Ready to autumn

19:28 Daniela P 11 Comments


Tohle jsou bundy, které na podzim nosím nejčastěji. Dokud to jde, nosím černou koženkovou bundu, kterou z blogu moc dobře znáte.
Když už v ní začínám mrznout, vytáhnu parku. Připadám si v zimních bundách jako prasátko Dadyna, takže jí nosím opravdu jen v nouzi.
Letos do mého šatníku přibude i černý kabát, který jsem objevila na votoči.

Černý svetr jsem loni nosila celý podzim a celou zimu. Když nevíte ráno v šest hodin co na sebe a přemýšlet se vám opravdu nechce, prostě natáhnete rifle a svetr. Můj černý už toho má hodně za sebou, takže se budu muset podívat po novém.
I černý kardigan jsem nosila hodně často, tenhle sice moc teple nevypadá, ale do posledních slunečných dní by se dal ještě unosit.
Šatník bych letos chtěla oživit o svetr v šedé nebo burgundy barvě, která jak víte, je má oblíbená. Obyčejnou bílou mikinu už marně vyhlížím delší dobu a ta s baletkama? Tu bych brala, jako vysloužilá tanečnice, všema deseti.

Mým největším přáním je jednou vlastnit dolly sukýnku. Možná jsem na to stará, ale jsem do ní totálně zamilovaná a nebýt té ceny, už jí mám dávno doma. Je zkrátka boží a navíc mi připomíná moje baletkovský léta.
Koženková skater sukně by se v mém šatníku taky neztratila. Loni jsem uvažovala nad podobnou v New Yorkeru, ale než jsem se rozhoupala, už měli jen XS.
Tahle áčková sukně se mi nejdřív moc nelíbila, ale čím víc se na blozích objevovala, tím víc se mi začala líbit. Černá je hezká, ale ta velbloudí ještě hezčí!
Asymetrická sukně se zipem se podle mě taky neztratí. K ní černé silonky a kotníkové botky, co myslíte?
Černé šaty s tříčtvrtečním rukávem jsou na mém wishlistu už taky delší dobu. Tyhle konkrétně můžete koupit na zootu. Mají je ale za 700,-, což ale rozhodně není cena, kterou bych za takový obyčejný kousek dala.


Mamka by řekla, že žádné boty nepotřebuji, já si ale myslím, že takové overknee kozačky můj šatník dost postrádá!
Tyhle černé boty s cvoky už v mém botníku jsou a to dokonce podruhé! Loni se mi rozbily, takže mi vrátili peníze a letos jsem zkrátka nějak nemohla najít hezčí. A tak jsem si je koupila znova. Zní to divně, co? Stalo se vám někdy něco podobného?
Kotníčkové boty na přijatelném podpatku se nehledají zrovna snadno. Mě se moc líbí tyhle s přezkou, ale jako chudá studentka si na takové, od Tommyho Hilfigra, ještě chvíli počkám.

Co ještě musím zmínit je určitě klobouk. Dlouho jsem sháněla ten pravý, takže pokud stále nemůžete najít nějaký, který vám sluší, vytrvejte! Dotáhnete s ním každý outfit k dokonalosti. Výrazná rtěnka je pro podzim také docela must have, alespoň já je tedy na podzim nosím mnohem více než kdy jindy.

Určitě mi napište, co je vaše podzimní must have nebo co natáhnete ve spěchu, když nestíháte autobus do školy :)
Mějte krásný víkend!
Daniela



11 komentářů:

  1. Krásné kousky :) moc se mi líbí, jak jsi to sepsala :) můj must have do školy jsou rozhodně nějaké svetry, protože u nás ve škole je vždycky hrozná zima :D

    OdpovědětVymazat
  2. úplně jsi vystihla můj styl, super kousky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Dolly sukňu určite tú by som brala aj ja, a nie nie si na ňu stará ale za to ja áno :-D Inak super kúsky v šatníku :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží :) Akorát mi přijde líto za ní dát 2000,-, když to není kousek, který by se dal nosit nějak zvlášť často :)

      Vymazat
  4. Do haje,ted jsem si vzpomnela,ze jsi mi ve ctvrtek poslala jeste mail a ja ti zapomnela odpovedet, jsem to ale idiot :(... Jeste ti napisu :) A klobouuk, diky za pripomenuti, nebot ten ted chci take. Koupila jsem si takovou tu chlupatou vesticku a verim, ze by se k tomu bajecne hodil, tak musim jeste nejaky pravy najit :) A kabatek jsem si take chtela koupit, jenze jak uz se zase blizi chladnejsi pocasi, tak jsem si rikala, ze uz si rovnou poridim nejaky na zimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pořád jsi neodepsala! :D Ta vestička je boží, taky jsem jí loni chtěla, a s kloboukem může vypadat vážně dobře ;)

      Vymazat
    2. A dneska uz ti odepisu, jdu na to! :D

      Vymazat
    3. To jsem zvědavá, až se vykoupu, tak si to jdu zkontrolovat! :P :D

      Vymazat
  5. Ten 2. kabát z prvního obrázku sháním, je dokonalý! :)

    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  6. Ta koženkováá skater sukně je opravdu parádní. Také po nějaké podobné koukám. Mám ale pocit, že něco podobného měla kdysi mamča, budu jí muset prohrabat skříň :D

    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat
  7. Prej zimní bundy jen v nouzi :D Líbí se mi tvá upřímnost ale věř, že to chce najít kousek tkerý ti bude sednout. Já takhle našla "lásku" v mangu a už asi nebudu chtít jiný !! Jinak souhlasím že občas jsou ty věci předražený.. Všechno to tu "hodnotu" nabírá až na ramínku v obchodě, jinak je všechno jen kus látky :D Měj se pěkně !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!