Rainboots

7:50 Daniela P 16 Comments

5
V minulém článku jsem slibovala, že už žádná burgundy ani jí nic podobné nebude, ale zase jsem se trochu sekla. Tahle barva u mě prostě vede na plný čáře. Dneska jsem na tréninku dostala jako první látku na sukni a hádejte jakou má barvu. Jo, hádáte správně.
Když jsme šli ve čtvrtek do školy, tak strašně lilo, to si vždycky říkám, že v takovým počasí příště zůstanu doma a na nějakou školu se vyprdnu. Jediný hezký na tom bylo, že mi neteklo do bot (jako kámošce, haha). Když skončila první přednáška, tak pršet sice přestalo, ale za to začlo mrholit a od tý doby mrholí snad pořád. Takovýhle podzimní počasí mi teda pěkně leze krkem. Kde je ten krásnej podzim, kde se sluneční paprsky prodírají barevnými listy a spadané listí vám křupe pod nohama?

Mějte se krásně
Daniela

2 1 4 3

16 komentářů:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se, že u tebe burgundy vede:) Hezky v ní totiž vynikáš!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle look se mi moc libi :) Pripomina mi takovou festivalovou modu, co nosi treba Kate Moss.


    xxx

    Cury in the City
    Instagram
    Fashion Paris & Prague

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne, je to super! :) Milujem vínovú farbu a k jeseni je ako stvorená! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hunterky jsou super! :) mám je ve vínové jen lesklé a nosím je teď pořád :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, na tohle počasí fakt není lepších bot :) Akorát mi občas dělá problém je kombinovat :/

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší a gumáčky v tomto počasí určitě využiješ!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beuaty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful eyes and good loook!

    http://modernastrega.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak huntersky jsou top! :) Ideal do tohoto počasí!

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně pěkný outfit, moc ti sluší to "nedbalé" sepnutí vlasů dozadu :) Za mě jedna!

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je seplé jen skřipcem a dávala jsem si pozor, aby nebyl moc vidět :D Zdá se mi, že teď už se snad ani nenosí :D

      Vymazat
  10. Ty Hunter holinky jsou dokonalé! :) Do tohohle počasí ideál. A ta barva!

    OdpovědětVymazat
  11. ach ty holinky, pořád na ně koukám u ostatních, ale nemám gumáky ráda do města takže nevím a ještě k tomu ta cena ... no uvidíme časem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levné zrovna nejsou, to je pravda. Taky jsem se dlouho rozmýšlela, ale koupě rozhodně nelituju. Pokud ale nemáš ráda holinky na normální nošení, tak se poohlédni spíš po nějaké levnější variantě :)

      Vymazat
  12. Moc pěkný outfit, na podzim ideální :) Musím říct, že máš krásné vlásky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!