Shorts?!

18:35 Daniela P 12 Comments

1Tentokrát mám pro vás fotky, se kterýma jsem mega spokojená. Na to, že je 3.října a žádnej sluníčkovej den dneska nebyl, bylo teplo a v těhle kraťáskách se to dalo v klidu vydržet. 
Už počtvrté jsem se pokoušela pro vás natočit nákupový haul, kde, pokud to nějak slušně sestříhám a bude to v dostatečné míře koukatelný, budete moci vidět právě tyhle sukňokraťasy nebo nákup z Primarku. 
Dneska jen takhle krátce, já se jdu teď vykoupat a zkulturnit, jdeme s Jaruškou na ples :)

Dejte mi vědět, jestli už u vás taky začla plesová sezóna a jestli vůbec na plesy chodíte!

P.S.: Někde jsem četla o takové "challenge". Jde o to, že si každý den napíšete, co vás potěšilo nebo co vám zlepšilo den či náladu. Jdete do toho se mnou? :)

Přeju hezký zbytek víkendu
Daniela

2 3 7 4 6 8

12 komentářů:

  1. Na nákup z Primarku jsem zvědavá! :)
    Jinak kraťásky jsou krásné a fotky ještě hezčí :)
    Challenge je dobrá pro všímavost k hezkým a milým věcem. Určitě si ráda pročtu články na tuto challenge :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tie shortky som si v H&M skúšala a na mne teda vôbec nevyzerali takto dobre ako na tebe. Ani by som nepovedala, že sú to tie isté :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se v obchodě děsně líbily, ale teď už si jimi nejsem tak jistá :D Každopádně je to dost zajímavý kousek :) Děkuju za komentář, zase jsem narazila na děsně fajn blog :)

      Vymazat
  3. Tobě to taaaak sluší :-** :). Kraťásky jsou peckovní, ale celé to máš tak krásně sladěné i ty nehty :). Na haul z Primarku se mooc těším, jsem zvědavá, jaké poklady si tam objevila. U nás plesová sezóna zatím nezačala, ale moc se těším až bude, s přítelem plesáme rádi O:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář, Elí :) No moc tam toho právě neměli, docela mě to zklamalo :/

      Vymazat
  4. This is such a gorgeous look, absolutely beautiful!!! Love the outfit! :)

    Have an awesome day!
    XOXO


    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. No sláva! :D Přestože já pořád tvrdím, že všechny tvé fotky jsou super, tak konečně jsi také spokojená :))) A doufám, že ten haul bude, moc ráda bych se na něj podívala :)) A ta challenge zní skvěla, možná bych do ní šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak úplně challenge, vlastně to je jen o tom si uvědomit, že i maličkosti jsou důležité a máme díky nim hezčí den :)

      Vymazat
  6. Slusi ti to :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se strašně moc líbí ta kabelka! Bude se hodit absolutně ke všemu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že hodí! Akorát se mi do ní krom peněženky a mobilu nic nevejde :D

      Vymazat
  8. Moc pěkný oufit (miluju tu kabelku!) :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!