My favourite nail polishes for fall

17:48 Daniela P 13 Comments


Farmasi 139
Tahle zelená sice není barva, kterou bych nosila nějak často, ale dvakrát do roka jí vytáhnu, protože se na ní prostě hrozně hezky kouká. Akorát úplně nevím, jak je s touhle značkou k sehnání, já si tenhle láček kupovala v Bulharsku.


Miss Sporty 042
Sice mám doma tenhle lak už skoro rok, ale vyzkoušela jsem ho až teď. Velká chyba! Je to nádherná barva, která v první vrstvě vypadá fialově a ve druhý vrstvě už je to ta krásná fialovočerná, kterou vidíte v lahvičce. Na fotkách se týhle barvě ale nechce moc vyniknout.


Miss Sporty Metal flip 050
Tenhle lak je naprostá pecka! Chvíli se tváří zeleně, najednou růžově, sem tam hází odstíny žluté a bronzové. Navíc laky od Miss Sporty jsou prostě supr, mají skvělé široké štětečky a konzistenci taky není co vytknout. V drogerkách ho asi už nenajdete, ale mám takový pocit, že China Glaze má tento odstín v nové kolekci.


Yves Rocher Brun Peau
Jediný lak od Yves Rocher, který mám a po jeho častějším používání dost uvažuji, že si ještě pro nějaký dojdu, protože se s ním lakuje skvěle. Kryje docela dobře už v první vrstvě, konzistence tak akorát a barva je to krásná, no ne?


Essence 45 yummiiii!
Tuhle čokoládovou barvičku už jste tu jednou viděli. Tahle řada je vážně povedená, docela dobře kryje už v první vrstě a má fajn konzistenci i štěteček. 


Essence 117 i'm so very
Oranžová není zrovna majo oblíbená barva, ale tahle se mi děsně líbí. Co na ní říkáte? Akorát je ze staré řady colour&go, takže nevím, jestli se dá ještě sehnat.

A teď je řada na vás, jaký je váš oblíbený podzimní lak? Včera jsem si koupila krásnej láček od Miss Sporty z nové matné kolekce a je taky supr, takže můžu doporučit :)

Mějte se fajn
Daniela

13 komentářů:

  1. Ten hnědý vypadá naprosto božsky, hrozně jsem si tu barvu oblíbila. A mám moc ráda ty laky, jako jsou ty dva poslední, od essence :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nové od essence jsou supr. I když ten poslední je za staré kolekce, i tak mi vyhovuje :)

      Vymazat
  2. Ten druhý má úžasnou barvu :) asi bych měla nějaké laky dokoupit :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Na podzim vytahuji pískové třpytivé, nejnovějši mám tmavě tyrkysový od Avonu. Z Tvých mě zaujal ten zelený (ale asi by to taky bylo tak na 2x do roka) a ten čokoládový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pískové u mě vedou až na zimu, když jsou plesy a tak :) Ale to odlakování :/ To je peklo :D

      Vymazat
  4. Taky si myslím, že laky od Miss sporty jsou super:) a ta cena je ještě lepší!:D Z té matné kolekce mě velmi zaujal ten šedofialový:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbil, ale když jsem v drogerce viděla, že je spíš jen prostě šedý, tak jsem ho tam nechala :)

      Vymazat
  5. Prekrásne farby lakov ♥

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty vypadají skvěle ten metalový mám taky!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné farby :3 Hlavne ten metalový odtieň, škoda že sa už nedá kúpiť :/
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!