvůj styl :O :). Jsi tak krásná a máš vždy svůj outfit tak krásně sladěný! A burgundy je stejně nejlepší, tak co jako :D. Přesně, taky hlasuju pro Peťku, mám její blog moc ráda, její videa i články vždy zvednou náladu :). Můj blog je v objevech, což jsem valila čočky a nechápu jak, každopádně pachateli děkuju už za nominaci :), i to mi příjde hodně milé :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elí, děkuju ti, jsi skvělá :) Přesně tak, Peti videa jsou supr, ten halloweenský tutoriál co teď točila, se jí děsně povedl :)
      Gratuluju ti, tvůj blog tam určitě patří! ;)

      Vymazat
  5. Bože, já ti furt neodpovědla, jsem to ale fakt osel... Hlavně, že an to pořád myslím....:// Vůbec tě obdivuju, že jsi to focení vydržela, já už tento týden chodím v zimní bundě a se šálou, tak tě obdivuju :) a náhodou ti tahle barva moc sluší :)) A Péťa byla první pro koho jsem hned hlasovala! Ona a Míra si to moc zaslouží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na ní pomalu chystám, začíná bejt fakt děsná kosa a když jdu ráno v sedm na bus, tak teda nic příjemnýho :D

      Vymazat
  6. Krásný outfit :) moc se mi líbí, jak máš rtěnku sladěnou se sukní :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit.. :-) Ta sukně je bombastická.. vínovou také sháním, ale v áčkovém střihu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I po té koukám, letos ty áčkové celkem frčí :)

      Vymazat
  8. Krásný outfit, jen dodatek..co ty balerínky s nadkolenkami? prosím ne! Kotníčkové boty by byly rozhodně lepší! :))

    Style Solution - fashion blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem to, ale nějak se mi to vůbec nelíbilo. Asi mám špatný typ kotníčkových bot :D

      Vymazat
  9. Ta posledni fotka je super :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
  10. Ta poslední fotka je božská :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, děkuju, tvůj komentář mě vážně děsně potěšil! :)

      Vymazat
  11. Ta poslední je krásná, ale mým favoritem je ta předposlední♥ Moc hezký outfit a s tou Péťou naprosto souhlasím:) Je skvělá!

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Jeee blázínku vůbec mi neděkuj :)) <3

    OdpovědětVymazat
  13. Ta poslední fotka je fakt skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný outfit! Také jsem teď posedlá vínovou :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  15. Love your skirt, such a great colour for autumn! And you look gorgeous :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpovědětVymazat
  16. Poslední fotka je jednoduše krásnááá! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí, že dokážeš přesně odhadnout, ketrá barva Ti sluší a jaký střih sedí ! To umí málokdo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle komentář mě vážně moc potěšil! Děkuju ti :)

      Vymazat
  18. Na burgirdy strašne ujíždím... :-) ... Taka farba akurát na jeseň.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  19. Tá sukňa Ti krásne ladí s lístím! Posledné foto je pre mňa naj! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  20. Veľmi ti to sekne. :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!