My favourite bloggers II

22:13 Daniela P 13 Comments

Ke včerejšímu dni bloguju už celých 6 měsíců! Za tu dobu jsem objevila (nebo si mě objevilo) pár skvělých slečen, na jejichž blogy chodím děsně ráda. Jsou to většinou blogy, které nemají stovky čtenářů, ale pozornost si rozhodně zaslouží!
Pokud mi někdo komentuje nové články, udělá mi to hroznou radost. Ráda vidím, že někdo opravdu čte, co tu píšu a neprojede jen fotky a nenapíše 'Krásný outfit! <3'. Častokrát se pak stane, že koukám na jiné blogy, a v komentářích najdu úplně ten samý komentář. A to si pak říkáte WTF?! Docela vás i přejde chuť dané blogerce návštěvu blogu oplatit a třeba jí něco pochválit. Setkali jste se s tím už?
Budu ráda pokud mi dáte vědět, jestli jste i vy za čas svého blogování našli nějaké supr blogy, které byste jinak asi nenašli :)


http://maladominika.blogspot.cz/

Domča je největší zlatíčko. Našla si ona mě a jsem za to děsně ráda. Pokaždé když publikuju článek, těším se, až mezi komentáři bude právě ten její. Vždycky mě děsně potěší a i když se vlastně vůbec neznáme, mám pocit, že si děsně rozumíme. Vážně doufám, že jednou budeme mít možnost se setkat!

http://dreamforelizabeth.blogspot.cz/

Elí má pěkný blog, samé nádherné fotky a sama je děsně hezká, z čehož plyne, že na její blog se vážně hezky kouká! Za sebe doporučuju i její instagram ;)


http://myhumblejournal.blogspot.cz/

Naty by si určitě zasloužila více čtenářů, protože má supr styl, pěkné fotky a všechny její články stojí za zkouknutíí. U Natálky mám nejradši outfity, ta holka to umí vždycky všechno skvěle zkombinovat!


http://www.stylishcoffee.cz/

Verči blog mě zaujal na první pohled. Jednak kvůli tomu, že má stejný design jako já, ale hlavně je tam zase kopa skvělých fotek a určitě si přečtěte alespoň jeden její článek. Píše totiž úžasně! A pokud máte rádi kávu a chcete vědět, kam vyrazit na kafčo třeba v Dublinu nebo v Berlíně, jděte na Veroniky blog!


http://wildlife-reserve.blogspot.cz/

Na poprvé mně Kristýnky blog nějak neokouzlil, měla tam nějaký Island či co, ale na podruhé jsem se do jejího blogu zamilovala! Pořád tam měla Island, ale už to nebyl nějaký Island. Děsně se mi její články zalíbily, přečetla jsem všechny, které postovala z Islandu a řeknu vám, já se tam musím jednou podívat! Teď je ve škole v Dánsku, takže na jejím blogu se rozhodně nudit nebudete. Navíc jsem teď zjistila, že je z jižních Čech! :)

13 komentářů:

  1. Jééé, gratuluji k "výročí" :))), moc ti to přeju, jen tak dál :) Jinak tyhle komentáře mě taky vytáčí.. Občas mi někdo i pod článek napíše - mám nový článek na blogu a odkaz.. :D :D :D :D no lol... :D co na to říct :D

    Jinak včera večer jsem měla šíleně děsnou náladu a byla jsem fakt smutná a naštvaná a ležela jsem v posteli a najedla na blogger a najednou tam na mě vykoukla moje fotka... Naráz jsem vyskočila z postele se slovy whaaaaat???!!!!!!! Jsi sluníčko děkuji moooc <3, hned mi bylo líp :) A mrzí mě, že jsem teď nemohla být moc aktivní a komentovat ti články, ale už se polepším :))

    Jinak z holek znám jenom sebe a Kristýnu ostatní ne, takže budu muset ihned zkouknout, když jsou tak skvělé :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že jsem tě potěšila. Určitě na ně koukni, většinou jsou to blogy, který mě nadchly hned při první návštěvě :) Na dorbý blogy se nenarazí každej den :)

      Vymazat
  2. Danielko :O :-*, tohle mi udělalo takovou radost, že to ani nelze popsat! Ty jsi takové zlatíčko a tohle je prostě krásné číst. Moc ti za taková slova děkuji. Věřím, že nejen já, ale i všechny ostatní slečny, tě mají také tak rády! Jsi nádherná osoba a to nejen vzhledově, ale i uvnitř :). Od prvního komentáře si mě tak potěšila, že to bylo jen takové spontánní "juuuuu" :D :)). Gratuluji k půlročnímu výročí :-* a přeju ti, ať tě to stále baví, protože bez tvého blogu by to byla nuda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a děkuju :) Stejně tak bez tvého, Eli! Chyběla by mi dávka roztomilých fotek :D :)

      Vymazat
  3. Ja poznám len Dominiku, je naozaj veľmi milé dievča, Z nej dobro len tak srší. :-) Ostatné blogerky vôbec nepoznám, takže ich blogy idem zmapovať. Ďakujem za tipy. No a áno, niekedy je smutné ako poniektorí blogeri komentujú.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, mám to stejně, taky občas sleduji, ja některé slečny na všech blozích dělají jen ctrlC ctrlV něco ve stylu - krásný outfit, navštiv můj blog :)
    Děkuji za komentář u mě na blogu, jdu se tady porozhlédnout a snad se přidám k těm s kterými si budeme navzájem komentovat příspěvky :)
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se k tobě na blog občas zajdu kouknout :)

      Vymazat
  5. Domču sleduji také. Je to úžasná a milá holčina :) Jinak super tipy, hlavně se musím kouknout na Kristý, když je z jižních Čech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domča je asi všeobecně známá, jak tak koukám :) Ty jsi taky z jižních čech? :)

      Vymazat
  6. niektoré som nepoznala, takže vďaka za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. to s timi komentáři moc dobře znám, pamatuji si, když jsem jednou na blogu (na starém) dělala ségry proměnu - bylo to v nadpisu, v textu atd... a pak ségry fotky no a samozřejmě mi asi tři slečny napsaly, že MI to opravdu sluší, ale nějak si nevšimli, že to já opravdu nejsem :D :)

    Znám jen první dva blogy, měla bych se stydět, ale hned se jdu podívat na všechny :)

    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  8. Verču ze Stylish Coffee sleduji na instagramu. Jinak se musím přiznat, že žádný z uvedených blogů neznám, tak děkuji za rozšíření obzorů :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé ♥ Teď jsem měla menší blog-pauzu, tak jsem byla trochu mimo dění. Moc jsi mě potěšila, děkuji! :-)

    MY HUMBLE JOURNAL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!