Christmas nails I.

14:19 Daniela P 18 Comments

Už dlouhou dobu mám vymyšlené, že bych vám sem každou adventní neděli přidala nějakou inspiraci vánočních nehtů nebo nailartu (nebojte, nic těžkého to nebude). Začneme mojí hodně oblíbenou kombinací a to je zlatá a bílá

Použila jsem laky z Primarku za 2,5 eura. Z barev jsem byla zprvu děsně nadšená, hlavně z té zlaté, ale nakonec mi zůstalo nadšení právě jen z té zlaté. Bílá byla překvapivě vážně bílá, ale hodně pruhovala a teď už se s ní nedá téměř lakovat, protože se jakoby táhne. To znám hlavně u starších laků, takže mě to celkem překvapilo, protože tuhle sadičku mám doma asi 3 měsíce! Na druhou vrstvu jsem pak použila bílou od Rimmelu, která mě nikdy nezklame.
Zlatá mi to zatím nedělá a je opravdu boží a opravdu zlatá! Pokud byste takovou zlatou chtěli z drogerky, tak můžu doporučit tu od Essence.

Jako první jsem si pro vás připravila bílé nehty se zlatými tečkami. Pro lepší efekt a zvýraznění zlatého třpytu jsem bílou ještě přetřela matným lakem. Není na tom nic těžkého, takže to určitě zkuste, třeba i s jinými barvami :)

Pokud máte rádi čistý design, zkuste jen bílé nehty a prostředníček můžete zvýraznit zlatým lakem. Je to sice dost jednoduché, ale v jednoduchosti je krása ne? I tady jsem bílou přetřela matným lakem. Bílá nesluší každému, takže pokud máte tenhle pocit, matný lak by to mohl vyřešit ;)


Pokud zkusíte předešlou variantu a konečky nehtů se vám maličko oprýskají, můžete to jednoduše překrýt podobnými "květy". Já měla původně v plánu krásné precizní proužky, ale protože jsem nemehlo a navíc je ještě kreslit levou rukou, tak jsem udělala jen takové zlaté květy a nakonec se mi to moc líbí. Pořád to podle mě působí elegantně a decentně.


Jak se vám takový článek líbí? Zkusíte něco podobného nebo se raději držíte jedné barvy? Co lakujete na vánoce vy? :) Dejte mi vědět do komentářů, ať se vzájemně inspirujem!

Přeju vám krásnou adventní neděli
Daniela

18 komentářů:

  1. Hezká inspirace. Vypadá to nenásilně a přitom výrazně.

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené! Taky bych si měla nějak upravit nehty :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné! Mám velmi ráda kombinaci bílé se zlatou:) To já se na Vánoce vždy na svých nehtech s barvami pořádně vyřádím!:D Většinou mám na každém nehtu něco jiného (Soba, Stromeček, Santovu čepici, Sněhuláka,...) Ale máš naprostou pravdu, že v jednoduchosti je krása!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si ráda nakreslila na nehty stromeček nebo sněhuláka, ale tak daleko bohužel moje zručnost nesahá :D

      Vymazat
  4. Achh ty tecky, to je krasaaaa :) to je bozi :) jinak ano, musim ti odpovedet, vidim to tak za 14 dni, je toho na me ted moc a jsem rada, kdyz mam vubec cas si projit sve oblibene blogy :(

    OdpovědětVymazat
  5. První a třetí se mi líbí nejvíce, zvlášť ten třetí:) Druhý je taková klasika, ne moc složitý, ale vypadá to elegantně, takže super:)
    http://nessazivot.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká inspirace! Navíc fakt proveditelná, takže bych to mohla zvládnout i já. Třetí jsou krásné...
    http://www.fashionmad.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl záměr! :) Děsně se mi líbí třeba nehty s vločkami apod, ale jelikož si na nehtech nejsem schopná udělat ani rovnou tenkou čáru a málo kdo je toho schopen, tak mi připadá zbytečné vám sem dávat něco, co nikdo nesvedem :D

      Vymazat
  7. veľmi pekné :) kde si kúpila ten zlatý lak? :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem to v článku :) Je z Primarku ;)

      Vymazat
  8. jééééj veľmi krásne nechty!! :)
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: Drew's Beauty Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná inspirace, moc se mi líbí ty první:-)

    OdpovědětVymazat
  10. hezké hned bych z nich poznala, že to jsou Vánoční nehty:) nejvíc se mi líbí 2,3,:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne nechtíky!
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na vianočnú giveaway na mojom blogu:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář!