Checked Skirt

17:48 Daniela P 13 Comments

3 Po týdnu jsem tu konečně s dalším článkem. Zatím se mi pořád nějak nedaří vyzrát nad tím brzkým stmíváním. Je tak hezký počasí a dokonce i teplo, ale nějak nám to s přítelem nevychází, buď přijedu ze školy a už se stmívá nebo naopak přijedu brzo, ale on musí po obědě na odpolední směnu. Jak jste na tom s focením vy? Stíháte to? 

Na sobě mám sukni z F&F a řeknu vám, na mý poměry byla teda pěkně drahá. Děsně se mi ale líbila a přítel mě v tom ještě podpořil, tak jsem si jí koupila, a když jsem se pak nad tím zamýšlela, tak jsem si říkala, proč jsem si tak drahou sukni kupovala?! Ale je boží! Nosím jí teď hodně často a myslím, že mi docela i sluší, což se sukním na mých bocích moc často nestává. Co vy? Nosíte sukně? Já využívám každý lepší počasí k tomu, abych si jí mohla vzít. Na ženách se mi sukně děsně líbí a je to zatím jedna z mála věcí, který máme narozdíl od chlapů navíc, takže holky, noste sukně!
Trenchcoat mám z Camaieu a ani ten nebyl zrovna levnou položkou, ale nosím ho ještě víc než tu sukni! A teď mi řekněte, jak se čte Camaieu? Já říkám /kamej/, co říkáte vy?
Co se týče bot, ty už mám nějakej ten pátek a jeden čas jsem je nosila pořád. A trochu se to na nich podepsalo.

Mějte se krásně a užívejte sluníčka
Daniela
2 5 7 6 11

13 komentářů:

  1. Máš to veľmi pekne zladené. Tá sukňa dokonale ladí s kabátom. Keby som mala takéto vydarené kúsky, nosila by som ich tiež často! Fakt Ti to svedčí! :-) A obchodu hovorím rovnako ako Ty.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná barvička kabátku! :-) Opravdu ti to moc sluší!
    Zveme tě k nám na naší první GIVEAWAY, přijď se podívat. Budeme moc rády.

    http://tp-bloggers.blogspot.cz/2015/11/golden-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je moc hezky sladěná a je moc hezký.)
    brunnetegirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo zrovna včera jsem stála v obchodě a měla v ruce hrozně moc krásnou sukni a říkala jsem si, kdy jsem naposledy měla na sobě sukni.. Už si ani nemůžu vzpomenout.. :D Spíše nosím šaty :) Ale už si musím taky nějakou sukni pořídit, jenže potíž je v tom, že dokud pořád jezdím na kole, tak v sukni se moc jezdit nedá :D A ten tvůj trenchcoat je božííí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což sukně a kolo nejsou zrovna kámoši :D Ale tu krásnou sukni jsi měla koupit a nosit co to jde! :)

      Vymazat
  5. Je dobře, že jsi do toho trenchcoatu zainvestovala:) Hezky ti sedí:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Čtu to stejně jako ty :-) Jinak s focením je to u nás taky ted horší, jak je brzy tma... Pěkný outfit :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Na článek jsem se podívala ze zajímavosti, jinak si outfity nečtu :D Ale nevím proč, tento mě nějak zaujal :) Možná tím, že se jedná o sukni, kterou já na podzim moc nenosím. A vlastně ani nevím proč, je tolik možností :) Takže možná dám na tebe a nějakou tu teplejší sukýnku vytáhnu na procházku O:)
    www.baauu.blogspot.cz
    Baauu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi zrovna mému outfitu dala šanci :) Určitě na mě dej a udělej pro jednou změnu :)

      Vymazat
  8. Sukně je super :) Taky jsem milovnice šatů a tak akorát v Dánsku na kole to není zrovna snadné vypadat " ladně " a jet na kole :D Jinak nevím jestli to je správně ale s kámoškou to čteme " kamají" teď když na to koukám tak nevím jestli to je úplně správně, ale tak co :)) Měj se pěkně !
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další cyklistka :D Tobě šaty ohromně sluší! :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář!