All Black

20:22 Daniela P 11 Comments

1Tohle je outfit, jak já říkám spíš na tahačku, když nevím, co na sebe (nebo když jdu na procházku se psem jako právě tentokrát). Z šály jsem byla nadšením celá na křivo, jak je hebounká a univerzální a za super cenu, ale opadlo to hned po prvním nošení. Stála mě v Primarku krásných asi 7 euro, ale na všem, opravdu na všem nechává chlupy!
Takovéhle černočerné outfity většinou doplňuji výraznou rtěnkou. Tohle byla do dneška moje jediná fakt fialová (která se na fotkách tváří spíš růžově), ale dnes k ní přibyla všem jistě dobře známá  (díky Shopaholic Nicol) rtěnka od Catrice v odstínu Plum&Base, kterou jsem měla vyhlídlou už hooodně dlouho, ale byla pořád vyprodaná a teď jsem na ni narazila v Kauflandu! (jo, v Kauflandu mají regál s Catrice a s Essence!)
Na fotkách můžete vidět i můj aktuálně nejnejnejnejoblíbenější obal na ajfího, do kterýho jsem šíleně zamilovaná a už ho asi nikdy nesundám.
Dejte mi vědět, čím ozvláštňujete vy černočerný outfity a jestli taky vlastníte tuhle internetem opěvovanou rtěnku.

P.S. Už mám téma své bakalářské práce! Ou jéé, co víc si přát, než psát o něčem, k čemu jste do teď neměli žádný vztah a téma práce vybíráte hlavně podle sympatií a podle toho, jak moc rozumíte názvu. Název si do teď nepamatuju, ale zní to vážně zajímavě. Hlavně pro rybáře.

Daniela

PicMonkey Collage 2 11 7 10 6

11 komentářů:

  1. Já si vždy říkám “Once you go black, you never go back”, hihi. Aspoň jednu část outfitu mám vždy černou a na rozjasnění používám rtěnku od MAC, kterou jsem si kupovala teprve před měsícem a nemůžu si ji vynachválit. Je to odstín Matte Mehr :)
    A ty boty vypadají suprově!
    - Evii <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku od Mac bych si taky moc přála, tak možná někdy.. Třeba jako odměnu za zkouškový :)

      Vymazat
  2. To je škoda, že pouští chlupy - je vážně nádherný :-) A ta rtěnka ti moc sluší!:-)


    fitnesslamka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, no tobě to teda zase sluší, ty jsi ale kóča :) A ta rtěnka je fakt boží, po té se budu muset poohlédnout, ale asi teda taky do kauflandu, abych ji ulovila :D a ten kryt je fakt boží, takový se mi taky líbil :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ebay je za pár korun :) Nejlepší na něm je, že je gumový a kolem celého telefonu ;)

      Vymazat
  4. All black je stejne nej :) Ja v all black rada kombinuju ruzny materialy, hlavne treba kuzi, myslim, ze to look vzdycky ozvlastni :)

    xxx

    Cury in the City
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Moja bakalárska práca bola v téme, ktorá zostala, keďže ostatní boli šikovnejší ako ja a vybrali si tie najzaujímavejšie. Takže písala som o tom, k čomu som si ani doteraz nenašla vzťah. :-) Ale poďme k Tvojmu ootd, čierna je v mojom šatníku minimálne (to vieš), ale aj tak viem pochváliť. :-) Vyzeráš fantasticky a ľúbi sa mi ako si to oživila čiernobielym šálom. No a k tomu tá Tvoja rtěnka a dokonalosť je na svete. :-) Chválim!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já si práci zabrala mezi prvními :D Nevadí, třeba mě to chytne :) Děkuji za milou pochvalu :)

      Vymazat
  6. Šál je pekný a ten problém s púšťaním chĺpkov poznám, ja som si minulú zimu kúpila tak šálu zo zary a dá sa nosiť len na koženke, pretože z kabátu to dávam dole aj týždeň :-( Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem si vždycky myslela že blondýnkám moc nesluší být celá černá, ale koukám že se pletu :) vypadáš nádherně !:) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!