Again?!

18:48 Daniela P 27 Comments

Ahoj všichni, jsem tu s dalším outfitem a jo, zase ta samá barva. Původně jsem měla v plánu dát jiný outfit, ale fotky se moc nepovedly, takže ten uvidíte příště.
Botky, které mám na sobě, už mám doma skoro rok a teďka jsem je měla poprvé! Při tom jsou děsně pohodlný a parádně se v nich chodí. Když jsem k nim ale vybírala outfit, najednou se mi k nim nic nelíbilo, všechno vypadalo divně, no však to znáte. Nakonec jsem zvolila koženkové kalhoty a nový kabátek, který jsem ulovila na vinted. Chtěla jsem přidat ještě nějaký výraznější náhrdelník, ale samozřejmě jsem na něj úplně zapomněla!
Napište mi, jak se vám outfit líbí a jak se máte :)

P.S. Napadalo mě, že bych mohla nafotit nějaké moje oblíbené podzimní líčení, ale nejsem žádný profík, spíš takový amatér, tak nevím, jestli to mám zkusit. Co myslíte?
Jak tak koukám na fotky, už bych si k té obočnici měla vážně dojít!

Mějte se fajnově
Daniela





27 komentářů:

  1. Jen to liceni udele,uz se na nej tesim.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kabát má super pyžamový střih :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kabátek je úžasnej a celý outfit vypadá skvěle! Líčení nafoť, ráda se podívám :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botky jsou perfektní a tobě to moc sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí střih kabátku a botky hezky outfit oživily:) Jinak podzimní líčení velmi ráda uvítám:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. hollychicc :D skvelý názov blogu, veľmi sa mi páči aj dizajn blogu :) aaa krásne fotky

    ladyminimalism.com

    OdpovědětVymazat
  7. Neeee, proč ty botky máš už rok :D! Jinak bych je potřebovala a už si pro ně běžela :(. Jsou boží, boží, božííííí a tobě to zase sluší. Jsem takový klasik a líbí se mi sladěné botičky a kabelka, byť už to není dneska takové pravidlo, tak je to podle mého gusta O:). A líčení nafoť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou děsně supr, ale když mám chuť si je vzít, tak nevím, co k nim :D Najednou se mi k nim nic nehodí :D

      Vymazat
  8. velmi pekne fotky, ten kabat je super :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Kabatík sa páčii aj mne a hádam sa ti botky podarí nosiť častejšie su super :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  10. Kabátek je božíííí!!! A ty botky odněkud znám, akorát nemůžu přijít na to, odkud.. :/ Nemáš je od Bati? :) A joo, líčení udělej! A samozřejmě jsem zapomněla dodat, že ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mi je přítel kupoval v Renu v nějaké dost velké slevě :)

      Vymazat
    2. Ty máš ale hodnýho přítele .))

      Vymazat
  11. krásný outfit! moc se mi líbí ten kabátek s koženkovými kalhotami :)) a ty boty k tomu vypadají super!

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
  12. Ach ty botičky, jsou nádherné! Jsme ale s přítelem stejně vysocí tak nemůžu podpatky nosit :) jemu by to nevadilo ale mě jo :D Sluší ti to :)

    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti vůbec nezávidím :D Já nosím lodičky hrozně ráda, zvlášť na plesy, a jít na ples v balerínách, tak to vůbec :D

      Vymazat
  13. Prekrásny kabátik :))

    XOXO
    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Outfit je super, a mám sa tiež super:) :D
    http://hollychicc.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ten kabát má zaujímavý strih a veľmi ti pristane:)

    OdpovědětVymazat
  16. Perfektné topánky, veľmi ti to pristane :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!